och när ska du lära dej svänga då
Både jag och Blondie skulle antagligen läxa upp dej med varsin zxr 400 på en väg som svänger där inga 180 hk räddar dej rakt fram
ring när du behövder lite Bankörda däck igen dom är ju ingen feg rand på iaf
Haha, suck! Du och jag har kört gata en gång tillsammans och det var ju ringen runt stan vilket jag personligen inte räknar som en gatkörning. Hur det för övrigt gick i den tävlingen vet vi ju alla men det räknas ju såklart inte eftersom det bara är coolt att svänga .
Att jag sa att jag var glad för att fegranden var borta då jag köpte däck av dig sa jag för att bjuda på mig själv, gillar sånt. Har inga problem med att jobba bort den själv nu för tiden.
Väljer dock att inte alltid köra som en idiot och det krävs inte många mil för att fegranden skall uppstå, som du säkert vet. Jag åker gärna med dig nån dag så kan du få se själv .
Och nej, jag vill inte ha nån tävling. Jag ser inget direkt behov av att tävla mot varken dig eller Blondie eftersom det inte ger mig nånting. Jag kan svänga och tycker det är kul men samtidigt tycker jag det ger mig en hel del att peta ner till 3:an i 180, vrida på rullen och känna ett lätt vobbel i styret pga av accelerationen upp till 240+. Att ni sen inte tycker det är kul är inte mycket jag kan göra nåt åt.
För övrigt var mitt tidigare inlägg mot Blondie inte menat som någon pik utan faktiskt mer av en undran med en gnutta ironi. Jag känner inte samma ironi i ditt inlägg Gottis även om du kanske menar det så.
illebror, sorry för uppsatsen men jag var bara tvungen.
Sov gott på er .