Var det du som va fullast på grillfesten?
Hehe, det var det ju, mc-ordonnanser =)
Du får stanna och hälsa nästa gång! (jag vet att du bytt nick, kom inte ihåg till vad bara )
look who is talkning......3029129Var det du som va fullast på grillfesten?
Var det du som va fullast på grillfesten?
Vit/Blå gixxer 750. Vi tog följe från E6 kungsbacka hela vägen till torslanda där jag fortsatte mot hönö. Var det du?
var det igår på eftermiddagen och ni fläskade på rätt gôtt så körde ni om mig iaf =) Hann inte ens uppfatta er i backspegeln trots att jag satt o kikade efter farsan med bil+släp om han höll jämna steg.
Va det igår så va det nog dig vi mötte i vänsterkurvan innan rondellen i lindomme från ditt håll sett3030676Såg lite allt möjligt igår men la iaf märke till två Duccar, 999r om jag inte såg fel (kanske finns fler motoralternativ men dom såg ut som 999r iaf) på vägen mellan Hällesåker - Hällingsjö, ni svängde höger efter sjön in mot eskilsby. Någon härifrån?
Sen mötte jag även ett gäng hojar alldeles nära Lindome. Ni körde gamla vägen mot kungsbacka och mötte mig i den första högerkurvan. Jag hade fullt upp med kurvan men hann skymta nån orangea hoj i smeten samt en grå er6:a längst bak i truppen. Klockan var väl runt 15.30
Nån här som åkte mot Norrköping från Finspångshållet igår söndags kväll... Jag låg bakom och pressa lite i en svart volvo ..
Märke på hojen kunde jag inte se
Va det igår så va det nog dig vi mötte i vänsterkurvan innan rondellen i lindomme från ditt håll sett
Tyckte ja kände igen hojen och föraren. men du känner visst inte igen min tunna...
Vart ligger Finspång? Känns som lite långt bort för de flesta göteborgarna. Men man kan ju å andra sidan aldrig veta...
Vart ligger Finspång? Känns som lite långt bort för de flesta göteborgarna. Men man kan ju å andra sidan aldrig veta...
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|