Var det du???

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Orange Z1000 med skylt i hjulhus och högt dragna LeoVince(?).

Igår runt 15 vid kopparmärra. Jag satt och drack en öl. Lät gött den däringa knarren...

goahead

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Japanare
Var det Ni? 3 coola killar på KTM i Jonsered runt 3 tiden idag, ni körde om 4-5 bilar på 30 vägen utanför skolan, varav en körde på bakhjulet över övergångstället på fel sida vägen du fortsatte sedan på bakhjulet på fel sida vägen förbi korsningen. Jag och min 3 månaders bebis tackar för uppvisningen då du var högst 1 meter i från oss där vi gick.
För du hade ju full koll på läget och hade ju lätt kunnat ta ner hojen till marken om det hade kommit en bil från utfarten.

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Hoj
625 SMC -06
Var det Ni? 3 coola killar på KTM i Jonsered runt 3 tiden idag, ni körde om 4-5 bilar på 30 vägen utanför skolan, varav en körde på bakhjulet över övergångstället på fel sida vägen du fortsatte sedan på bakhjulet på fel sida vägen förbi korsningen. Jag och min 3 månaders bebis tackar för uppvisningen då du var högst 1 meter i från oss där vi gick.
För du hade ju full koll på läget och hade ju lätt kunnat ta ner hojen till marken om det hade kommit en bil från utfarten.

vi var 3 ktm:er men vi höll tilla söder om göteborg så var inte vi:tummenupp

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Jag försökte vifta på Mookie idag vid "synvillan", eller radiohuset idag, vid 18.30 tiden när han kom på sin skönljudande ducce-yamaha!

Du puttrade så fint och försiktigt, så nästa gång kanske du ser mig.
(Jag jobbade, kör extra som följebilschaufför vid ballongflygning)

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Vilka va ni motarder som åkte förbi oss en tre gånger eller nått inatt vid strax innan midnatt sista gången. Vi hade Kesokungens söta astra med en lätt lastad släpkärra efter på väg hem från Lelleträffen. Bara tre husaberg och en streetfighter plus ett par hundra kilo annat skrot på. Sist ni körde om va strax innan borås om jag inte minns fel. Ni vinka fint iaf men sakna lite bus. Ni hade alla hjul i marken hela tiden tyckte jag :va Funkar inte på husan inte..:pannkyss Bor ni i Göteborg eller? Någon som kan veta vilka de är.. tror de va fyra från början och tre på slutet. Kanske rent av hade ni en vit följeskåpbil?

Calle^^

Bara ett år kvar!!
Gick med
25 Jun 2005
Hoj
No bajk
Vilka va ni motarder som åkte förbi oss en tre gånger eller nått inatt vid strax innan midnatt sista gången. Vi hade Kesokungens söta astra med en lätt lastad släpkärra efter på väg hem från Lelleträffen. Bara tre husaberg och en streetfighter plus ett par hundra kilo annat skrot på. Sist ni körde om va strax innan borås om jag inte minns fel. Ni vinka fint iaf men sakna lite bus. Ni hade alla hjul i marken hela tiden tyckte jag :va Funkar inte på husan inte..:pannkyss Bor ni i Göteborg eller? Någon som kan veta vilka de är.. tror de va fyra från början och tre på slutet. Kanske rent av hade ni en vit följeskåpbil?

Det va vi.. Efter 2 vurpor i år :kryckor så tar jag det lite lungt.. Iaf i den farten vi åkte om er i.. :död :sjuk
Sen ville man ju gärna hem så fort som möjligt oxå..

MonsterMatte

916 till salu!!!!!
Gick med
29 Aug 2005
Hoj
916 -98(till salu), TTR600 (stulen)
Var det ni???

Jag har jobbat hela kvällen på spårvagnsspåret längs E20, det var nog
4:yoparty snygga Wheelisar på påfarten från gamlestan. Man tackar för underhållningen. + en massa andra goa hojjare.

Ja vinkade till de flesta, o fick faktiskt en tillbax, fast jag befann mig ca. 6meter upp...

Fortsätt i samma goda manér imonkväll:tummenupp :tummenupp

Edit: Slang nr.1 var en svart zx10r vid kl18

Slang nr.2 kom en kvart senare av en grön kawa-räser

Slang nr.3 var grymt lång av en ktm

sen kunde ja inte komma ihåg fler i detalj, var ju tvungen o jobba med:va

Last edited:

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Jag såg en aprilia igår med jätteslitna däck, utanför bolaget på kungsgatan. Han som körde var säkert inne och köpte sprit. Inget mönster alls hade han!

Outlaw!

(Vad kan man få i böter för såntdär nuförtiden. Inte heller t-rexen har sådär jättemycket mönster. Kvar.)

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Idag har jag kört hoj.
Har luftat min Husa 258, olivgrön, med svartgul skylt för att tröna lite.

Har aldrig blivit omkörd av så många hojar tror jag, så de där gamla knarrarna går inte så fort :tummenupp

Vem var du som vid björlandakrysset puttrade förbi mig på en BLÅ SV650, med Alpinestars helställ? Hojen lät fint!

Sen vet jag att "Rubberduck" fick nippran på att ligga bakom oss 2-takts stinkande rökpuffror till velocipeder, och drog förbi i tuve, riktning mot säve.
Gött ljud om dig med!

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Var det ni???

Jag har jobbat hela kvällen på spårvagnsspåret längs E20, det var nog
4:yoparty snygga Wheelisar på påfarten från gamlestan. Man tackar för underhållningen. + en massa andra goa hojjare.

Ja vinkade till de flesta, o fick faktiskt en tillbax, fast jag befann mig ca. 6meter upp...

Fortsätt i samma goda manér imonkväll:tummenupp :tummenupp

Edit: Slang nr.1 var en svart zx10r vid kl18

Slang nr.2 kom en kvart senare av en grön kawa-räser

Slang nr.3 var grymt lång av en ktm

sen kunde ja inte komma ihåg fler i detalj, var ju tvungen o jobba med:va

Aha, det var du som viftade uppe i skyliften :)

Lovar att vinka tillbaka nästa gång

//Gul mullermaskin

Dropdead

Guest
Vem körde en orange KTM upp för runstavsgatan för någon timme sedan?

T-Bomb

If im to loud youre too old !
Gick med
17 Feb 2006
Hoj
Honda sp1
O fan var det ni, Trodde det var militärer :D
:huvet (Bytt Nick):huvet

Idag har jag kört hoj.
Har luftat min Husa 258, olivgrön, med svartgul skylt för att tröna lite.

Har aldrig blivit omkörd av så många hojar tror jag, så de där gamla knarrarna går inte så fort :tummenupp

Vem var du som vid björlandakrysset puttrade förbi mig på en BLÅ SV650, med Alpinestars helställ? Hojen lät fint!

Sen vet jag att "Rubberduck" fick nippran på att ligga bakom oss 2-takts stinkande rökpuffror till velocipeder, och drog förbi i tuve, riktning mot säve.
Gött ljud om dig med!

graphite ghoast

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Yaaama Retta
Undrar vem tjejen var som körde av mot tingstadstunneln vid 0620, hann inte se vilken hoj det var, typ en Hornet?!?!
själv körde jag en R1 påväg till Lundby...

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Stannade en tjej med en blå R6:a brevid mig (grön S40) på redbergsplatsen vid ca 10.30...Var det du???

Killerwhale

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2006
Hoj
2006 Triumph Daytona 955i
Svart....gixxer....sporthojtröja....hann inte se nicket! 13:40 på väg upp mot Volvo för en "hising-run"....Jag blinkade höger mot Öckerö i en svart mondeo....
Jag vet inte om jag hade dig direkt i den bit jag inte ser om jag inte vrider nacken ur led eller om du kom fort?!
Hur som så oberoende vem som hade rätt eller fel är jag glad att jag bara fick ett speedat hjärta en stund....tjejen blev hyffsat uppspelt också!!

S O R R Y!! :pannkyss

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...