CMF skrev:2582283View attachment 169462Så ja då var det klart. Det blev en rent ny 06:a En svart.
Hämtar henne i slutet på veckan.
Grattis till hojen. Du kommer säkert få många roliga mil på den
CMF skrev:2582283View attachment 169462Så ja då var det klart. Det blev en rent ny 06:a En svart.
Hämtar henne i slutet på veckan.
Jparacing skrev:2584502Kolla Dr-z forumet på www.Thumpertalk.com där finns en massa kul om hur man får mer klös i den...
(Shyst hoj)
CMF skrev:2585070Jo jag har kollat lite över allt. Har en firma bara några kilometer ifrån där jag bor som ska få gå igenom den när den är inkörd. Det som står på tur först är Grova grus däck som jag ska ha nu i vinter. Sen har jag hittat ett kitt i tyskland för 900euro med avgas system och förgasare som är färdig inställt och donat med så att man bara kan montera rakt på.
Snö storm utanför fönstret i morse. Tråkigt värre när man hämtar sin hoj på fredag.
JT skrev:2585110Vilken firma har förgasaren och avgaset? Länk?
CMF skrev:
CMF skrev:
Rhinehart skrev:2611701Funkar drz400sm att skjutsa på eller är den för klen i chassit och fjädringen?
Fungerar sm-modellen lika bra som s-modellen till lite lätt enduro och crossåkande? Finns det förresten billiga bra enduro fälg/däck att kitta sm-modellen med?
Rhinehart skrev:2611701Funkar drz400sm att skjutsa på eller är den för klen i chassit och fjädringen?
Fungerar sm-modellen lika bra som s-modellen till lite lätt enduro och crossåkande? Finns det förresten billiga bra enduro fälg/däck att kitta sm-modellen med?
Man får sitta långt fram och den som sitter bak får en tämligen hård sadel att sitta på, förutom det så går det utmärkt att skjutsa på SM modellen, man får ju hålla igen lite av förklarliga skäl då den är inställd för 70-80kg. Går ju att ändra lite på inställningarna om man ska åka nån längre sträcka. Den största nackdelen med DRZan och skjuts är att den inte orkar så bra, bara en 400 ju! Då tycker tom. jag att den är slöRhinehart skrev:2611701Funkar drz400sm att skjutsa på eller är den för klen i chassit och fjädringen?
Jparacing skrev:2617641Finns det hårdare fjädrar att köpa till Dr-z:an?
//Johan[/QUOTE
Självklart
http://www.gashand.de/drz400/drz400_federelemente.htm
Hej!
Var inne på att köpa en XT660R först, men så snackade jag med en kille som rekomenderade DRZ400 och nu har jag hittat en ny -05:a för 48000:-.
Det jag undrar är om det skiljer sig något från -05 och frammåt? Barnsjukdommar och så.
Även sugen på att åka grus med den. Finns det några bra däck till SM fälgarna som fungerar på bägge underlagen? Eller är det att man får byta fälgar och flytta över skivan?
Då får man grattulera till hojen och tacka för ett bra svar! Har lämnat en intresseanmälan till försäljaren, så dom kanske kontaktar mig under morgondagen.
När man lägger dom pengarna på en ny hoj, så känns det ju i alla fall som att det finns utrymme för lite extra lullull till den
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|