Vad tycker du om tjejer som kör hoj?

Vad tycker du om tjejer som kör?


  • Antal röstningar
    0

bechmeister

Fotograf, Designer, Filmare, Allsysslare
Gick med
13 May 2011
Ort
Uppsala
Hoj
Triumph Street Triple 675 -2010
Riktiga Attention whores hela bunten!... haha nerå ;). De får väl köra lika mycket som alla andra. Varken bu eller bä. Hellre åker jag med en tjej som har egen hoj än har henne bak på
 

Jojo77

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2011
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Tiger 800
Censurerat svar på ett - ej så genomtänkt inlägg av en känslig flicka

"Jag är tjej" - ointressant/ ovidkomligt

"ser bra ut" - subjektiv bedömning/ ovidkomlig/totalt ointressant

"är inte lesbisk" - ointressant/ ovidkomligt/ totalt ointressant

"jag kör hoj" - det gör alla på detta forum. Har du en egen hoj isåfall vad???

"finns inget hetare är en man som är grym på hoj" - och..[...]. ? Jämfört med vad ?

"Finns inte heller nåt mer avtändande än män som stöter på en för att man är tjej som kör hoj..." - Trist att du tycker det.
Själv tycker jag att det mest avtändande är en som om någon kommer fram för att snacka hoj, blir otrevlig för att hon tror att killen stöter på henne för att hon tror att hon är oemotståndlig.

Jag träffar ofta människor av båda könen som kommer fram till mig för att snacka hoj. Ibland har jag varken lust eller tid, men jag tar mig tid då jag ser dem som bröder & systrar i en MC gemenskap. Ett ex. är om jag ser en utländsk touring hoj med motorfel stående vid motorvägens vägren, då stannar jag & hjälper efter bästa förmåga. Eller en broder med soppa torsk - då hjälper jag denne även om jag är sen till jobbet, ser det som min plikt, det kunde vara jag som stod där.

Lite medmänsklighet & överinseende med dina hoj polare skadar inte. Och om nu någon är förtjust i dig varför inte bjussa på dig själv växla några vänliga ord & avsluta vänligt & bestämt med lite humor istället. Så lovar jag att du glatt en medmänniska. Ger han sig inte måste du givet vis be honom att fara & flyga.
Men jag gillar inte tonen i dit inlägg. Då den vittnar om en omognad & människosyn som du förhoppningsvis kommer att växa ifrån.:tummenupp

Devis - Ju snorkigare en tjej är vid 20 desto desperatare blir hon efter 40. (allmän reflexion & inget påhopp på dig)

Kul att du tog dig tid att analysera mitt inlägg trots att det var totalt ovidkomligt/ointressant =). Hade ingen "ton" utan skrev bara min åsikt som kommentar på den pågående diskussionen. Kul att du beskriver hur du beter dig i dina möten me andra mc folk och vad du tycker är avtändande. Detta är noterat i stora intresseblocket! =) =)

Vad som är moget och inte kan man ju också ha åsikter om. Personligen förstår jag inte varför du känner ett behov av att framställa dig själv i bra dager. Inte heller hur du kan bedömma hur medmänsklig och humoristisk jag är vid möten med andra människor. Jag anser att man ska bemöta människor med respekt oavsett man kör hoj eller inte. Och bara för att man är i minoritet inte bli tagen på allvar och utsatt för sliskiga kommentarer tycker inte jag är rätt. Detta gäller såklart bara ett fåtal och det var dessa jag skrev om.
Pluspoäng till dig som kan veta så exakta saker om folks personlighet genom att läsa ett par rader =) Keep up the good work! =
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Vill man som moderator stänga en tråd på julafton så kan den här tråden ligga ganska bra till...
Stay topic. Någorlunda i alla fall.

O god jul på er.

Ja det var inte riktigt detta jag förväntade mig att läsa när jag öppnade tråden
Känns som en blandning mellan att tjejer ska köra hoj, fast då försvinner ju "manligheten" med hojåka så då måste vi klaga lite på dem så de inte blir lika häftigt.

Jag har iaf mött ett par, jag antar att de är ett par iaf köra i sommar.
Tjejen kör Honda Repsol och Killen någon typ Er-6 Triumph och jag blir rätt avundsjuk varje gång.
De ser så mysigt och kul ut =D
 
Last edited:

Str3 R

Guest
Nja, finns ju tjejer som t ex snusar, tatuerar sig och drar igenom stan på bakhjulet och kör lastbil i yrket samt uppför sig allmänt på ett sätt som många inte förknippar med tjejer samt killar som är fjolliga som ett helt koppel luciakandidater.Dom har då inte gjort minsta försök för att anpassa sig till sitt nuvarande uppträdande utan är just som de är.Känner en av dessa tjejer som trots att jag uppträder klart manligt på ett positivt sätt ofta får höra att jag ska sluta fjolla mig av denna tjej. :D
Hi hi hi, jag har en tatuering men det är mitt stjärntecken (skorpion), jag har även ABC på körkortet, har kört försvarets alla fordon, kör nu bl a en militärhoj, behöver ta ett extrajobb och funderar på lastbilschaffis. Gillar att sladda så fort det kommit lite snö på marken, kör inte alls som de flesta kvinns bakom rattarna ha ha ha* (jag kanske skulle börja med drifting?). Fast jag syr upp gardiner och inreder hemma och pysslar med div annat kvinnligt, är väl så kvinnlig jag kan bli egentligen trots mina egenskaper, muahahaaaa. :)

*Det var en morgon runt 8, snön låg alldeles fin och orörd på vägen. Tant Str3 R är på väg till affären. "Ingen ute? Jippi, här ska sladdas!” och tant satte igång. Med bredställ igenom rondellerna och korsningarna tog hon sig fram till butiken. När tant svänger in på parkeringen ser hon ett par efterföljande blåljus i backspegeln. ”Men… Var jag inte ensam ute??” tänkte tant nervöst. Parkerar och tänker att jag får ta tjuren vid hornen då de ställde sig bredvid, när jag kikar upp ser jag fyra snopna ögon stirra förvånat på mig. De la bara i backen och körde vidare. De hade väl aldrig förr sett en medelålders tant sladda runt på det viset på väg till affären. :)
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Hi hi hi, jag har en tatuering men det är mitt stjärntecken (skorpion), jag har även ABC på körkortet, har kört försvarets alla fordon, kör nu bl a en militärhoj, behöver ta ett extrajobb och funderar på lastbilschaffis. Gillar att sladda så fort det kommit lite snö på marken, kör inte alls som de flesta kvinns bakom rattarna ha ha ha* (jag kanske skulle börja med drifting?). Fast jag syr upp gardiner och inreder hemma och pysslar med div annat kvinnligt, är väl så kvinnlig jag kan bli egentligen trots mina egenskaper, muahahaaaa. :)

*Det var en morgon runt 8, snön låg alldeles fin och orörd på vägen. Tant Str3 R är på väg till affären. "Ingen ute? Jippi, här ska sladdas!” och tant satte igång. Med bredställ igenom rondellerna och korsningarna tog hon sig fram till butiken. När tant svänger in på parkeringen ser hon ett par efterföljande blåljus i backspegeln. ”Men… Var jag inte ensam ute??” tänkte tant nervöst. Parkerar och tänker att jag får ta tjuren vid hornen då de ställde sig bredvid, när jag kikar upp ser jag fyra snopna ögon stirra förvånat på mig. De la bara i backen och körde vidare. De hade väl aldrig förr sett en medelålders tant sladda runt på det viset på väg till affären. :)

Ligga?
 

PiteRobban

Glad Norrlänning
Gick med
9 Mar 2008
Ort
Piteå
Hoj
KTM 690 Enduro R, KTM 400 EXC, Suzuki DR350S
Sambon har hoj och kort. Det ÄR riktigt mysigt att fara ut på äventyr tillsammans faktiskt. Önskar att fler får uppleva det, så jag får helt enkelt säga; Mer tjejer med hoj!

//Robert
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Inga fler personangrepp och tillför lite nivå till diskussionerna, tack :)
 

on/offroad

Bannad
Gick med
20 Jul 2008
Ort
Sthlm
Hoj
GIXER 1000
Vad jag tycker om tjejer som kör hoj

Vad jag tycker om tjejer som kör hoj generellt, inget särskilt, finns alla sorter, som med killar.
Vad jag tycker om tjejer som säger sig köra MC & som skriver på detta forum så verkar de inte så mogna eller begåvade ingen nämnd eller glömd. Tyvärr förstör de för resten av MC tjej kollektivet genom att sprida en felaktig bild av den vanliga MC tjejen.
Få se hur länge detta inlägg finns kvar innan censuren tar bort det.
 

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Värmdö
Hoj
S1000RR
Vad jag tycker om tjejer som kör hoj generellt, inget särskilt, finns alla sorter, som med killar.
Vad jag tycker om tjejer som säger sig köra MC & som skriver på detta forum så verkar de inte så mogna eller begåvade ingen nämnd eller glömd. Tyvärr förstör de för resten av MC tjej kollektivet genom att sprida en felaktig bild av den vanliga MC tjejen.
Få se hur länge detta inlägg finns kvar innan censuren tar bort det.

Nej då, ditt inlägg blir kvar.

Men bara så att ni på tråden får en bild av var gränsen går;
Tänk er att ert inlägg sätts upp på anslagstavlan på en svensk arbetsplats. Skulle den riskera att anses som stötande, diskriminerande eller på annat sätt väcka anstöt? Kanske till och med bli anmäld enligt någon lag?

Ni får svara på den frågan själv, men jag tror att många av er inser att nivån på vissa trådar och inlägg här på SH aldrig skulle klara en prövning av det slaget.

Var snälla mot varandra.

Mvh Peter
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top