YamahaJojje
Hojlös
det e nästan svinigit!!! (billigt altså!)Conrad skrev:Min kompis köpte en Ec 250 -01:a för 24 000:-
Är det billigt eller är det väldigt billigt? (eller dyrt, eller lagom, eller, eller?)
det e nästan svinigit!!! (billigt altså!)Conrad skrev:Min kompis köpte en Ec 250 -01:a för 24 000:-
Är det billigt eller är det väldigt billigt? (eller dyrt, eller lagom, eller, eller?)
Vad ska den säljas för?rejser skrev:nu är det ju så att gasen går åt två håll också, är man korkad nog att slå på fullt som nybörjare går det åt helvete vare sig du kör 125 el 450.
4-takt är alltid mer lättkört så länge man inte börjar pressa sig själv och hojen fullt ut.
jag röstar för 250 2-takt som en bra kompromiss = billig i drift och inköp, lättkört med hyfsat vrid, går att glida runt på 3an o 4an utan att tappa speciellt i tempo.
eller köp min motard trimmade 380 vettja....lättkörd o fin
[B skrev:YamahaJojje]Vad ska den säljas för?[/[/B]QUOTE]
menar du pris eller varför den e till salu?
YamahaJojje skrev:pris?? och varför?
rejser skrev:får jag 35 så får jag va glad.........fast e inte helt säker på att sälja den än, kanske kör cross på den nästa år.
nya friska projekt på gång så klart.....hoppas jag iaf. money, money, money!
willy skrev:är den gat reggad? säljer du den som motard??
Silwer skrev:450 4t ska väl motsvaras av 250 2t?
likaså 250 4t av 125 2t?
Eller har jag missat nåt.
Dessutom är gashandtag till bakhjulskänslan jäkligt mycket bättre på en 4t(vad det nu kan heta).En 2t är ganska sprättig, en 500 2t har hur mycket styrka och vid som helst men den blir ändå rå och oexakt jämfört en 4t.
Bäst att tillägga "tycker JAG"
rejser skrev:nej och nej......
Fredrick skrev:Köp ingen KTM är allt jag har att säga. Hade en Yamaha YZ 125 -01 med lite Rinaldi prylar på i vintras. Den gick hur fint som hellst, inte surade då den ner sig på låga varv heller som nån sa att 125orna gjorde.
Fredrick skrev:Köp ingen KTM är allt jag har att säga.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|