Då kan man dra slutsatsen att ingen vet..Jag vill först ha reda på om den är bra? SKA DET KRÄVAS 20 POSTS FÖR ATT FÅ NÅGRA SVAR? 90% AV ALLA ERA SVAR ÄR ONÖDIGA.
Okej tack för ditt svar. Får nog bli en sån om pappa tillåter ett pris på runt 35k. Finns en nude på blocket med gianelli rör, måste den vara trimmad bara för att den har det? Eller kan man ha bara för ljud eller liknande.
Ja, de behövs. Men du kan ju komma tillbaka hit och skriva hur det känns när du lagt dig om ett par månader.jaja Tack för hjälpen Krävs det fullt skinnställ med riktiga handskar och skor och grejer om man använder den endast somt transport på 70väg och lite lek ibland?
Ser aldrig nån med 125a på min skola som kommer till skolan med fullt ställ på sig.
Att du kör försiktigt hjälper inte när du blir påkörd.Jag kör försiktigt jämfört med väldigt många andra. Men känns ju lite som att man kommer bli retad om man kommer med full utrustning med en 125a... ;/ Vet att det är mycket mera seriösa grejer än moped men ändå..
Jag kör försiktigt jämfört med väldigt många andra. Men känns ju lite som att man kommer bli retad om man kommer med full utrustning med en 125a... ;/ Vet att det är mycket mera seriösa grejer än moped men ändå..
Jag vill inte ha nån DT eller CRM från 91 jag vill ha en derbi så därför frågar JAG OM DEN ÄR BRAAAAAAAAAA!!!
Vad jag vet så sker val vart fjärde år. I det senaste valet tog den borgerliga alliansen hem segern, och Fredrik Reinfeldt fick position som statsminister. Nästa val sker 2010.
Kul kul DRA FRÅN MIN TRÅD OM DU INTE SKA SVARA PÅ MIN FRÅGA
blir så trött --.-- är nybörjare för helvete låt mig fråga.
jaja Tack för hjälpen Krävs det fullt skinnställ med riktiga handskar och skor och grejer om man använder den endast somt transport på 70väg och lite lek ibland?
Ser aldrig nån med 125a på min skola som kommer till skolan med fullt ställ på sig.
Skönt och höra och få lite seriösa kommentarer Men vad är isåfall bäst, Allväders eller skinnställ? hört att allväders är skönast men själv tycker jag skinnställ ser lite häftigare och sportigare ut.
Dom testar den i ett nummer av Bike. Vilket vet jag inte.Tack för snabba svar Aa har inte växt klart ännu, ska ha bil sen. Ska kolla lite på både skinn o allväders lite. Även tänkt byta hjälm.
Väntar förhoppningsfullt på att någon vet om Derbin har hyffsat acc eller ej. Vet inte riktigt vad ni menar när ni säger att den är slö. Är ute efter rättså bra acc men väldigt hög toppfart spelar ej roll, 110-120 lagom.
Eller så köper man ett goretex för att ha på hösten/vintern/våren, när det är svinkallt, eller bara inte tillräckligt varmt för skinnet.Tack för snabba svar Aa har inte växt klart ännu, ska ha bil sen. Ska kolla lite på både skinn o allväders lite. Även tänkt byta hjälm.
Väntar förhoppningsfullt på att någon vet om Derbin har hyffsat acc eller ej. Vet inte riktigt vad ni menar när ni säger att den är slö. Är ute efter rättså bra acc men väldigt hög toppfart spelar ej roll, 110-120 lagom.
Hela den här tråden är onödig.Jag vill först ha reda på om den är bra? SKA DET KRÄVAS 20 POSTS FÖR ATT FÅ NÅGRA SVAR? 90% AV ALLA ERA SVAR ÄR ONÖDIGA.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|