Hmmm, liten avåkning i slutet på maj fick rätt kraftiga "blåmärken" på fotlederna å smalbenen, men nu e de positivt, Wheelchair e i stort historia å kryckorna rules!!!!
![]()
Det var som fan!
Gött att du är på bättringsvägen iaf
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Hmmm, liten avåkning i slutet på maj fick rätt kraftiga "blåmärken" på fotlederna å smalbenen, men nu e de positivt, Wheelchair e i stort historia å kryckorna rules!!!!
![]()
Tjena, det var jag som stannade med volvon och akut tömde blåsan vid arendal igår... det var ju bara så att det var FEL hojar jag stannade brevid![]()
då undvek ni aldrig regnet igår, kom in 1800 på GP men stannade kvar då jag hade dejt med två andra triplar, vi höll oss på hisingen igår kväll och klarade oss utmärkt från regn, medans brorsan blev som en dränkt katt uppåt bollebygd.
Konstateras kan att vädret inte är ostadigt, utan snarare stadigt ostadigt.![]()
Men nu nalkas min semester så ni kan ta fram solskyddet, nu kommer solen.
![]()
Så du känner han med Rossi replican? ja såg den härromdagen jag med den är nicenästan så det rinner till.....
![]()
känner å känner .. man vet ju vilka som kör hoj här i hisingen![]()
Tjena, det var jag som stannade med volvon och akut tömde blåsan vid arendal igår... det var ju bara så att det var FEL hojar jag stannade brevid![]()
Var det du med en 690 el. 950 som blev omkörd av en husa på bron mellan E6an och bohus ikväll?
sedan va det dig jag mötte strax efter på 45an mellan bohus och nöding?
Visste inte att det fanns ktm:er där ute...
det va mig du körde om på bron.men jag stannade i Bohus så vem du mötte på 45:an vet jag inte. och de va en 950![]()
Haha jasså.. bor du där ute? ja jag va ju tvungen å visa lite hur man gör när jag körde om![]()
![]()
du får haka på någon dag nu när du har ny hoj å så.
Var det du med en 690 el. 950 som blev omkörd av en husa på bron mellan E6an och bohus ikväll?
sedan va det dig jag mötte strax efter på 45an mellan bohus och nöding?
Visste inte att det fanns ktm:er där ute...
Fel och fel? Kan ju inte bli fel med tre tripplar...![]()
kul att man kan roa nån3080967![]()
Akut var väl lindrigt sagt, bråttom bråttom o sen iväg med mer tryck.
Vi hade skoj åt er iaf![]()
![]()
Vem var det som wheeliade med en svart tror det var en yamma eller sukka sporthoj utanför ica maxi mölndal igår vid 20...![]()
kul att man kan roa nån
mötte nån på GP nu, pressenterade och tog i hand, men jag har fan ingen aning om vem det va nu![]()
Idag? nej ja har inte vart i några snuskkvarter idag, för en gångs skull3091639Var det du som körde förbi harley davidson i Friggagatan?
Helvit blade 929 o Blå gul yamma(?) vid landvettersjön idag mellan 17-18.
Alldeles för många bilar på o längs landvetter raceway idag (också)
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |