Var det du???

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Hel svart R1:a med ny tail å utan reg plåt. tror det var slicks på också, svart vit alpinestars jacka å jeans, XR-1000 Diabolic hjälm,

Du gled förbi mig genom tingstadstunneln. efter du gled förbi mig så körde du mellan några bilar för att sedan göra en liten wheele innan du körde ur tunneln och åkte norr ut.

Jag körde en silver färgad Er-6n...blev lite avis. din lät ju helgött. tur att tunneln inte är så lång

Jag tror jag vet... Hemligt. Muhaha! :D
Lite o göra på jobbet idag eller? :)

m@xe

Work hard, Play harder
Gick med
3 Jan 2007
Hoj
KTM 690 Enduro R -13 (Stulen efter 75 mil), KTM 990 Adventure -07 (Såld), KTM 990 SMR -11( såld), BMW G650X moto -07 Såld, ER-6n -07 Såld =(
Jag tror jag vet... Hemligt. Muhaha! :D
Lite o göra på jobbet idag eller? :)

har inte jobbat...har varit i växjö...var på väg hem när den hemliga gled förbi...haha

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
Silver sv 650 med tjej bakpå vid linneplatsen vi brummade på en blå o en svart HD

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Hälsade på Blomman & Pinky vid rödljusen vid Vågmästareplatsen. Jag satt bak på min systers Fireblade och hade vanlig skinnjacka och jeans och ryggsäck o svart hjälm. Fan vad ni såg sura ut, fick nästan tvinga fram ett hej :4skrika

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Hälsade på Blomman & Pinky vid rödljusen vid Vågmästareplatsen. Jag satt bak på min systers Fireblade och hade vanlig skinnjacka och jeans och ryggsäck o svart hjälm. Fan vad ni såg sura ut, fick nästan tvinga fram ett hej :4skrika

Var det du minsann :hihi.

Vi var inte sura men du hade en blå R1:a höger om dig som körde med oss, han vart lite vilsen och visste inte vart han skulle så en snabb ordväxling (läs: skrika) med honom var det jag hann med vid rödljuset.

Blomman påpekade dock lite senare att det tydligen var två cheyer på den där bladen och då gick det ju upp för mig vad man gått miste om ;).

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Såg en massa duccar på avenyn igår kväll vid 20:30, ngn härifrån?

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3072591 Hälsade på Blomman & Pinky vid rödljusen vid Vågmästareplatsen. Jag satt bak på min systers Fireblade och hade vanlig skinnjacka och jeans och ryggsäck o svart hjälm. Fan vad ni såg sura ut, fick nästan tvinga fram ett hej :4skrika
Inte då... vet du hur min hjälm klämmer ihop mitt ansikte så jag ser ut som en satans hamster i ansiktet.. (jag ser inte alltid ut sån alltså :näsblod )

Däremot såg jag inte att det va du, jag ställde mig lite dumt till så ja såg bara din syrra och henne kände jag inte alls igen, men fin hoj hade hon :)

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Var det du minsann :hihi.

Vi var inte sura men du hade en blå R1:a höger om dig som körde med oss, han vart lite vilsen och visste inte vart han skulle så en snabb ordväxling (läs: skrika) med honom var det jag hann med vid rödljuset.

Blomman påpekade dock lite senare att det tydligen var två cheyer på den där bladen och då gick det ju upp för mig vad man gått miste om ;).

Jasså, han var med er. Vem var det då?
Vi får ta av oss hjälmarna och fladdra lite med håret nästa gång då :fladdrar

Inte då... vet du hur min hjälm klämmer ihop mitt ansikte så jag ser ut som en satans hamster i ansiktet.. (jag ser inte alltid ut sån alltså :näsblod )

Däremot såg jag inte att det va du, jag ställde mig lite dumt till så ja såg bara din syrra och henne kände jag inte alls igen, men fin hoj hade hon :)

Hamsrar är fina :pannkyss
Tänkte att ni kanske var koncentrerade för att ni skulle räjza :hojraket

Last edited:

Gixxlito

Söker klokskap
Gick med
17 Dec 2006
Hoj
Caddy -67 och Monark -49 125 cc
Motard, KTM? å kåplös sporthoj vid Bohus centrum idag vid 19 tiden, nån härifrån?

JONQAS

The one and only...
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
Silver R1-04 & Svart-lila R6 -04
3071963 Hel svart R1:a med ny tail å utan reg plåt. tror det var slicks på också, svart vit alpinestars jacka å jeans, XR-1000 Diabolic hjälm,

Du gled förbi mig genom tingstadstunneln. efter du gled förbi mig så körde du mellan några bilar för att sedan göra en liten wheele innan du körde ur tunneln och åkte norr ut.

Jag körde en silver färgad Er-6n...blev lite avis. din lät ju helgött. tur att tunneln inte är så lång
Haha... låter som mig de där... :) Väldigt va du va uppmärksam då... bara ett fel, de va inga slicks, utan vanliga gatdäck... :tummenupp

Last edited:

m@xe

Work hard, Play harder
Gick med
3 Jan 2007
Hoj
KTM 690 Enduro R -13 (Stulen efter 75 mil), KTM 990 Adventure -07 (Såld), KTM 990 SMR -11( såld), BMW G650X moto -07 Såld, ER-6n -07 Såld =(
Haha... låter som mig de där... :) Väldigt va du va uppmärksam då... bara ett fel, de va inga slicks, utan vanliga gatdäck... :tummenupp

Den verkade gå helgött iaf...:tummenupp

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...