Var det du???

Dropdead

Guest
Igår, vid 18.30-tiden, körde en sporthojare förbi på odinsgatan med nåt svart...:rolleyes: Såg sporthojjackan, men hann aldrig läsa nicket. Var det du?

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Vem var du med ny KTM och grönskylt på ryggen som vi (blomman och ja)körde ifatt på 45an och som försökte uiila i tingstadstunneln med sådär bra resultat :D
Svart va den med.

lill-danne

Strip the flesh, salt the wound
Gick med
4 Apr 2006
Hoj
Letar banhoj
Någon som var ute och rastade sin flång nya 675:a mellan Backaplan och Vårväderstorget igår runt 16.30? Lät gôtt så det måste ha varit någon form av eftermarknadssystem på... :yoparty

Själv satt man på en cykel och var avundsjuk efter dagens arbetsinsats ute i Torslanda.

Gick med
4 May 2007
Hoj
R1-05 nu såld :(
Jamen!

Jag vet att det var mikee som rockade förbi mig + bror min idag i luleå, vi svängde av mot mjölkudden och du svängde vidare mot boden(vägen)
Fin 954 måste man säga.....:yoparty

Bauen

72# Sladdar över allt med noll koll
Gick med
27 Jan 2006
Hoj
(Förra Ex:et R-1:a) Nu: Honda xr-650..
Jag såg nått vinrött,(R-1a),(dubbla ackrasystem bak) som kom i låååångt över fartgränsen på götaälvbron.. (jag vet nog vem fart busen är)...:va

Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Vem va det som kom och drog en lååååååååång fuck you wheelie i arendal vid arken i eftermiddags?

Va där med Cykelstyre på hans Trajja och mimetZ1000 och övade lite. Fick lyft ynka 5 cm och så kommer nått as på en orange antagligen KTM, svartklädd med ljusare hjälm med fena på.

:mad: kände mig inte alls utklassad. :(

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696
Var det nån härifrån som kom i skåpbil och tutade på oss när vi körde igår?

Vi var fyra hojar på väg ner mot Mölnlycke C från Benarebyhållet då vi
mötte en skåpbil som tutade vilt. Hann aldrig se vad det stod på sidan på bilen.

Monster tjejen

Monster tjejen No:1
Gick med
30 May 2005
Hoj
Crescent
Vem va det jag körde för bi under angeredsbron kl 19.30 med en sporthoj på ett släp igår.

plus att det va två fartglada som körde förbi mig i lundby tunneln några minuter senare.

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Hoj
D675R
Vem var det som hade kul på mölndalsvägen i morse vid 09.45, såg ut som en stunthoj...bakhjul och burn vid trafikljusen. Jag gjorde tummen upp :)

vwmartin

Rookie
Gick med
9 Sep 2003
Hoj
Ingen just nu..
Hejjade på en på en rätt ny Gixxer på E20 precis vid nerfarten mot Tingstadstunneln idag vid 18 snåret kanske? Jag körde upp jämsides o gjorde tummen upp =)

/Martin

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Idag hade jag lite bråttom i trafiken. Brummade förbi ett par bilar som inte höll mitt tempo riktigt. Kom från guldeheden och passerade Sahlgrenska. Kom ner till rödljuset som hindrar en från att komma ut på dag hammar (158an). Precis när jag stannat vid rödljuset och tror mig fått i friläget kommer en sportducce med en chaufför som har ett färgglatt ställ och en ryggsäck. Jag stoppar hastigt upp min vänster hand i luften för att vinka. Dessvärre hade jag växel i. Hojen tokdör och den där duccetypen såg mig inte ens. Hatar kärringstopp när man inte har elstart :gnissla

Var det du som körde Ducce runt 16.10?

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Ett gäng hojar med bland annat en ny orange Z1000 på vägen förbi lillhagen. sate på en uteservering o käkade lunch.
Tror jag mötte samma gäng på E6 på vägen hem sen?

Sved att se alla köra när jag fick svettas på jobbet.

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Ett gäng hojar med bland annat en ny orange Z1000 på vägen förbi lillhagen. sate på en uteservering o käkade lunch.
Tror jag mötte samma gäng på E6 på vägen hem sen?

Sved att se alla köra när jag fick svettas på jobbet.

De va nog vi som åkte till THN de, en Z1000, gsx-r 1000K6, HD, R1, Daytona 675, sen var de en ktm 625 å en gsx-r 1000 (tror jag de var) med ett tag oxå.

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Var det Gottis som tyckte jag skulle köra på bakhjulet igår när jag passerade svingeln? :va

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Var det Gottis som tyckte jag skulle köra på bakhjulet igår när jag passerade svingeln? :va

åkte du förbi centralstationen imorse vid 8 tiden ..
tror jag såg om inte så hörde jag en hoj som lät som din ehheheh:tummenupp

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Idag hade jag lite bråttom i trafiken. Brummade förbi ett par bilar som inte höll mitt tempo riktigt. Kom från guldeheden och passerade Sahlgrenska. Kom ner till rödljuset som hindrar en från att komma ut på dag hammar (158an). Precis när jag stannat vid rödljuset och tror mig fått i friläget kommer en sportducce med en chaufför som har ett färgglatt ställ och en ryggsäck. Jag stoppar hastigt upp min vänster hand i luften för att vinka. Dessvärre hade jag växel i. Hojen tokdör och den där duccetypen såg mig inte ens. Hatar kärringstopp när man inte har elstart :gnissla

:hihi

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...