Var det du???

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
och när ska du lära dej svänga då :confused:
Både jag och Blondie skulle antagligen läxa upp dej med varsin zxr 400 på en väg som svänger där inga 180 hk räddar dej rakt fram

ring när du behövder lite Bankörda däck igen dom är ju ingen feg rand på iaf ;)

Haha, suck! Du och jag har kört gata en gång tillsammans och det var ju ringen runt stan vilket jag personligen inte räknar som en gatkörning. Hur det för övrigt gick i den tävlingen vet vi ju alla men det räknas ju såklart inte eftersom det bara är coolt att svänga ;).

Att jag sa att jag var glad för att fegranden var borta då jag köpte däck av dig sa jag för att bjuda på mig själv, gillar sånt. Har inga problem med att jobba bort den själv nu för tiden.

Väljer dock att inte alltid köra som en idiot och det krävs inte många mil för att fegranden skall uppstå, som du säkert vet. Jag åker gärna med dig nån dag så kan du få se själv :tummenupp.

Och nej, jag vill inte ha nån tävling. Jag ser inget direkt behov av att tävla mot varken dig eller Blondie eftersom det inte ger mig nånting. Jag kan svänga och tycker det är kul men samtidigt tycker jag det ger mig en hel del att peta ner till 3:an i 180, vrida på rullen och känna ett lätt vobbel i styret pga av accelerationen upp till 240+. Att ni sen inte tycker det är kul är inte mycket jag kan göra nåt åt.

För övrigt var mitt tidigare inlägg mot Blondie inte menat som någon pik utan faktiskt mer av en undran med en gnutta ironi. Jag känner inte samma ironi i ditt inlägg Gottis även om du kanske menar det så.

illebror, sorry för uppsatsen men jag var bara tvungen.

Sov gott på er :näsblod.

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Å detta enda jag hör e att du går omkull på banan.
hmhm ... :va
Har du kommit i mål nångång gottis .:confused:
Man kanske inte ska kasta glas i ett hus gottis ,:)

Jaja å nu e det väll då du ska säga, å det enda du gör e väll å går omkull
.Eller. har jag inte rätt?
Kan inte vi bara sluta bry oss om vad andra göra å koncentrera på oss själva.

Man kankse inte ska lyssna på va alla har å säga .
Å bara bry sig om vad man sj presterar.

Last edited:

Volez

Lite nytt med två hjul
Gick med
3 Sep 2006
Hoj
Yamaha YZF600R Thundercat
Svart GSXR av nyare modell vid Ullevikorsningen. Den såg ut att ha brunnit, alt. glidigt en bit? Var det du? Hoppas det gick bra och att du hade skydd på dig*. Hojen såg inge vidare ut.

*Ja, det var rätt många nötter med collegetröja och flipflops idag...

:7peta

Har du ingen nummerplåt på din hoj?

Stackarn hade fått sladd på en oljefläck och hojen börjat glida. Slått hål på tanken så gnistorna antände hela skiten.
Hade en rolig tur upp till härskogen med honom precis innan....

Barett

Aldrig nöjd
Gick med
10 Jul 2006
Hoj
Beta 270cc -06 o en bränd Gixxer1000 -06 =(
Ohoj på er alla. Nu är man då hojlös... :näsblod :gråta :gråta men nu har jag kommit över sorgen och det är yesteradys news, historia nu... Shit happens som sagt!!!

Men vad skall man ha för en hoj nu då? :tuttar Gixxer igen...?:D

Hanzzon

Den långe Den snygge Å Den vackre
Gick med
21 Jul 2004
Hoj
R1 03, sådär Blå/Svart
Siktade Blomman idag på älvsborgbron vid 9.30, i icke fullt godkända kläder ap ap ap :)

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Ohoj på er alla. Nu är man då hojlös... :näsblod :gråta :gråta men nu har jag kommit över sorgen och det är yesteradys news, historia nu... Shit happens som sagt!!!

Men vad skall man ha för en hoj nu då? :tuttar Gixxer igen...?:D

Stulen? Krashad?
Klart du ska ha hoj!

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
[s
För övrigt var mitt tidigare inlägg mot Blondie inte menat som någon pik utan faktiskt mer av en undran med en gnutta ironi. Jag känner inte samma ironi i ditt inlägg Gottis även om du kanske menar det så.

illebror, sorry för uppsatsen men jag var bara tvungen.

Sov gott på er :näsblod.

Jag va oxå ironisk ju

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Å detta enda jag hör e att du går omkull på banan.
hmhm ... :va
Har du kommit i mål nångång gottis .:confused:
Man kanske inte ska kasta glas i ett hus gottis ,:)

Jaja å nu e det väll du ska säga å det enda du gör e väll å går omkull.Eller har jag inte rätt?
Kan inte vi bara sluta bry oss om vad andra göra å koncentrera på oss själva.

Man kankse inte ska lyssna på va alla har å säga .
Å bara bry sig om vad man sj presterar.

har Klotat en gång på tävling och det va på Falkenbergs Finalen samt på en träning och kört över 1300 mil bana på 3 år
vet inte hur många mil på gata men ett par tusen iaf och aldrig klotat med en sport hoj men med motarden va jag i marken på grund av kalla däck och oerfaren

Jo då jag har kommit i mål tror inte allt du hör gubben lilla

vem är det som har Den röda r6:an av 99 års modell som parkerar utför Polishuset varje dag fin hoj

.

Jo då det va ironi om däcken de sa jag ju till dej på Carros fest med

Last edited:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Vem var det som körde på bakhjulet (med motard-hoj) på Skånegatan utanför Ullevi och bort mot Odinsplatsen idag runt 15-tiden. Säga vad man vill om bakhjulsåkning, men skön underhållning fick man ju iaf:D

Gick med
26 Jun 2004
Hoj
Husa
Vem var det som körde på bakhjulet (med motard-hoj) på Skånegatan utanför Ullevi och bort mot Odinsplatsen idag runt 15-tiden. Säga vad man vill om bakhjulsåkning, men skön underhållning fick man ju iaf:D

:gnissla kan nog vart jag om den va svart å blå Husa...
den slet sig lite å har inte lärt mig att bemästra den ännu :D

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
:gnissla kan nog vart jag om den va svart å blå Husa...
den slet sig lite å har inte lärt mig att bemästra den ännu :D

Respekt:yoparty
Jo, en blå en va det, var säker en gnutta svart på den med, gick så fort att jag inte han o se:D
Det var en kille som körde före dig oxå som även han hade en blå, stod rätt långt ifrån och hann inte se märke eller modell.

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
Vem åker torpagatan vid munkebäckstorget upp o ner?

Gasar 1.2.3 o sen bromsar o vänder nu ikväll 23.10 typ låter gött men svårt att somna för en del ta leden i stället

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
vit buell tidigare idag (tis) på E6 södergående i höjd med mölndal typ...

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Respekt:yoparty
Jo, en blå en va det, var säker en gnutta svart på den med, gick så fort att jag inte han o se:D
Det var en kille som körde före dig oxå som även han hade en blå, stod rätt långt ifrån och hann inte se märke eller modell.

haha då va det mig du såg jue... jag va efter keso.. hamna så dumt till vid rödlyset... då va den blågul :yoparty :yoparty :yoparty

Fosgate

Singel och glad
Gick med
25 Sep 2005
Hoj
KAWASAKI Z1000 -03
Drar ett longshot här. En brunett i en SAAB 900 (9-3?) som höll väl bra tempo på E6:an in mot gbg. Visste inte om hon ville rejsa eller inte men jag drog till slut iväg och svängde av upp mot söderleden mot Frölunda. I höjd med järnbrott så vänder jag mig om och ser samma SAAB med en fnissande, vinkande glad flicka i :tummenupp.

Klockan var runt 22, kan det ha varit nån hojägare som för stunden inte hade hojen mellan benen?

Hahahahaha.... Jag var ute tidigare i våras med min flickväns lille bror och brände runt i gbg, då hade jag min röda R1:A.... När jag kör längs alén vid bältesspännar parken blir ja omkörd av en jävlit söt brunett i solglasögon och ja tror det var en mörk grön SAAB 93..... sen svänger jag av å vi käkar lite glass.
Efter typ en halvtimme så kör vi ut igen på E6an mot malmö, och då kommer hon upp igen, hon vinkar och försöker köra ifrån oss, dock så släpper ja inte henne utan hänger på å kör om och sedan racear vi en bit innan jag måste svänga av. Har funderat en del på vem fan det nu var, för hon var jävlit snygg =) .... Och nu när ja läste ditt inlägg lät allt jävlit bekant. Tycker vi tar reggplåten på henne nästa gång å besöker henne med kaffe å kakor :tuttar
Eller va säger du?

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...