Hade en vit slagit hade förståelsen varit noll, för att inte tala om en vit hade dragit skämtet.Hade era känslor/tongångarna generellt varit annorlunda om det hade varit en vit man som klappat till Chris Rock ist?
Eller om en svart man klappat till en vit man som just dragit det skämtet?
Eller vit man klappar till svart kvinna?
Jag hade troligtvis tyckt det varit lika illa men eftersom det nu var en färgad som slog en annan färgad så slapp man höra en massa tjat om rasism. Väl detHade era känslor/tongångarna generellt varit annorlunda om det hade varit en vit man som klappat till Chris Rock ist?
Bra fråga.Hade era känslor/tongångarna generellt varit annorlunda om det hade varit en vit man som klappat till Chris Rock ist?
Vilket är problematiskt.Hade en vit slagit hade förståelsen varit noll, för att inte tala om en vit hade dragit skämtet.
Nej men det kan du väl inte mena, att man måste slåss för att någon drar ett opassande skämt?Bra fråga.
Jag vidhåller att man försvarar sin fru och sedan tar det straff man får utan gny.
I just detta fall med skämt om ens frus sjukdom inför hela världen har jag viss förståelse.Nej men det kan du väl inte mena, att man måste slåss för att någon drar ett opassande skämt?
Detta. Jag hade inte ens märkt att han fick ett pris om den här grejen inte klistrats upp över hela Internet.Eller så är det bara ett skådespel... vill man få uppmärksamhet så funkar det uppenbarligen.
Det är ju den svenska modellen, den som blir mobbad och ledsen får byta skola. Det hade ju varit snyggare om Oscarsgalan hade reagerat och kastat sten, eller jag menar Chris Rock, över staketet.Ja, paret Smith hade kunnat lämna galan, ett tydligt statement om att man inte tyckte det var kul med sjukdoms-mobbing av enskild person
Det hade ju blivit följden av att paret Smith, varav Will skulle hämta ett pris, hade lämnat galan.Det är ju den svenska modellen, den som blir mobbad och ledsen får byta skola. Det hade ju varit snyggare om Oscarsgalan hade reagerat och kastat sten, eller jag menar Chris Rock, över staketet.
Det är ju den svenska modellen, den som blir mobbad och ledsen får byta skola. Det hade ju varit snyggare om Oscarsgalan hade reagerat och kastat sten, eller jag menar Chris Rock, över staketet.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|