Vad tycker du om tjejer som kör hoj?

Vad tycker du om tjejer som kör?


  • Antal röstningar
    0

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Ort
Lilla Peking
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
exakt, sedan kan man ju ta frågeställningen ett steg längre än wheeliegirl; Hur många tjejer, flickvänner, fruar sambos som kör hoj, har Killar som kör hoj?? Det är jag rätt nyfiken på!

Jag är tjej, singel, inte lesbisk, aldrig ens fått åka bakpå nån killes hoj... och inte hjälper det, så min teori är att killar bara snackar om det här med att det är hett med brudar som kör, hojkillar brukar kommentera att jag har FÖR stor hoj.... :va
 

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Ort
08 syd
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Könet är rätt ointressant i sammanhanget. Har inte märkt att de få tjejer som kör sporthoj har några speciella egenskaper just för den sakens skull. Men för jämställdhetens skulle vore det ju kul med lite fler som sagt...:tummenupp
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag är tjej, singel, inte lesbisk, aldrig ens fått åka bakpå nån killes hoj... och inte hjälper det, så min teori är att killar bara snackar om det här med att det är hett med brudar som kör, hojkillar brukar kommentera att jag har FÖR stor hoj.... :va

Pöh, du kan få åka bakpå min hoj när du vill! :D
Och du kör väl alldeles lagom hoj? :va
 

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
200m söder om Dalälven
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
En nackdel med tjejer som kör hoj är att nio av tio kör alldeles för sakta för att det ska vara kul o köra ihop. Särskilt sexigt är det inte, däremot kul att kunna dela sitt största intresse..

Va på hojsemester till Norge med tjejen sommaren innan vi fick barn, hon körde på egen hoj och vi fick många härliga minnen tillsammans. Tyvärr var inte själva hojåkningen så minnesvärd för min del, satt och halvsov med en hand på styret i stort sett hela resan. Detta för att inte köra ifrån tjejen allt för mycket...

Finns garanterat tjejer som är riktigt snabba, men jag har aldrig träffat på någon.
 

Pussycat

Försök att tämja mig...
Gick med
11 Dec 2009
Ort
Tyresö
Hoj
07, Yamaha R1, 97, Honda Fireblade, CBR900RR
Jag funderar på att starta en tråd med namnet "Vad tycker du om killar som kör hoj?" i hopp om att killarna ska rapportera in

1. sin könstillhörighet
2. sin civilstatus
3. sin läggning
4. sin bönpallserfarenhet
5. sina allmänna reflektioner de fått när de varit ute o kört
6. sin bästa duckfacebild
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Jag funderar på att starta en tråd med namnet "Vad tycker du om killar som kör hoj?" i hopp om att killarna ska rapportera in

1. sin könstillhörighet
2. sin civilstatus
3. sin läggning
4. sin bönpallserfarenhet
5. sina allmänna reflektioner de fått när de varit ute o kört
6. sin bästa duckfacebild

1. Det tillhör mig.
2. Ja, jag är civil.
3. Ligger i sängen.
4. En gång på moped, aldrig mer. Jag är åkrädd.
5. Folk brukar vinka så glatt o peka på sina huvuden, man kan utläsa på deras läppar: "vilken fin hjälm du har"
6. Har ingen bra faktiskt, ett antal dåliga dock....
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Jag funderar på att starta en tråd med namnet "Vad tycker du om killar som kör hoj?" i hopp om att killarna ska rapportera in

1. sin könstillhörighet
2. sin civilstatus
3. sin läggning
4. sin bönpallserfarenhet
5. sina allmänna reflektioner de fått när de varit ute o kört
6. sin bästa duckfacebild

Sin könstillhörighet? :va
 

Pussycat

Försök att tämja mig...
Gick med
11 Dec 2009
Ort
Tyresö
Hoj
07, Yamaha R1, 97, Honda Fireblade, CBR900RR
Sin könstillhörighet? :va

Hade jag skrivit "sitt kön" så hade jag antingen blivit moddad/bannad eller mer troligt fått otaliga intelligenta kommentarer om rapporter i form av bildbevis eller dylikt. Valde den säkra vägen. SAMT öppnar för de som är födda i fel kropp för den delen ;) Politiskt korrekt mao.:hihi
 

Lomma

Modded
Gick med
10 Sep 2009
Ort
Viken
Hoj
Ducati S4R 2008, Ducati Monster 900 Sie 2000
On topic.

Vem gillar inte brewdar? Spelar det någon roll om de kör hoj?



De som känner sig hotade i sin manlighet med diverse fjantiga kommentarer har nog liten k*k.

:lol:kär
 

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Ort
på gatan i en skokartong
Hoj
KTM 690 SMC -10
Jag tycker pollen var j-t intressant eftersom Lokkes (och mitt resonemang) ger det hela en ny dimension.

Jag är helt övertygad om att om man gjorde en olycks-statistik över svåra mc-olyckor där könet på föraren framgick så hade det visat att tjejer kör bättre än killar.

I trafiken är säkerhet bäst.

Vad gäller flipper så har nog gulsvart rätt när man tänker efter...

det beror ju på hur man definierar kör bäst du skulle nog ändrat formuleringen till kör SÄKRAST jag menar en TT isle of man förare kör ju bättre hoj än dom flesta men där dör ju en del. handlar ju om hur nära gränserna man lägger sig, killar är nog bättre på att överskatta sin förmåga och lägga sig närmre gränserna däremot kan du inte säga att tjejer kör bättre utan som jag skulle vilja formulera det SÄKRARE istället.

förstår när du menar i trafiken är säkerhet bäst men det betyder ändå inte att du är bättre på att köra du är helt enkelt bättre säkerhetsmässigt ;)

Edit: självklart finns det tjejer som kör bättre än killar och killar som kör bättre än tjejer
 
Last edited:

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Tjejer på sporthoj e helrätt!! Lite trafikfarligt bara. Jag blev omkörd av en tjej i väldigt tight skinnställ för några år sedan och jag vågar nog påstå att jag nästan aldrig varit så nära att köra av vägen :D :D

+1 på den.

Satt i bilen i påväg genom tingstadstunneln en morogn i Göterborg.

Bredvid mig kom en flicka i tighta jeans, högklackat och skinnjacka,
På en helsvart Ninja.

Jupps, jag höll både på att köra fel och köra in i bilen framför :lol
 

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Ort
på gatan i en skokartong
Hoj
KTM 690 SMC -10
till alla er som har tjejer som kör hoj, hur funkar det, min fru har inte hoj och det e bra för när det vankas mc körning behöver vi inte bråka om vem som ska va hemma med ungen :tungan
 

MattssonGbg

Medlem
Gick med
26 May 2009
Ort
På landet
Hoj
SV1000N
Jag är tjej,ser bra ut,är inte lesbisk och jag kör hoj. Finns ju inget hetare än en man som är grym på hoj. Finns inte heller nåt mer avtändande än män som stöter på en för att man är tjej som kör hoj...

Bara att vänja sig... Tjej på hoj genererar i regel det första infallet att fria direkt! =P

Ni är ju ovanliga, en mans tillfällen att träffa någon som delar ens största intresse är ganska begränsade. Gå på krogen & fråga tjejer om dom kör hoj känns ganska långsökt.

Själv har jag fått utstå mycket gnäll för mig hojåkning. Det slår aldrig fel, till slut rinner bägaren över...
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Cheyer som kör hoj rockar. PunGt.

Håller man en kursdag på banan blir det alltid trevligare och mer avslappnad stämning i gruppen om det är en chey med, tycker det är samma-samma när det är dags för en tur på gatan.
Blir det bara grabbar skall det mätas balle (även om ingen skulle erkänna det).

:)
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag funderar på att starta en tråd med namnet "Vad tycker du om killar som kör hoj?" i hopp om att killarna ska rapportera in

1. sin könstillhörighet
2. sin civilstatus
3. sin läggning
4. sin bönpallserfarenhet
5. sina allmänna reflektioner de fått när de varit ute o kört
6. sin bästa duckfacebild

MEn starta den då? :D
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top