Vad tycker du om tjejer som kör hoj?

Vad tycker du om tjejer som kör?


  • Antal röstningar
    0

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Iceman1975 skrev:
Varför kan inte jag träffa en singel tjej som kör hoj då....
Bara undrar..

Därför att det inte finns så många singeltjejer som kör hoj
Du får träffa en ohojtjej som du kan konvertera. Så gjorde ju oljeryk med mig.

Felix- Lyssna på Lokke. han är en vis man :rolleyes:
 

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
somewhere
Hoj
XR650R
Bikerbitch skrev:
Därför att det inte finns så många singeltjejer som kör hoj
Du får träffa en ohojtjej som du kan konvertera. Så gjorde ju oljeryk med mig.

Felix- Lyssna på Lokke. han är en vis man :rolleyes:

Damn, är jag så ful,? du har ju sett mig live iaf.. (gbg-festen)

/F
 

Gaffa-mannen

Touringdäck på Gelleråsen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
Suzuki GSF 1200s Bandit, + Honda ANF125 Innova
Ok Jin Chun skrev:
Jag har bara en önskan! Att jag hittar en hoj som jag når ner på. Vilket fånigt problem jag har. :rodnar Det är knappt jag når backen med tåspetsarna ju. :(

Annars finns det inget roligare att träffa andra tjejer som också kör.
Var du med på Ericssons banåkning på Gelleråsen förra året? Ok Jin Chun låter lite asiatiskt, och det var med en kort tjej som jag tror kom från Stockholm- eller Gävle-trakten.

I alla fall, den tjejen körde mycket snabbare än mig, och jag blev ännu mer imponerad när hon åkte med på bönpallen med en instruktör. Och han höll inte igen på gasen... Då blev jag riktigt imponerad. Jag hade aldrig vågat. :tummenupp :bow
 

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oslo/Karlstad
Hoj
KTM Duke - 01
Iceman1975 skrev:
Varför kan inte jag träffa en singel tjej som kör hoj då....
Bara undrar..

Tänk vilken torsk om du fixar en pangsnäcka, lär henne att köra, och sen dumpar hon dig då vi andra kåta jävlar också vill ha henne! Polaren köpte nya tuttar till sin för övrigt söta brud. Hon blev så fräsch att han in te själv platsade. Kan det bli samma fenonmen om du lär en bruda att köra båge? :( hon blev i hop med "den" kula killen. <det staffade sig senare för jag plockade hans X, han fick återvändande tankar men nit fick han då. Silicon bruden vill ha tillbaka min polare men hon ratades fett och jag tror hon än idag ångrar sig.

Med andra ord så: Se till att du inte skaffar en brud och "fixar" till så hon blir mer attraktiv utan gör som Pappsen. Skaffa en redan läcker donna som vet sitt värde, då stiger inte förändringar som körkort/silicon henne åt huvudet vid senare tillfälle :D Om inte bruden fixar din uppskattning utan att bli dryg så är det söppel enl. mig. Mina damer ska veta vad som gäller och detsamma med mig. har blitt satt på plats några gånger vilket kåtar upp mig lika mycket som när insprutningen på bågen visslar till. FY FAN VA DRET GÖTT :tummenupp
 

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Pappsen skrev:
Tänk vilken torsk om du fixar en pangsnäcka, lär henne att köra, och sen dumpar hon dig då vi andra kåta jävlar också vill ha henne! Polaren köpte nya tuttar till sin för övrigt söta brud. Hon blev så fräsch att han in te själv platsade. Kan det bli samma fenonmen om du lär en bruda att köra båge? :( hon blev i hop med "den" kula killen. <det staffade sig senare för jag plockade hans X, han fick återvändande tankar men nit fick han då. Silicon bruden vill ha tillbaka min polare men hon ratades fett och jag tror hon än idag ångrar sig.

Med andra ord så: Se till att du inte skaffar en brud och "fixar" till så hon blir mer attraktiv utan gör som Pappsen. Skaffa en redan läcker donna som vet sitt värde, då stiger inte förändringar som körkort/silicon henne åt huvudet vid senare tillfälle :D Om inte bruden fixar din uppskattning utan att bli dryg så är det söppel enl. mig. Mina damer ska veta vad som gäller och detsamma med mig. har blitt satt på plats några gånger vilket kåtar upp mig lika mycket som när insprutningen på bågen visslar till. FY FAN VA DRET GÖTT :tummenupp

du måste fan vara fullständigt dum i huvet.
 

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jakobstad, Finland
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
anja skrev:
du måste fan vara fullständigt dum i huvet.

:D

Tja, onekligen så verkar det som om pappsen har lite objektifierande tankar angående damer....

Synd att paraplyflicks-tråden försvunnit.....
 

Seizure Later

Directors cut...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Borås, Nitta
Hoj
ingen just nu
Lokke skrev:
:D

Tja, onekligen så verkar det som om pappsen har lite objektifierande tankar angående damer....

Synd att paraplyflicks-tråden försvunnit.....

Den tog väl upp en fjärdedel av databasen alldeles själv...

Bara en fråga: Pappsen, varför omtaler du dig själv i tredjeperson hela tiden? Ett försök att distansera sig eller en vana?
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Pappsen skrev:
Tänk vilken torsk om du fixar en pangsnäcka, lär henne att köra, och sen dumpar hon dig då vi andra kåta jävlar också vill ha henne! Polaren köpte nya tuttar till sin för övrigt söta brud. Hon blev så fräsch att han in te själv platsade. Kan det bli samma fenonmen om du lär en bruda att köra båge? :( hon blev i hop med "den" kula killen. <det staffade sig senare för jag plockade hans X, han fick återvändande tankar men nit fick han då. Silicon bruden vill ha tillbaka min polare men hon ratades fett och jag tror hon än idag ångrar sig.

Med andra ord så: Se till att du inte skaffar en brud och "fixar" till så hon blir mer attraktiv utan gör som Pappsen. Skaffa en redan läcker donna som vet sitt värde, då stiger inte förändringar som körkort/silicon henne åt huvudet vid senare tillfälle :D Om inte bruden fixar din uppskattning utan att bli dryg så är det söppel enl. mig. Mina damer ska veta vad som gäller och detsamma med mig. har blitt satt på plats några gånger vilket kåtar upp mig lika mycket som när insprutningen på bågen visslar till. FY FAN VA DRET GÖTT :tummenupp

Köper man ett gäng pattar till en tjej för att man inte tål hur hon ser ut nu, vilket redan där bör nämnas att man ska ge fan i henne, så skriver man ett lagligt kontrakt med vittnen o den biten och gör bruden slut måste hon betala sina nya lungor.
Köper man ett par rattar för att hon förlorat dem pga cancer är det en helt annan sak.
opererar tjejen sig för att få fler killar är hon en tjejposer, liksom killar som köper båge för att få brudarna på fall. De töser som faller för mig för att jag har båge får gärna hitta en annan grabb. Gilla mig, inte min RR. Tyck att det är kul o köra annars är DU inte kul=vi passar inte ihop.......

Köp boobisar för att det framhäver din kvinnlighet. Dvs köp då inte 85FF..............

Pappsen: Var det DU som köpte porrkitet till din jenta?

750RR
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Just det, vad tycker jag om chicks på tvåhjulingar?

Det e klart jättekul. Synd bara att man sällan hittar en 18 åring på en R400 eller R600. Överhuvudtaget hittar man knappt ett kjoltyg på en R-hoj som är under 25-26.

Emmi :bow :tummenupp :hej

Nån som känner en 16-årig bejb som kör en NSR125, FZR125, RS125 eller annan R-125?

Detta KAN bero på att det täcka könet är mycket mognare än oss coolingar och siktar på bredare utbildning, egen lya, fast jobb, stadigt liv helt enkelt. Och detta tar sin tid. SEN kan man köra R-hoj eftersom man haft det i bakhuvet så länge man kan minnas.

Vilket sätt blir man lyckligast på? Man har ju ändå inte fattat hälften av trafikreglerna när man är 18 ändå.

/en som gasar varje sesong. :D
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Felix skrev:
Tur att man är ihop men en snygg tjej, då är man kanske lite småsnygg själv?

Säger detsamma...jag har ju snygg kille, är jag med snygg då? :confused: :D
 

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
somewhere
Hoj
XR650R
Den här tråden har potential... ja jisses. Om en tjej vill ha mig för att jag har hoj, då är hon illa ute, killar på hoj är ju inte automatiskt rika, hojen är ju verkligen en fattigmansräser. Vill man ha killar med deg är det bättre att titta på folk med sportbil. Sen är ju chansen att sin nyvunna kärlek inte kör ihjäl sig bums mindre.
Skulle aldrig köpa bröst till en tjej, tycker inte silikonbröst är snyggt heller för den delen.

Det verkar som om vissa tror det är någon slags tävling att bli ihop med en snyggare person hela tiden. Fattar inte riktigt nöjet med det.

Det är bara att inse att man är en gammalmodig och tråkig en som tänder på tjejer utan silikon osv,

/F (som tycker de flesta tjejer är riktigt snygga)
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Felix skrev:
Den här tråden har potential... ja jisses. Om en tjej vill ha mig för att jag har hoj, då är hon illa ute, killar på hoj är ju inte automatiskt rika, hojen är ju verkligen en fattigmansräser. Vill man ha killar med deg är det bättre att titta på folk med sportbil. Sen är ju chansen att sin nyvunna kärlek inte kör ihjäl sig bums mindre.
Skulle aldrig köpa bröst till en tjej, tycker inte silikonbröst är snyggt heller för den delen.

Det verkar som om vissa tror det är någon slags tävling att bli ihop med en snyggare person hela tiden. Fattar inte riktigt nöjet med det.

Det är bara att inse att man är en gammalmodig och tråkig en som tänder på tjejer utan silikon osv,

/F (som tycker de flesta tjejer är riktigt snygga)

Du är inte ensam! :fakta
Jag vet inte NÄR det har handlat om bara utseendet? Men jag har då oftast gått på hur den personen känner för mig och jag likadant tillbaka.
Är bruden ful som stryk och man inte tänder på henne finns det ju en annan som gör det.

750RR
edit: Man behöver inte ha dubbelF bara för att man har silikon. Kolla på Brittan, hon har inte överstora. Hennes är rätt bra dimensionerade till hennes rumpa/övrig kropp. Att hon inga fick under puberteten är ju trist. Finns nog ingen tjej som INTE vill ha bröst. Sen om de är A, B, C, eller D kan kvitta. Finns de som har special E och F som vill förminska sina.
 
Last edited:

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Gsx-R600
maverick_750rr skrev:

Nån som känner en 16-årig bejb som kör en NSR125, FZR125, RS125 eller annan R-125?


/en som gasar varje sesong. :D

har en (tjej)poalre som kanske ska ta lätt Mc nu isf blir det nog NSR... annars blir der R6 vid 18.... :D
 

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
somewhere
Hoj
XR650R
Om man kräver att sin tös skall operara in silikon så skall man inte klaga när hon vill att man gör dasen större. :fakta

//Edit
Om jag varit tjej och min partner hade velat att jag skulle skaffa större bröst hade jag tagit jäkligt illa vid mig.
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
kajlyl skrev:
har en (tjej)poalre som kanske ska ta lätt Mc nu isf blir det nog NSR... annars blir der R6 vid 18.... :D

Svara på PM istället för att jiddra om dina brudar.(jagärbaraavundsjuk)

Felix: Man bör inte vara tillsammans med tjejen om man anser att hon ska skaffa sig större pectoralis major.

750RR
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top