Dropdead
Guest
Igår, vid 18.30-tiden, körde en sporthojare förbi på odinsgatan med nåt svart...
Såg sporthojjackan, men hann aldrig läsa nicket. Var det du?
Tror du kört liiiiiite vilse nu va?3053158Jag vet att det var mikee som rockade förbi mig + bror min idag i luleå, vi svängde av mot mjölkudden och du svängde vidare mot boden(vägen)
Fin 954 måste man säga.....![]()
Tror du kört liiiiiite vilse nu va?
men du är så välkommen så![]()
Vem var det som hade kul på mölndalsvägen i morse vid 09.45, såg ut som en stunthoj...bakhjul och burn vid trafikljusen. Jag gjorde tummen upp![]()
Ett gäng hojar med bland annat en ny orange Z1000 på vägen förbi lillhagen. sate på en uteservering o käkade lunch.
Tror jag mötte samma gäng på E6 på vägen hem sen?
Sved att se alla köra när jag fick svettas på jobbet.
Var det Gottis som tyckte jag skulle köra på bakhjulet igår när jag passerade svingeln?![]()
åkte du förbi centralstationen imorse vid 8 tiden ..
tror jag såg om inte så hörde jag en hoj som lät som din ehheheh![]()
Idag hade jag lite bråttom i trafiken. Brummade förbi ett par bilar som inte höll mitt tempo riktigt. Kom från guldeheden och passerade Sahlgrenska. Kom ner till rödljuset som hindrar en från att komma ut på dag hammar (158an). Precis när jag stannat vid rödljuset och tror mig fått i friläget kommer en sportducce med en chaufför som har ett färgglatt ställ och en ryggsäck. Jag stoppar hastigt upp min vänster hand i luften för att vinka. Dessvärre hade jag växel i. Hojen tokdör och den där duccetypen såg mig inte ens. Hatar kärringstopp när man inte har elstart![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |