bechmeister
Fotograf, Designer, Filmare, Allsysslare
Riktiga Attention whores hela bunten!... haha nerå . De får väl köra lika mycket som alla andra. Varken bu eller bä. Hellre åker jag med en tjej som har egen hoj än har henne bak på
Censurerat svar på ett - ej så genomtänkt inlägg av en känslig flicka
"Jag är tjej" - ointressant/ ovidkomligt
"ser bra ut" - subjektiv bedömning/ ovidkomlig/totalt ointressant
"är inte lesbisk" - ointressant/ ovidkomligt/ totalt ointressant
"jag kör hoj" - det gör alla på detta forum. Har du en egen hoj isåfall vad???
"finns inget hetare är en man som är grym på hoj" - och..[...]. ? Jämfört med vad ?
"Finns inte heller nåt mer avtändande än män som stöter på en för att man är tjej som kör hoj..." - Trist att du tycker det.
Själv tycker jag att det mest avtändande är en som om någon kommer fram för att snacka hoj, blir otrevlig för att hon tror att killen stöter på henne för att hon tror att hon är oemotståndlig.
Jag träffar ofta människor av båda könen som kommer fram till mig för att snacka hoj. Ibland har jag varken lust eller tid, men jag tar mig tid då jag ser dem som bröder & systrar i en MC gemenskap. Ett ex. är om jag ser en utländsk touring hoj med motorfel stående vid motorvägens vägren, då stannar jag & hjälper efter bästa förmåga. Eller en broder med soppa torsk - då hjälper jag denne även om jag är sen till jobbet, ser det som min plikt, det kunde vara jag som stod där.
Lite medmänsklighet & överinseende med dina hoj polare skadar inte. Och om nu någon är förtjust i dig varför inte bjussa på dig själv växla några vänliga ord & avsluta vänligt & bestämt med lite humor istället. Så lovar jag att du glatt en medmänniska. Ger han sig inte måste du givet vis be honom att fara & flyga.
Men jag gillar inte tonen i dit inlägg. Då den vittnar om en omognad & människosyn som du förhoppningsvis kommer att växa ifrån.
Devis - Ju snorkigare en tjej är vid 20 desto desperatare blir hon efter 40. (allmän reflexion & inget påhopp på dig)
Hepp, då har man samlat en massa vuxenpoäng dåååå
Apropå punG:Tjejer som kör hoj ÄR lesbiska,PunGt slut!
Tjejer som kör hoj ÄR lesbiska,PunGt slut!
Vill man som moderator stänga en tråd på julafton så kan den här tråden ligga ganska bra till...
Stay topic. Någorlunda i alla fall.
O god jul på er.
Hi hi hi, jag har en tatuering men det är mitt stjärntecken (skorpion), jag har även ABC på körkortet, har kört försvarets alla fordon, kör nu bl a en militärhoj, behöver ta ett extrajobb och funderar på lastbilschaffis. Gillar att sladda så fort det kommit lite snö på marken, kör inte alls som de flesta kvinns bakom rattarna ha ha ha* (jag kanske skulle börja med drifting?). Fast jag syr upp gardiner och inreder hemma och pysslar med div annat kvinnligt, är väl så kvinnlig jag kan bli egentligen trots mina egenskaper, muahahaaaa.Nja, finns ju tjejer som t ex snusar, tatuerar sig och drar igenom stan på bakhjulet och kör lastbil i yrket samt uppför sig allmänt på ett sätt som många inte förknippar med tjejer samt killar som är fjolliga som ett helt koppel luciakandidater.Dom har då inte gjort minsta försök för att anpassa sig till sitt nuvarande uppträdande utan är just som de är.Känner en av dessa tjejer som trots att jag uppträder klart manligt på ett positivt sätt ofta får höra att jag ska sluta fjolla mig av denna tjej.
Hi hi hi, jag har en tatuering men det är mitt stjärntecken (skorpion), jag har även ABC på körkortet, har kört försvarets alla fordon, kör nu bl a en militärhoj, behöver ta ett extrajobb och funderar på lastbilschaffis. Gillar att sladda så fort det kommit lite snö på marken, kör inte alls som de flesta kvinns bakom rattarna ha ha ha* (jag kanske skulle börja med drifting?). Fast jag syr upp gardiner och inreder hemma och pysslar med div annat kvinnligt, är väl så kvinnlig jag kan bli egentligen trots mina egenskaper, muahahaaaa.
*Det var en morgon runt 8, snön låg alldeles fin och orörd på vägen. Tant Str3 R är på väg till affären. "Ingen ute? Jippi, här ska sladdas!” och tant satte igång. Med bredställ igenom rondellerna och korsningarna tog hon sig fram till butiken. När tant svänger in på parkeringen ser hon ett par efterföljande blåljus i backspegeln. ”Men… Var jag inte ensam ute??” tänkte tant nervöst. Parkerar och tänker att jag får ta tjuren vid hornen då de ställde sig bredvid, när jag kikar upp ser jag fyra snopna ögon stirra förvånat på mig. De la bara i backen och körde vidare. De hade väl aldrig förr sett en medelålders tant sladda runt på det viset på väg till affären.
Nä, jag får så mycket ändå.Ligga?
Nä, jag får så mycket ändå.
flator....
Vad jag tycker om tjejer som kör hoj generellt, inget särskilt, finns alla sorter, som med killar.
Vad jag tycker om tjejer som säger sig köra MC & som skriver på detta forum så verkar de inte så mogna eller begåvade ingen nämnd eller glömd. Tyvärr förstör de för resten av MC tjej kollektivet genom att sprida en felaktig bild av den vanliga MC tjejen.
Få se hur länge detta inlägg finns kvar innan censuren tar bort det.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|