Vansinneskörning av MC-cyklist

Status
Ej öppen för fler svar.

Masonit

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Ja.
*DanTheMan* skrev:
2283808 ALLA svarta motorcyklar utan regplåt o svartklädd förare måste ju va GR eller hur ???
Jävla nötter ,,skärpning med era insinuationer.Finns ju hur många sådana ekipage som helst i detta land.

Sant, dock en kvalificerad gissning.

\Masonit
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
twinner skrev:
2283739 Vem kan det vara? Börjar tröttna rejält nu.
Jaa, jag med. Jag är jätte-jättetrött. Usch och fy. Det är jättejobbigt för mig att vara i varenda tråd som kan tänkas handla om honom och skriva hur trött jag är. Vad är lösningen, undrar man?
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Mattias skrev:
2283833 Jaa, jag med. Jag är jätte-jättetrött. Usch och fy. Det är jättejobbigt för mig att vara i varenda tråd som kan tänkas handla om honom och skriva hur trött jag är. Vad är lösningen, undrar man?

Ja det kan man undra.....
Du är häftig.

Tillägg: Nu ska jag fortsätta och njuta av mina 6 veckors semester.
 
Last edited:

Hårdrock

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2006
Ort
Eskilstuna
Hoj
cbr1100xx
Alla klotar väl för eller senare brukar man ju säga om eftersom Gr aldrig verkar
brumma under 200+ så klotar man väl bara en gång...

:födelseda

Tillägg: Nu ska jag fortsätta och njuta av mina 6 veckors semester.[/QUOTE]

Ska du sola och :fyllisar ! :hihi
 

Unidoc

президе&
Gick med
18 Mar 2005
Ort
Gefle
Hoj
Nope
Masonit skrev:
2283766 Bäst är att killen sitter och moraliserar här på forumet om hur man ska framföra sin motorcykel på ett säkert sätt. :rolleyes:

\Masonit

Lägg av nu.. svart mc+svart utstyrsel behöver inte betyda att det är spöket som är ute och gasar,han har ju sagt själv att han lagt det åt sidan nu,det är andra projekt som gäller nu om man läst trådarna.
Jösses.......... :tomten
 

Spray

Ny medlem
Gick med
18 May 2006
Ort
Sverige
Hoj
Cagiva
Unidoc skrev:
2283958 Lägg av nu.. svart mc+svart utstyrsel behöver inte betyda att det är spöket som är ute och gasar,han har ju sagt själv att han lagt det åt sidan nu,det är andra projekt som gäller nu om man läst trådarna.


Vilka trådar?
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Vem bryr sig, att brassa hårt på allmän väg är outlaw och fett. Leker att jag kör Isle of man alltid, bästa blir på 30-vägar, där kan man kan ligga 200 över gränsen ibland. FETT LÄGE BRYSCHAN
 

kjellon

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Trollhättan
Hoj
-00, Ducati 996
Kör av er på bana istället. Jag lovar er att brudarna knullar inte mer bara för att ni kört i 200 på 30-sträcka!
 

freddexwing

дьявол
Gick med
7 Aug 2003
Ort
Skyffladyngamåla
Hoj
hoj hoj
Klart det inte behöver vara Ghostrider som kör.
Men det vore kul och väldigt intressant att höra vad de som normalt brukar argumentera FÖR att gr-filmerna INTE påverkar andra att köra som Ghostrider har att säga om saken.

Furstenhoff brukar tydliggöra detta väldigt klart, du kanske har något att säga om saken?

/Fredde
 

Strömma1

Strömma
Gick med
2 Jun 2006
Ort
Jodå...
Hoj
GSX 1100 EF/ES
Rotorp skrev:
2283667 Man blir rätt konfunderad när man hör hur fränt de flesta härinne verkar tycka det är att köra utan ansvar, logik, förnuft mm mm. :confused:
Den typen av körning hör hemma på bana och ej ute i trafiken. Inte undra på att folk tycker att knuttar är svin i trafiken när såna nötter som corren skriver om är ute på vägarna. Patetiskt.
Undrar hur många olyckor som måste hända innan rejspelle vaknar upp ur sin drömvärld där inget kan hända.
Allt för många, även om man oftast bara får ett försök att vara snyggast på akuten den veckan :kryckor
vbg_snake skrev:
2284083 Vem bryr sig, att brassa hårt på allmän väg är outlaw och fett. Leker att jag kör Isle of man alltid, bästa blir på 30-vägar, där kan man kan ligga 200 över gränsen ibland. FETT LÄGE BRYSCHAN
Visst är det kul att skämta, men oftast får skämten oss bara att framstå som totalt ointelligenta istället för seriösa :dummer


En liten glimt av en händelse från en kille som är så pass gammal att jag har barn som är äldre än några av er här på SH, och som jag hade lyckan att vara med om för några veckor sedan:
Står i en slänt efter en olycka, bland stenar och bråte, tittar på såren i träden där killen har slagit i och sedan på grabben som ligger där helt livlös. Sakta men säkert börjar man sedan ta in att det är ens egen grabb (fast man egentligen redan visste). Man vet inte om han överlever, blir han ett kolli, får jag någonsin se honom le igen etc? Jag kan lova att man inte tycker att det är fränt då, och man är inte speciellt kaxig längre överhuvudtaget.
När man sedan sitter på akuten, med trauma team och hela köret, då får man lätt lite ågren och börjar fråga sig hur man ens kunde leda in honom på något så dumt? Bara för att farsan gillar mc, jeepar, åka fort etc? Då är det inte fränt längre, det lovar jag :död


Nu hade han änglavakt, mest skrapsår och småblemmor. Men känslan när jag stog där i slänten, efter olyckan, kommer nog att följa mig resten av livet :(


Törs/vill inte föreställa mig hur det är om det går riktigt illa, och hur man klarar av att gå vidare efteråt. Men vadå säger en del, jag har väl inga ungar? Kanske inte, men föräldrar, släkt och vänner som tycker om och vill ha just dig kvar :kiss

Visst, olyckor händer, och ibland kan det till och med vara ok att skämta om dom. Men om folk ska sluta upp med att se mc åkare som pesten så ska vi nog ta det på allvar själva, och sluta leka på fel ställen. Då slipper vi kanske läsa alla allvarliga inlägg, i alla fall något mindre ofta, i en annan betydligt tråkigare del av forumet :fakta


Ride Safe :tummenupp
 

Unidoc

президе&
Gick med
18 Mar 2005
Ort
Gefle
Hoj
Nope
Det är bara att stänga igen alla biografer/videobutiker m,m eftersom dom bidrar till att folk gör som i filmerna.. Dooohhhhhhh Det är väll en jävla tur att man inte gör som i alla filmerna man sett.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top