Var det du???

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Hahahahaha.... Jag var ute tidigare i våras med min flickväns lille bror och brände runt i gbg, då hade jag min röda R1:A.... När jag kör längs alén vid bältesspännar parken blir ja omkörd av en jävlit söt brunett i solglasögon och ja tror det var en mörk grön SAAB 93..... sen svänger jag av å vi käkar lite glass.
Efter typ en halvtimme så kör vi ut igen på E6an mot malmö, och då kommer hon upp igen, hon vinkar och försöker köra ifrån oss, dock så släpper ja inte henne utan hänger på å kör om och sedan racear vi en bit innan jag måste svänga av. Har funderat en del på vem fan det nu var, för hon var jävlit snygg =) .... Och nu när ja läste ditt inlägg lät allt jävlit bekant. Tycker vi tar reggplåten på henne nästa gång å besöker henne med kaffe å kakor :tuttar
Eller va säger du?

Haha, där ser man! Det låter väldigt bekant med solbrillor, mörk 9-3 (blå eller grön, whatever ;)) snygg tjej som vinkar glatt och kör som en biltjuv :hihi.

Låter som en kanonidé med regplåten. Men hur gör vi sen då, ska vi dela eller :va?

Fosgate

Singel och glad
Gick med
25 Sep 2005
Hoj
KAWASAKI Z1000 -03
Haha, där ser man! Det låter väldigt bekant med solbrillor, mörk 9-3 (blå eller grön, whatever ;)) snygg tjej som vinkar glatt och kör som en biltjuv :hihi.

Låter som en kanonidé med regplåten. Men hur gör vi sen då, ska vi dela eller :va?

jaa, varför inte jag tar bak och du fram, så är det problemet löst :yoparty

henq

hc-devil
Gick med
19 May 2003
Hoj
KTM 690 SMC R & Honda TRX 250 EX
Korsningen vid vågmästarplatsen igår:

4 hojar, 3 övningskörare och 2 lärare varav den förste gled genom korsningen så glatt medans han skickade SMS :hihi

var det du?

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Imorse vid 8.30 tiden så va det nått pucko på en grön Duke som körde över Älvsborgsbron och blockade trafiken.
Kör man sakta får man fan hålla sig ur vägen. vissa hade brottom ;)

Barett

Aldrig nöjd
Gick med
10 Jul 2006
Hoj
Beta 270cc -06 o en bränd Gixxer1000 -06 =(
När körde i typ 40km/h när bakändan släpte... under tiden som jag flög i luften tänkte jag "jaha e det en sån där highsider som alla pratar om" och innan jag han se ordet av det fattade hojen eld tydligen så måste motor kåpan ha spräckte... där stog jag och så på när hojen förvandlades till en kol hög... fanns inget man kunde gör... utan bara ta det som en man :mad:

Stulen? Krashad?
Klart du ska ha hoj!

CARLA

Nu SMC:ad
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
929
När körde i typ 40km/h när bakändan släpte... under tiden som jag flög i luften tänkte jag "jaha e det en sån där highsider som alla pratar om" och innan jag han se ordet av det fattade hojen eld tydligen så måste motor kåpan ha spräckte... där stog jag och så på när hojen förvandlades till en kol hög... fanns inget man kunde gör... utan bara ta det som en man :mad:

Say What?:confused:

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Hoj
625 SMC -06
word :fakta såg en buss komma körandes tänkte jag kunde låna deras brandsläckare...
-Nä, jag har men jag hinner inte stanna! :va whot?! fy fan säger jag bara...
Fan ta han!!! :kryckor aldrig mer släppa de för i en rondell eller nått annat!

Är inte det där brottsligt? att inte försöka hjälpa en människa i nöd?:va

Barett

Aldrig nöjd
Gick med
10 Jul 2006
Hoj
Säkert och passagerarna som åkte med hade ju oxå dem förtsått... om de blev sena ett par min. eller? Det hade i alla fall jag gjort... vad gör man...? :gnissla

Hans tid kommer oxå...

Är inte det där brottsligt? att inte försöka hjälpa en människa i nöd?:va

Bananolja

Ny medlem
Gick med
26 Jan 2007
Hoj
YZ 125-07, CR250-96, CR125-96
Svart snusaberg med nummer 7 vid vågmästarplatsen idag kl 17.07 ca. Jag cyklade. Du kom från Wieselgren o svängde av under viadukten.

Fosgate

Singel och glad
Gick med
25 Sep 2005
Hoj
KAWASAKI Z1000 -03
Varför vill alltid snygga kvinnor i sport bilar racea med mig?... I morse hände det igen, en blond snygg 35åring kör upp brevid med sin silvriga porsche och försöker dra ifrån mig.... Det är upphetsande förhelvete!

niklas

Alla som inte dansar är folkdräktsmän
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Mellan hojar
Svart triple 01-04 med sporthojströja på chauffören med bra sula uppför backen mot Sahlgrenska (från Linnéplatsen) igår vid... 18-19?

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Blå/Vit Gixxer-1000 över Älvsborgsbron mot Hisingen i morse!

Tyvärr i trafiktempo ...:)

Någon här:confused:

niklas

Alla som inte dansar är folkdräktsmän
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Mellan hojar
ehrm... kan ha varit jag.... :D

Snygg framåtlutad attackposition hade du iaf. Viktigt när man kör uppför backar (om jag minns rätt från körskolelektionerna).

Jag kom nerför backen i den lilla silver-Miatan och fick dåligt samvete för att jag inte körde hojen. Det gick över. Jag åkte och köpte glass.

Barett

Aldrig nöjd
Gick med
10 Jul 2006
Hoj
Jag håller med... har du stött på en brunett i en silverig seeb 9-5... det var krut i tjejen... 220km/h på e6 mot frölunda... snygg var hon med i 23+ålder... vist får det en att höja på ögonbrunet. :yoparty

Varför vill alltid snygga kvinnor i sport bilar racea med mig?... I morse hände det igen, en blond snygg 35åring kör upp brevid med sin silvriga porsche och försöker dra ifrån mig.... Det är upphetsande förhelvete!

Fosgate

Singel och glad
Gick med
25 Sep 2005
Hoj
KAWASAKI Z1000 -03
Jag håller med... har du stött på en brunett i en silverig seeb 9-5... det var krut i tjejen... 220km/h på e6 mot frölunda... snygg var hon med i 23+ålder... vist får det en att höja på ögonbrunet. :yoparty

Kolla mitt och pinkys inlägg lite högre upp på denna sidan så har du svar på din fråga =) fast det är fel bil, hon kanske har två saabar :va
:tuttar

(äh ja kopierar allt å klistrar in det här istället, så slipper du jobba dig på en fredag som denna)

Hahahahaha.... Jag var ute tidigare i våras med min flickväns lille bror och brände runt i gbg, då hade jag min röda R1:A.... När jag kör längs alén vid bältesspännar parken blir ja omkörd av en jävlit söt brunett i solglasögon och ja tror det var en mörk grön SAAB 93..... sen svänger jag av å vi käkar lite glass.
Efter typ en halvtimme så kör vi ut igen på E6an mot malmö, och då kommer hon upp igen, hon vinkar och försöker köra ifrån oss, dock så släpper ja inte henne utan hänger på å kör om och sedan racear vi en bit innan jag måste svänga av. Har funderat en del på vem fan det nu var, för hon var jävlit snygg =) .... Och nu när ja läste ditt inlägg lät allt jävlit bekant. Tycker vi tar reggplåten på henne nästa gång å besöker henne med kaffe å kakor
Eller va säger du?

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...