Var det du???

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
Kan det ha vart tre blå/gula Husaberg? Isf va det Kesokungen, Robertzon och undertäcknad.

Det låter som Kesokungen och Robertzon.. de va där i faggorna.. sen kanske det senare va dem med eller jag och Kesokungen kanske... Vilka klockslag va det?

Över bron åkte vi vid 23-ish... Vi var på bio emellan.. :)

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Drar ett longshot här. En brunett i en SAAB 900 (9-3?) som höll väl bra tempo på E6:an in mot gbg. Visste inte om hon ville rejsa eller inte men jag drog till slut iväg och svängde av upp mot söderleden mot Frölunda. I höjd med järnbrott så vänder jag mig om och ser samma SAAB med en fnissande, vinkande glad flicka i :tummenupp.

Klockan var runt 22, kan det ha varit nån hojägare som för stunden inte hade hojen mellan benen?

Gick med
26 Jun 2004
Hoj
Husa
Över bron åkte vi vid 23-ish... Vi var på bio emellan.. :)

Då va det mycket möjligt jag och Häggen..... inte en enda weelie vart det på bron heller... va det ni som låg bakom vid brofästet som glodde så hemskt? :tungan

Jag såg er också. Det var jag som redan stod och pustade ut vid konsertrappan med min gröna ZX9R.

Då va det jag och Robertzon

Last edited:

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Ja nu var det dags för nicke nyfiken igen... vem är denna KTM som kört om mej många ggr nu? är inte jättebra på dom större hojarna men men. en sån liten väska har den på bakskärmen iaf.

Snubben som kör har en svart beringjacka (likadan som jag har;))

Du har kört om mej i lundbytunneln ett par ggr, senast igår eftermiddag, sen såg jag dej piska som fan på götaälvbron framåt 10 igårkväll, försökte hänga på men de va för sent...

ha d gött

Edit: kanske ska tala om vad jag kör för nåt oxå:p iaf en blå/vit Honda CRM 125, (min avatar, fast utan motardhjul)

Last edited:

Volez

Lite nytt med två hjul
Gick med
3 Sep 2006
Hoj
Yamaha YZF600R Thundercat
Tre stycken supermotader vid lilleby? Tror det va två svarta och en orange ktm....

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
Var det Blomman och Apstollarna som brappade igång sina maskiner utanför Ullevi efter Monster Jam igårkväll?

Och var det Blomman som hängde på en strajpad röd Alfa 156 på E6 söderut mot varberg vid lunchtid idag?

Ari81

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2007
Hoj
Aha
Drar ett longshot här. En brunett i en SAAB 900 (9-3?) som höll väl bra tempo på E6:an in mot gbg. Visste inte om hon ville rejsa eller inte men jag drog till slut iväg och svängde av upp mot söderleden mot Frölunda. I höjd med järnbrott så vänder jag mig om och ser samma SAAB med en fnissande, vinkande glad flicka i .

Klockan var runt 22, kan det ha varit nån hojägare som för stunden inte hade hojen mellan benen?

Har också kört mot henne när jag hade min zx6r då va hon med en kille det va lite roligt när hon fick kärringstopp.:D

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Har också kört mot henne när jag hade min zx6r då va hon med en kille det va lite roligt när hon fick kärringstopp.:D

Hur vet vi att det var samma brutta då? SAAB:en var mörkblå iaf och såg inte speciellt häftig ut hehe.

Thunder

Kan det inte vara sommar för evigt???
Gick med
21 Aug 2005
Söder om Kinnekulle, väster om Anderstorp, norr om
Hoj
R6 -08, dotterns cross och minimoto
Tror det var Zajtar och två till som satt vid en busshållplats och snackade på sina bågar. Vägen mellan Rv40 och Skene precis innan Statoiltappen. Vi kom från Eskilsby, körde på mot Skene (där stod ni) och sedan körde av vi av vid tappen mot Kungsbacka.
Vi hade en riktigt jä---la rolig tur idag. Hoppas ni hade det oxå.

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Tror det var Zajtar och två till som satt vid en busshållplats och snackade på sina bågar. Vägen mellan Rv40 och Skene precis innan Statoiltappen. Vi kom från Eskilsby, körde på mot Skene (där stod ni) och sedan körde av vi av vid tappen mot Kungsbacka.
Vi hade en riktigt jä---la rolig tur idag. Hoppas ni hade det oxå.

jo men det stämmer ...
fan va ni drog på hehheh ..
gött ljud hade du i den .:tummenupp

m.pelkonen

Pensionerad
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Dieseldriven
Orange KTM och en orange Kawasaki vid Shell Lerum klockan 20 ikväll?

Vet att det var SH'are.

Rullade in på gården i en 330, precis framför er.

mvh Mathias

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...