"
- Hey cheyen....ligga?
- ...... :fuckyouburnout
- Typiskt...
"
Ja, vad kan man förvänta sig med en volvo
"
- Hey cheyen....ligga?
- ...... :fuckyouburnout
- Typiskt...
"
Blev omkörd av fabbe zajtar och nån mer på E6an söder ut. Jag var ute med tanten och gled med min gammel hoj. Jag försökte "rejsa" med er men ni drog iväg.. Hoj fan håller ju fan inte att köra över 140 Stakarn är ju från -77
Idag vid 17.30 - 21.00 åkte det en liten villsen grabb upp och ner längs avenyn på en Orange Er6a, såg ut att va hyfsat fräsch
hahahha va det du jag drog ifrån .. hahhahaha
du såg ut som ett moppefucko hahahha
hahhaha eller hur .. du drog ju på som fan ..
Blev omkörd av fabbe zajtar och nån mer på E6an söder ut. Jag var ute med tanten och gled med min gammel hoj. Jag försökte "rejsa" med er men ni drog iväg.. Hoj fan håller ju fan inte att köra över 140 Stakarn är ju från -77
Idag vid 17.30 - 21.00 åkte det en liten villsen grabb upp och ner längs avenyn på en Orange Er6a, såg ut att va hyfsat fräsch
Haha synd att man inte kände igen dej, vi hade en härlig konversation senare om vad det var för nått fucko som ville "rejsa"?
Hojen eller grabben?
Va fan? Upp och ner för avenyn i 3,5 timmar? Roligare hojväg att slå ihjäl tiden på måste väl gå att hitta...?
Var de du !! (Sam), ,som kom körande på bakhjulet,, på Ullevigatan idag strax före kl 15:00 ??... De såg helt ok ut,, ,,,,, ,,
Tja vem var det som kom åkandes på bakhjulet vid hydro rondelen vid mölndal du hade en ktm 6 ?? ja kom mötandes med min ktm 625 klockan 15:45 ?
O fan var det ni, Trodde det var militärer
(Bytt Nick)
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati