Var det du???

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3097115 Ingen som vet mer?
Verkar inte så ännu...

Pratade lite med "Kungen" idag och han jobbar ju på Yamaha Center och sa att det va den värst krachade hojen verkstaden nånsin sett... :(

förövrigt smart att välja att köra till konhals :va ingen risk att bli tagen alls där ju :rolleyes:

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Verkar inte så ännu...

Pratade lite med "Kungen" idag och han jobbar ju på Yamaha Center och sa att det va den värst krachade hojen verkstaden nånsin sett... :(

förövrigt smart att välja att köra till konhals :va ingen risk att bli tagen alls där ju :rolleyes:

har man riktigt bra timing och lite försprång så blir man svårfångad:tungan

frågan är bara hur stora odsen är att man lyckas:D

Dropdead

Guest
Var det någon härifrån, mc-klädd man, som handlade av mig imorse (Netto, odinsgatan) runt 10-tiden? Snygg svart hoj var det iaf! :tummenupp

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Var det du som hade oturen med dig idag?

Helsvart motard ev "moppe" som välte på släpkärran på leden vid volvo i torslanda!

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Pratar ni om konhalsfärjan så kontaktar polisen färjekaptenen för samarbete. Så även vid ambulanstransporter och liknande...

Det är ju fusk :mad:.

Såg för övrigt en svart Kawa er6-n i Frölunda (ruddalen) igår runt 21.20. Du var gasglad och antingen så har du gjort ett kasst inköp av ljuddämpare eller så är det dags att packa om den. Tomgångsljudet var det inget fel på men vid fullgas så skar det sig rätt bra :näsblod.

//Gnällkuk för dagen ;).

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3098946 Pratar ni om konhalsfärjan så kontaktar polisen färjekaptenen för samarbete. Så även vid ambulanstransporter och liknande...
Jojo, men det förklarar ju inte "smitarens" val av väg, han har ju ingen kontakt med dem på färjan och kan således inte smita längre än till max grindarma på färgan innan snuten haffar honom.

Min tes är att han inte hade nån aning om vart han körde..

Rick

The silver bullet since 1978
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
KTM 690 Enduro R -13
Jag med vit S3 och Peter med Grön ZX6R körde förbi er på gårdamotet, och ni var inte sena med att dra på efter oss.:tummenupp Vi stanna och snacka lite på Borås vägen. Ni körde, om jag inte minns fel, en silvrig ZX10R och en KTM. Var det ni??

Frajp

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2006
Hoj
nope
Jag med vit S3 och Peter med Grön ZX6R körde förbi er på gårdamotet, och ni var inte sena med att dra på efter oss.:tummenupp Vi stanna och snacka lite på Borås vägen. Ni körde, om jag inte minns fel, en silvrig ZX10R och en KTM. Var det ni??

Tjena, jag med 636´an, polarn körde en 625´a., såg grym ut din triple.:yoparty

Rick

The silver bullet since 1978
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
KTM 690 Enduro R -13
Tjena, jag med 636´an, polarn körde en 625´a., såg grym ut din triple.:yoparty

Tackar!:D Alltid kul att få höra sånt :tummenupp
Synd att ni va på väg hem, alltid roligare att vara ett gäng.
Nu blev det ju bara jag å Peter, kom ju inga andra till GP. Alla låg la hemma och va bakfulla :rolleyes:

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
ett gäng som satt o fika vid palladium runt 20snåret när vi "puttrade" förbi på två HD.

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
:hej Förgöraren, såg dig när du uuuilade utanför volvo city för ca en timma sen..

Jag o Alming satt i hans pippigula sportbil :)

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
:hej Förgöraren, såg dig när du uuuilade utanför volvo city för ca en timma sen..

Jag o Alming satt i hans pippigula sportbil :)

Se där ja, som trådskapare känns det la extra kul när man blir igenkänd för 2a gången på 2-3 år eller vad det nu blir:D

Extrabonus att du var så skarpsynt att du såg de få centimetrarna det lyfta, hahaha! Det var en go lunchtur hursomhelst:tummenupp

\m/

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
SuperDuke, orange vid påfarten norrut 45an från Jordfallsbron, runt 17:40. Skön uiiiillliiieee!

:yoparty

Såg f.ö två S3or i Bergsjöbacken i lördags runt 15. Sådeså.

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Se där ja, som trådskapare känns det la extra kul när man blir igenkänd för 2a gången på 2-3 år eller vad det nu blir:D

Extrabonus att du var så skarpsynt att du såg de få centimetrarna det lyfta, hahaha! Det var en go lunchtur hursomhelst:tummenupp

\m/

Ingen match att känna igen Mårten-förgöraren.
Inte en allt för vanlig syn med en speciallackad mattsvart blade med en förare i slitet rödvitt ställ och hästsvans!

Joddå, visst ser man denna profil ibland.

@Paser: har bytt spindelleden nu, nu går den gula sportbilen som faen, och styrningen innan jag fixat framvagnsinställningen nu är kanon. riktigt svampig och go.

Ännu mer OT så kan jag meddela intresseklubben att om man vänsterbromsar lite med en megane coupé så snurrar den när det är blött ute...

Dropdead

Guest
Någon härifrån som övningskörde på odinsgatan vid 22-tiden ikväll?
Övningskörningsledaren ledde sin hoj av nån anledning?
Stod precis mitt över gatan och hade just låst dörrarna till Netto.

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Hoj
D675R
Vem var det som kom på att hälsa på oss mitt under en uiiiilie utanför Eken Center (IKEA) på en Husaberg(?) vid 19.40 ikväll. Landningen såg inte helt "optimal" ut.. men vi tackar varmt för hälsningen!

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...