Quattro
Ny medlem
Hur funkar DRZ 400 SM
Istället för att starta en ny tråd så slänger jag in en fråga här....
Jag nyligen upptäckt DRZ 400 modellen, hur funkar den att köra med lite längre sträckor säg 5-10mil i sträck?
Går det ligga i motorvägsfart utan att vibrera sönder?
Jag har kör lite med XT 660 X hur är det jämfört med den effektmässigt?
400cc låter ju lite men den verkar ju gå bra.
Jag har endast sett en DRZ 400 E i verkligheten är motarden lika hög som den?
Det är synd att man bor lite avsides då det gäller sånt här, det är rätt långt att åka bara för att kika på en. Blir det ett ev köp så är det i så fall helt på vad som jag kunnat läsa mig till.
En polare har en KTM 525 sm hänger man med den?
Jag förstår att dom egentligen inte går att jämföra då bla serviceintervallen , vibrationer osv skiljer rätt mycket.....
Istället för att starta en ny tråd så slänger jag in en fråga här....
Jag nyligen upptäckt DRZ 400 modellen, hur funkar den att köra med lite längre sträckor säg 5-10mil i sträck?
Går det ligga i motorvägsfart utan att vibrera sönder?
Jag har kör lite med XT 660 X hur är det jämfört med den effektmässigt?
400cc låter ju lite men den verkar ju gå bra.
Jag har endast sett en DRZ 400 E i verkligheten är motarden lika hög som den?
Det är synd att man bor lite avsides då det gäller sånt här, det är rätt långt att åka bara för att kika på en. Blir det ett ev köp så är det i så fall helt på vad som jag kunnat läsa mig till.
En polare har en KTM 525 sm hänger man med den?
Jag förstår att dom egentligen inte går att jämföra då bla serviceintervallen , vibrationer osv skiljer rätt mycket.....