Var det du???

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
:mad: Blev omkörd av fabbe zajtar och nån mer på E6an söder ut. Jag var ute med tanten och gled med min gammel hoj. Jag försökte "rejsa" med er men ni drog iväg.. :gnissla Hoj fan håller ju fan inte att köra över 140 :D Stakarn är ju från -77

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Idag vid 17.30 - 21.00 åkte det en liten villsen grabb upp och ner längs avenyn på en Orange Er6a, såg ut att va hyfsat fräsch :)

T-Bomb

If im to loud youre too old !
Gick med
17 Feb 2006
Hoj
Honda sp1
Vem var det jag fick sällskap med på orust? tror att du körde en fz1n med en röd shoei kioynara hjälm. Synd att du fortsatte rakt fram när jag svängde av, jag bara tog en roligare väg mot gbg :yoparty

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
:mad: Blev omkörd av fabbe zajtar och nån mer på E6an söder ut. Jag var ute med tanten och gled med min gammel hoj. Jag försökte "rejsa" med er men ni drog iväg.. :gnissla Hoj fan håller ju fan inte att köra över 140 :D Stakarn är ju från -77

hahahha va det du jag drog ifrån .. hahhahaha
du såg ut som ett moppefucko hahahha

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Vem va du som igår kväll med din svarta hayabusa med röd text och uppkavlade armar åkte på avenyn upp och ner ungefär sjuttiofjorton gånger? Vände vid korset precis vid Valand. Så kul är inte avenyn så man måste åka upp och ner hundra gånger. Det va du och en grön tigra som snurra där som jag vaet inte va. Ja njöt av en öl iaf med fint sällskap så kanske inte skall klaga.

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
hahhaha eller hur .. du drog ju på som fan ..

mmm det var ju full gas... :( Men sen när jag kom upp i 150 och började komma ikapp lite så började hojen vobbla som fan så jag vågade inte gasa mer. :) Sen försvan ju tanten och jag visste ju inte vart vi skulle svänga av så jag fick ge mig..... :D

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7

Haha synd att man inte kände igen dej, vi hade en härlig konversation senare om vad det var för nått fucko som ville "rejsa"? :D

Bauen

72# Sladdar över allt med noll koll
Gick med
27 Jan 2006
Hoj
(Förra Ex:et R-1:a) Nu: Honda xr-650..
Var de du !! (Sam),:va ,som kom körande på bakhjulet,, på Ullevigatan idag strax före kl 15:00 ??... :yoparty De såg helt ok ut,,:yoparty :yoparty ,,,,,:tummenupp ,,

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Hojen eller grabben?

Va fan? Upp och ner för avenyn i 3,5 timmar? Roligare hojväg att slå ihjäl tiden på måste väl gå att hitta...?

Ja satt där mellan den tiden och det va några ggr han körde upp och ner där... men sedan tror ja han stannade till lite nedanför condecco och stod där ett tag :)

Grabben givetvis, Er6an är ju en tjejhoj ;)

abelin

Adrenalin
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Ktm 625
Tja vem var det som kom åkandes på bakhjulet vid hydro rondelen vid mölndal du hade en ktm 6 ?? ja kom mötandes med min ktm 625 klockan 15:45 ?

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept