Valåret 2014

Vilket parti kommer du rösta på i 2014 års val?

• Antal röstningar
    0

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Nej, det kan jag inte, förmodligen för att man som chef i Landstinget automatiskt är DDR-anhängare och motsätter sig demokrati i allmänhet och SD i synnerhet.
Att media hejar på och tycker det är roligt gör det knappast lättare för en syltryggarna att räta upp sig heller.

Varför alltid så lättkränkt "Irrationella flygrädslan"?

Det är inte svårare att stänga ute flöjten Åkesson likväl som han vill tvångsassimilera och stänga ute människor från sina traditioner och religioner etc. Bjuder han upp till dans får väl karlsloken dansa, om dock ganska ensam.

:lol

blackizzz

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2012
Hoj
Yamaha YZF R125 -11
Tydligen har de flesta partierna kommit överens om en sak, brott skall bestraffas hårdare!
Grymt enligt mig själv, så länge som de inte drar en fuling och bara räknar fortkörning som brott, och höjer där men behåller resten.

Brott som skadar andra = Stöld, Rån, Misshandel (you get the point) skall fan bestraffas, skicka fanskapet till ett sydamerikanskt fängelse så kanske man får lite pli på dem istället för semestern många får nu!
:fakta

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Tydligen har de flesta partierna kommit överens om en sak, brott skall bestraffas hårdare!
Grymt enligt mig själv, så länge som de inte drar en fuling och bara räknar fortkörning som brott, och höjer där men behåller resten.

Brott som skadar andra = Stöld, Rån, Misshandel (you get the point) skall fan bestraffas, skicka fanskapet till ett sydamerikanskt fängelse så kanske man får lite pli på dem istället för semestern många får nu!
:fakta

Det kan kanske vara bra, men vad skall dom satsa på att folk inte blir kriminella i första början?

blackizzz

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2012
Hoj
Yamaha YZF R125 -11
Det kan kanske vara bra, men vad skall dom satsa på att folk inte blir kriminella i första början?

Dödsstraff på små brott och en jävligt effektiv polisstyrka borde eliminera viljan att begå brott rätt så fort ;)

Nej, men skämt åsido, de måste ju ta itu med brottsligheten som finns, och även om den ÄR låg i Sverige, så skulle den kunna vara mycket lägre! Straff och belöning brukar fungera på småbarn, så varför inte på de som inte kan skilja på ditt och mitt, precis som småbarn? ;)

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Ta mer medicin eller fortsätt klistra in andras texter som inlägg, dina egenförfattade är smärtsamt dåliga. :mattias

Fast frågan är ju mer intressant än ett rasist svammelsvar . Och i högsta grad av allmänintresse iom att Du själv hävdat att Du styr denna sida. Så svara nu, har Du fått smaka mycket rotting?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Fast frågan är ju mer intressant än ett rasist svammelsvar . Och i högsta grad av allmänintresse iom att Du själv hävdat att Du styr denna sida. Så svara nu, har Du fått smaka mycket rotting?

Som sagt, ingalunda har herr hängbröst en position att diktera vad som bevaras respektive icke besvaras.

:hej

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Dödsstraff på små brott och en jävligt effektiv polisstyrka borde eliminera viljan att begå brott rätt så fort ;)

Nej, men skämt åsido, de måste ju ta itu med brottsligheten som finns, och även om den ÄR låg i Sverige, så skulle den kunna vara mycket lägre! Straff och belöning brukar fungera på småbarn, så varför inte på de som inte kan skilja på ditt och mitt, precis som småbarn? ;)

Jag ser hellre att vi undviker att ha brott över huvud taget, att reda ut och straffa är sekundärt, och då är ju skadan redan skedd.

Kanelegon

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2014
Hoj
Ducati sport classic monoposto 2006, Ducati monster 1100 evo 12 (såld), Ducati monster 1200 s (såld)
detta hörde jag någonstans någongång.
"om alla har jobb så orkar de inte gå ut och hitta på en massa skit"

kanske lite förenklat resonemang, men tycker ändå det ligger något i det;)

Nyheter
Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras