Var det du???

Thunder

Kan det inte vara sommar för evigt???
Gick med
21 Aug 2005
Söder om Kinnekulle, väster om Anderstorp, norr om
Hoj
R6 -08, dotterns cross och minimoto
jo men det stämmer ...
fan va ni drog på hehheh ..
gött ljud hade du i den .:tummenupp

Det skulle bli en lugn kvällsrunda, men vi körde så hela skjortan blev tom:rolleyes: . Lyckades med det helt ofattbara att få knäskrap både på höger och väntser puck. Påfarten till E20 Kungsbacka-norra söderut, fy satan vilken kul kurva:yoparty
Gårdagens tur var nog den ballaste på bra länge. Devil rör låter fint:D

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
Tror det var Zajtar och två till som satt vid en busshållplats och snackade på sina bågar. Vägen mellan Rv40 och Skene precis innan Statoiltappen. Vi kom från Eskilsby, körde på mot Skene (där stod ni) och sedan körde av vi av vid tappen mot Kungsbacka.
Vi hade en riktigt jä---la rolig tur idag. Hoppas ni hade det oxå.

as, känner du inte igen en tejpad hoj när du ser den :mad:

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Du DAM som åkte efter mig vid lundbyleden på HD eller motsvarande,
iklädd hjälm, uringat linne, kort kjol och damsandaler och vacker solbrun hy.

Såg jätteskönt ut, och jag trivdes inte alls i min varma bil, men vafan tänker du med?

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
Stressad koppar gixxer i götatunneln 19.30 blev lite förvånad av att en HD låg så nära?

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Du DAM som åkte efter mig vid lundbyleden på HD eller motsvarande,
iklädd hjälm, uringat linne, kort kjol och damsandaler och vacker solbrun hy.

Såg jätteskönt ut, och jag trivdes inte alls i min varma bil, men vafan tänker du med?

Sluta vara gay nu Alming! Njut av utsikten, om hon vurpar så är ju det hennes problem, möjligtvis hennes familjs också men hur som helst så är det ju inte ditt problem. Snarare ditt nöje ;).

Mer naket åt folket!! :tummenupp

Stressad koppar gixxer i götatunneln 19.30 blev lite förvånad av att en HD låg så nära?

Var det inte du som sålde din sporthoj för att du tyckte det gick för fort och var farligt?

Underligt att du alltid lyckas hitta långsamma sporthojjare.
Eller är det kanske som så att du lik förbannat kör lika fort nu som då fast i nuläget med en sketnare hoj :tungan?

Härligt gnällig jag är idag :hihi.

Last edited:

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
Sluta vara gay nu Alming! Njut av utsikten, om hon vurpar så är ju det hennes problem, möjligtvis hennes familjs också men hur som helst så är det ju inte ditt problem. Snarare ditt nöje ;).

Mer naket åt folket!! :tummenupp

Var det inte du som sålde din sporthoj för att du tyckte det gick för fort och var farligt?

Eller är det kanske som så att du lik förbannat kör lika fort nu som då fast i nuläget med en sketnare hoj :tungan?

Tja denna gör bara 200km/h resten får du fundera på!:confused:

Att du e gnällig va väl inget ovanligt??:va

//Blondie

Volez

Lite nytt med två hjul
Gick med
3 Sep 2006
Hoj
Yamaha YZF600R Thundercat
Fan ve hur det känns att ha en 200gräns. Men sen fattar jag fan inte hur man kan köra en streetfighter snabbare...blir ganska blåsigt och oroligt...iaf min.
Lite off topic...sorry

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Svart GSXR av nyare modell vid Ullevikorsningen. Den såg ut att ha brunnit, alt. glidigt en bit? Var det du? Hoppas det gick bra och att du hade skydd på dig*. Hojen såg inge vidare ut.

*Ja, det var rätt många nötter med collegetröja och flipflops idag...

"Svart" hoj (brunnen)? olycka i korsningen vid Ullevi/Shell nyss. Var det var DU som klarade dig?
:7peta

Har du ingen nummerplåt på din hoj?

Last edited:

i_fieL_good

HBB 2006
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
R6 -06
Var det dig jag åkte med från högsbo, över bron, och via lundbytunneln vid 18:tiden? Du körde motard och det var diverse wheelie övningar.

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema

och när ska du lära dej svänga då :confused:
Både jag och Blondie skulle antagligen läxa upp dej med varsin zxr 400 på en väg som svänger där inga 180 hk räddar dej rakt fram

ring när du behövder lite Bankörda däck igen dom är ju ingen feg rand på iaf ;)

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
och när ska du lära dej svänga då :confused:
Både jag och Blondie skulle antagligen läxa upp dej med varsin zxr 400 på en väg som svänger där inga 180 hk räddar dej rakt fram

ring när du behövder lite Bankörda däck igen dom är ju ingen feg rand på iaf ;)

När körde du med pinky senast? Idag kan han svänga. Några däck av dej utan fegränder behöver han inte. Dem fixar han själv på landsväg.

Men när ska du o jag köra? Välj en 929 om du har tillgång till det. Inget sämre.

Last edited:

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
När körde du med pinky senast? Idag kan han svänga. Några däck av dej utan fegränder behöver han inte. Dem fixar han själv på landsväg.

Men när ska du o jag köra? Välj en 929 om du har tillgång till det. Inget sämre.

När jag såg hans Hoj förra Fredagen så va det mer platt än runt iaf och betydligt oanvänt på sidorna

Fabbe lilla behöver jag bevisa något för dej :confused:

allt jag hör från era körningar är att ni gasar som fan rakt fram och står still i kurvorna är det häftigt att köra raktfram med fullt drag på sexan och sen bromsa som fan inför kurvan och missa både spår,blick och utgång

men att åka ut på gatan och köra mot dej för att du måste bevisa att du är snabbare än mej nej jag har nog blivit för gammal men att stressa dig så du åker av igen känns inte som någon bra idé inget illa menat men kan man inte se att det kommer en korsning,så litar jag inte riktigt på att du skulle klara av att jag ligger framför dej lr bakom du skulle bli för stressad

behöver du göra upp så gör vi det under säkra former inget illa menat :)

Edit: Däck skämtet va nog lite för Internt för att du skulle för stå de pinky blev så glad när han köpte mina däck i våras att dom inte hade någon feg rand sen gör han ju av med Bakdäck som jag gör av med Lunch pengar

Last edited:

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Hoj
D675R
Ni kanske kan battla per PM istället, så slipper jag tro det är massa nya roliga inlägg värda att läsa i tråden...

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Vem var du på pimpad Pan European med gul & blå reflexdekaler och en massa fräsig extrautrustning o lampor o grejjer på E6 södergående strax innan tingstadstunneln? :)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln