Var det du???

T-Bomb

If im to loud youre too old !
Gick med
17 Feb 2006
Hoj
Honda sp1
Hadde gärna stannat o tjôtat men det e ju fan o veta vem på hojjarna :va
Kanske hadde känt igen om du hadde haft din gamla hoj :hojsmilie

Hehe, det var det ju, mc-ordonnanser =)
Du får stanna och hälsa nästa gång! (jag vet att du bytt nick, kom inte ihåg till vad bara :p)

Alm

Saknar tvåtakt.
Gick med
14 Sep 2005
Hoj
Skeppad till Rhodesia.
SH-medlem på Tryckerigatan runt 2030 idag. Jag kom på Aprilian du hade nån kåplös hoj? Var det du?

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
3-4 st sporthojar bl a en grön ninja sågs svänga av Kviberg o ner mot Sävenäs runt 15.00 tiden.... hyfsat tempo vad ja kunde se på håll Vilka var ni?

MrTombola

Ny medlem
Gick med
19 Jan 2006
Hoj
CBR 600RR
Ville bara tacka!

Var det du som varnade mig för polisens laser?
Svängde upp Norrut på E6 vid Kungälv söndag förmiddag. Jag kom precis ut från påfarten vid Bohus fästning. Gick ut i omkörningsfil när du vinkade som bara fan, nästan stod på hojjen för att få mig att inse att det är poliser i krokarna.
Jag uppfattade iaf varningen och valde att inte köra om husbilarna..:tungan
Mkt riktigt så var det en jäkla massa poliser men dock verkade de alla hålla sig till att bevaka södergående trafik.
Vill iaf tacka dig för varningen, var det du?:tummenupp
//T

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Såg lite allt möjligt igår men la iaf märke till två Duccar, 999:eek:r om jag inte såg fel (kanske finns fler motoralternativ men dom såg ut som 999:eek:r iaf) på vägen mellan Hällesåker - Hällingsjö, ni svängde höger efter sjön in mot eskilsby. Någon härifrån?

Sen mötte jag även ett gäng hojar alldeles nära Lindome. Ni körde gamla vägen mot kungsbacka och mötte mig i den första högerkurvan. Jag hade fullt upp med kurvan men hann skymta nån orangea hoj i smeten samt en grå er6:a längst bak i truppen. Klockan var väl runt 15.30

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
Vit/Blå gixxer 750. Vi tog följe från E6 kungsbacka hela vägen till torslanda där jag fortsatte mot hönö. Var det du? :tummenupp

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer
Vit/Blå gixxer 750. Vi tog följe från E6 kungsbacka hela vägen till torslanda där jag fortsatte mot hönö. Var det du? :tummenupp

var det igår på eftermiddagen och ni fläskade på rätt gôtt så körde ni om mig iaf =) Hann inte ens uppfatta er i backspegeln trots att jag satt o kikade efter farsan med bil+släp om han höll jämna steg.

:hojraket

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3030676 Såg lite allt möjligt igår men la iaf märke till två Duccar, 999:eek:r om jag inte såg fel (kanske finns fler motoralternativ men dom såg ut som 999:eek:r iaf) på vägen mellan Hällesåker - Hällingsjö, ni svängde höger efter sjön in mot eskilsby. Någon härifrån?

Sen mötte jag även ett gäng hojar alldeles nära Lindome. Ni körde gamla vägen mot kungsbacka och mötte mig i den första högerkurvan. Jag hade fullt upp med kurvan men hann skymta nån orangea hoj i smeten samt en grå er6:a längst bak i truppen. Klockan var väl runt 15.30
Va det igår så va det nog dig vi mötte i vänsterkurvan innan rondellen i lindomme från ditt håll sett ;)

Tyckte ja kände igen hojen och föraren. men du känner visst inte igen min tunna...

Razer1

Ny medlem
Gick med
11 May 2007
Hoj
ZX9R -98 * Såld
Nån här som åkte mot Norrköping från Finspångshållet igår söndags kväll... Jag låg bakom och pressa lite i en svart volvo :D..

Märke på hojen kunde jag inte se :)

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696
Nån här som åkte mot Norrköping från Finspångshållet igår söndags kväll... Jag låg bakom och pressa lite i en svart volvo :D..

Märke på hojen kunde jag inte se :)

Vart ligger Finspång? :va Känns som lite långt bort för de flesta göteborgarna. Men man kan ju å andra sidan aldrig veta...

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Va det igår så va det nog dig vi mötte i vänsterkurvan innan rondellen i lindomme från ditt håll sett ;)

Tyckte ja kände igen hojen och föraren. men du känner visst inte igen min tunna...

Just den kurvan ja :). Jag hade fullt upp med att leka Rossi i kurvan :rolleyes: så jag bemödade mig inte med att lyfta på handen.

Såg nåt blått där i gröten iaf :hej.

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Var Calle^^ som jag såg på restaurang NORTHSIDE idag i arendal.
Satt ett gäng truckers där och en med SH-tröja.

"Bad Ass Boys Have Bad Ass Toys"

Henken

Guest
Möttre tre hojjar idag på väg till jobbet. Såg inte va det var för typ då regnet, mitt visir & mitt slitna bakdäck gjorde att ALL uppmärksamhet var på vägen framför. Ni fuskade iaf alla tre med regnskydd! Fegisar...:tungan

Razer1

Ny medlem
Gick med
11 May 2007
Hoj
ZX9R -98 * Såld
Vart ligger Finspång? :va Känns som lite långt bort för de flesta göteborgarna. Men man kan ju å andra sidan aldrig veta...

Hehe tabbe såg att jag skrev i fel tråd nu, såg inte att det bara gällde göteborg :) Norrköping och Finspång ligger en BRA bit från Göteborg haha

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!