Var det du???

Rick

The silver bullet since 1978
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Sävedalen
Hoj
KTM 690 Enduro R -13
Var det du som körde Vit streetfighter tillsammans med en ninja grön/vit på tuvevägen vid 13-tiden.

Hur fort körde du? Hade du bråttom till Moto GP på TV?
Min spårt renault gunga till ordentligt när du spräckte ljudvallen :tummenupp

Finns det inga bild bevis, så erkänner jag ingenting :D
 

Skrot

Medlem
Gick med
24 Jul 2007
Ort
Rikets värn i väst
Hoj
Drömmer om CB1000R
tror jag såg Zajtar med flera (bland annat en blå gsxr tror jag, hann inte se så bra) passera shell i partille runt 20 över 8? Hörde skönsången innan jag smet in på shell så var tvungen att stanna upp en sekund och slå blicken mot motorvägen :).. Kan det stämma?

Såg även en person med sporthojtröja e6an södergående i höjd med ica focus, namn och slogan la jag dock inte på minnet. Camobyxor. Någon som känner sig skyldig? :)
 

@ari

Medlem
Gick med
28 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
GSXR 1000 -07, GSXR 1000 -01 (stulen)
tror jag såg Zajtar med flera (bland annat en blå gsxr tror jag, hann inte se så bra) passera shell i partille runt 20 över 8? Hörde skönsången innan jag smet in på shell så var tvungen att stanna upp en sekund och slå blicken mot motorvägen :).. Kan det stämma?

Såg även en person med sporthojtröja e6an södergående i höjd med ica focus, namn och slogan la jag dock inte på minnet. Camobyxor. Någon som känner sig skyldig? :)

Japp det var Zaitar, jag och saschi som var ute på tur.
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Lyckat du med röd R1 och tjej bakpå tog tunneln under 45an vid Klädkällaren för en liten stund sedan!

:tummenupp




































































Eilert: Not. För den som inte förstod.
 

vwmartin

Rookie
Gick med
9 Sep 2003
Ort
Floda
Hoj
Ingen just nu..
Blå/gul Husa på drottninggatan vid halv 4 ungefär..en liten resning av framhjulet direkt innan du korsa gågatan? fick självv nästan resning av ljudet! :D Tack för en bra start på helgen! ;)

/Martin
 

Robertzon

Tubeless
Gick med
22 Apr 2003
Ort
typ mitt i Stan (Gbg)
Hoj
Husa 650
Robertzon på bakhjulet på götaälvbron, aj baja :tummenupp

ja förlåt, var ínte meningen den bara reste sig okontrolerat:D

Blå/gul Husa på drottninggatan vid halv 4 ungefär..en liten resning av framhjulet direkt innan du korsa gågatan? fick självv nästan resning av ljudet! :D Tack för en bra start på helgen! ;)

/Martin

missade du min sporhoj tröja=?:rolleyes: borde varit jag.. måste vara mer försiktig på gasen annars reser den sig:rolleyes:
 
Last edited:

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Blå/vit gsx-r på Långängen vid Vågmästareplatsen vid kvart i 4 nån gång.
Fin hoj :)
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Vem var du fantastiskt vackra flicka som precis lämnade butiken?

Killen som var med dig såg allt annat än trevlig ut så jag vågade knappt säga hej till dig :rolleyes:.



Du kan väl ringa om du ser det här, kramiz.
 

vwmartin

Rookie
Gick med
9 Sep 2003
Ort
Floda
Hoj
Ingen just nu..
ja förlåt, var ínte meningen den bara reste sig okontrolerat:D



missade du min sporhoj tröja=?:rolleyes: borde varit jag.. måste vara mer försiktig på gasen annars reser den sig:rolleyes:


Nej såg tröjan bara inte nicket! :D

Vi stod förut ett gäng i Bollebyggd vid macken runt 19.00 - 19.30,Så körde en fighter + 2 st nyare sporthojar förbi? nån härifrån?

/Martin
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
3128840 Vem var du fantastiskt vackra flicka som precis lämnade butiken?

Killen som var med dig såg allt annat än trevlig ut så jag vågade knappt säga hej till dig :rolleyes:.



Du kan väl ringa om du ser det här, kramiz.
har Clueless och Pysch vart inne? :hihi

Jag åkte bakom en Blå SV1000 över älvsborgsbron härromdagen (troligtvis i förrgår) Hade på mig en röd Dainese Jacka och åkte i södergående riktning :9 du svängde av mot Centrum, jag fortsatte rakt fram.

nån här?:)



Sen åkte jag även bakon en svart motard med lite mörkorande detaljer, längs Linnégatan. Grabben i fråga försökte stila lite och köra ifrån mig, misslyckades och sen drog han in på spårvagns spåren när han inte kunde knö emellan köerna. :)
 
Last edited:

krillee_83

-Born to be Me-
Gick med
3 May 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690SMC R
Vem var du som körde en vit fighter upp för backen från gamlestaden mot rebergsplatsen, igårkväll strax innan 20? iförd t-shirt, grymt fin hoj iaf!!!! =)
 

Rick

The silver bullet since 1978
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Sävedalen
Hoj
KTM 690 Enduro R -13
Vem var du som körde en vit fighter upp för backen från gamlestaden mot rebergsplatsen, igårkväll strax innan 20? iförd t-shirt, grymt fin hoj iaf!!!! =)

Får erkänna att det var jag på väg hem ifrån Utby iförd T-shirt och shorts! :dummer Orkade inte ta på mig hela munderingen för att åka å äta lite Pizza. Tackar för komplimangen :tummenupp
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top