Vad tycker du om tjejer som kör hoj?

Vad tycker du om tjejer som kör?

• Antal röstningar
    0

Bamse

Bollsports-VM på is???!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
En liten del av en Gixxer, saknar min Bläjjjjd!!
Kanske är bara jag som anser, men jag bryr mig inte nämnvärt vilket kön föraren har. Antingen trivs man att köra med en person eller inte. Tycker inte det är könrelaterat.

Fast om jag måste välja något av ovanstående alternativ, då vore det väl givetvis trevligt med fler knuttor.

IO

IBF, Ilari Bjuvander Foto - ilari.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ducati 999 Race -05, WLC 1942, Yamaha XS-750 -77
Helt klart för mycket snubbar som kör hoj! Fram med fler tjejer som kör hoj :tummenupp

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
Bamse skrev:
Kanske är bara jag som anser, men jag bryr mig inte nämnvärt vilket kön föraren har. Antingen trivs man att köra med en person eller inte. Tycker inte det är könrelaterat.

Fast om jag måste välja något av ovanstående alternativ, då vore det väl givetvis trevligt med fler knuttor.

Det var mest på skoj faktiskt! Klart det inte är köns-relaterat!! :D

Bamse

Bollsports-VM på is???!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
En liten del av en Gixxer, saknar min Bläjjjjd!!
Wheeliegirl skrev:
Det var mest på skoj faktiskt! Klart det inte är köns-relaterat!! :D

Hepp, då har man samlat en massa vuxenpoäng dåååå :eek: :eek: :eek:

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Tycker det är tufft med tjejer på hoj.
Min tjej kör sporthoj och jag tycker det är riktigt ballt. Alla är väl inte lika lyckligt lottade men att ha en tjej som inte är förstående för ens intresse är jobbigt men när båda råkar ha samma intresse så har man faktiskt skitkul samtidigt, + att man kan prata i timmar om olika motorrelaterade ting.

Jag drog visst högsta vinsten :)

/Nitrous

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Kul med tjejer som kör hoj, en orsak till det är att jag tycker att personer som anser sig vara gudsgåva till motorcykelvärlden är patetiska, oberoende om man kan köra eller inte så blir inte saker bättre av attt va kaxig å uppblåst, för det mesta så e det dom uppblåsta som måste kompensera sina begränsade kunskaper att köra med att tro att dom är nåt. Så jag tror att tjejer har en ödmjukare/realistisk inställning till hojåkandet än va en stor del av killarna har. Och så ser det ju inte helt fel ut med en tjej på hoj heller. :fakta

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag tycker det är tufft att se tjejer som kör båge.
Tuffast är en tjej på en sporthoj som dom kan behärska såklart!

Jag är också lyckligt lottad med ett förhållande där båda gillar hojar. Även fast killens hoj är stulen :(

Phinnen

Behöver inte svänga
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
En såndär Grön
Så länge de sitter kvar på hojen och inte kommer och antastar stackars mig så går det väl an...bara för att jag står och dreglar min hjälm aldeles immig... :bow :rodnar

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
bäh, vilken löjlig poll.

att nån är tjej syns ju bara om man stannar, och om man stannar i annat syfte än att tanka är man posör.

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
anja skrev:
bäh, vilken löjlig poll.

att nån är tjej syns ju bara om man stannar, och om man stannar i annat syfte än att tanka är man posör.

Sover du på hojen eller har du bara så stor tank att det tar en hel natt att fulltanka... :D :D

Att pollen inte var så intressant är sant. Vilken kille skulle våga skriva nåt annat än att det är skitcoolt med tjejer på hoj?? Han skulle ju bli tråkad för all framtid! :p
/FF

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Tjejer kan inte spela flipper.....

Gammal sanning. Vad det har med det här o göra vete fan.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Jag tycker pollen var j-t intressant eftersom Lokkes (och mitt resonemang) ger det hela en ny dimension.

Jag är helt övertygad om att om man gjorde en olycks-statistik över svåra mc-olyckor där könet på föraren framgick så hade det visat att tjejer kör bättre än killar.

I trafiken är säkerhet bäst.

Vad gäller flipper så har nog gulsvart rätt när man tänker efter...

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
Wheeliegirl skrev:
Skulle bara kolla allmäna uppfattningen om tjejer som kör! :D ;)

Jag är en inbiten fart dåre. Mitt ex gillade inte att jag skulle köra båge och ansåg att hon inte ville vara bakpå (kanske polarna skrämt henne) men det var ett jävla mas hela tiden. Bara en sak att göra, dumpa henne. Känslorna mot bågen vs brud= tufft beslut men ska jag sluta åka båge?! Sällan, därmed SÖKER jag en brud som har vett att åka eller än bättre köra båge. Finns det sånna här så bara hör av er till pappsen :D :D :rodnar

Gandalf

# 51
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
R1 -07, 660 -04
Tjejer på hoj e tufft..
Tjejer som accepterar hoj e sköna..

Min Gammla flicka (hon som e djävulens påfund) hon Var/Är svartsjuk på min hoj..
Blev sur när jag skulle åka..

För jag tycker ju mer om den än henne..

Kanske bra För Hojen stannade ju med mig.. :tummenupp

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Re: Re: Vad tycker du om tjejer som kör hoj?

Pappsen skrev:
...därmed SÖKER jag en brud som har vett att åka eller än bättre köra båge. Finns det sånna här så bara hör av er till pappsen :D :D :rodnar

varför skulle vi?
*fnyser*

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Chrille skrev:

Vad gäller flipper så har nog gulsvart rätt när man tänker efter...

Inte när det gäller mig. Nu är jag i och för sig kass, men jag var helskicklig under gymnasietiden när jag spelade mycket flipper. Ge mig lite tid att öva igen så tar jag frispel efter frispel och klår en och annan.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Macho Woman skrev:
Inte när det gäller mig. Nu är jag i och för sig kass, men jag var helskicklig under gymnasietiden när jag spelade mycket flipper. Ge mig lite tid att öva igen så tar jag frispel efter frispel och klår en och annan.

OJOJOJ, its a dare!!
Tror jag ska ta en runda på mina gamla jaktmarker så får vi se the next time we meet.....

Mekus

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HyrKalsong 650 GT Comet
Tjejer på sporthoj e helrätt!! Lite trafikfarligt bara. Jag blev omkörd av en tjej i väldigt tight skinnställ för några år sedan och jag vågar nog påstå att jag nästan aldrig varit så nära att köra av vägen :D :D

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras