Ingen match att känna igen Mårten-förgöraren.
Inte en allt för vanlig syn med en speciallackad mattsvart blade med en förare i slitet rödvitt ställ och hästsvans!
Joddå, visst ser man denna profil ibland.
@Paser: har bytt spindelleden nu, nu går den gula sportbilen som faen, och styrningen innan jag fixat framvagnsinställningen nu är kanon. riktigt svampig och go.
Ännu mer OT så kan jag meddela intresseklubben att om man vänsterbromsar lite med en megane coupé så snurrar den när det är blött ute...
... Har ni gubbs förresten fått nått ordernummer för att köra entusiastiskt kring lunchtid? Gläder mig att höra att ni är ute å rullar i alla fall ... tycker f.ö. det är för lite motorglädje bland volvoiterna nuförtiden ... nu ska man ju segla om man ska vara god anställd ... nästa år ska man säkert odla ekologiskt ...
\m/
vem va det som va utanför mitt fönster å gasa lite lätt .. du vinkade till mig ,, men jag kunde inte se va det var för hoj .. kan ha varit en r1 eller zx 10 ,...
du drog bakhjul oxå din gris![]()
hii hiii det kan ha varit jag... fabbe sa att du bodde där å aah vi har flyttat massa grejjer dit idag.
Var det du som körde Vit streetfighter tillsammans med en ninja grön/vit på tuvevägen vid 13-tiden.
Hur fort körde du? Hade du bråttom till Moto GP på TV?
Min spårt renault gunga till ordentligt när du spräckte ljudvallen![]()
Vild gissning nu, Peter pa ninjan och Rickz pa s3
Sätila 16:30 idag söndag, 2st R6or varav en omlackad o en CBR 1000RR/600RR.
Jag låg före er ut ur byn mot fotskäl i röd V50, hej hej!
Var det du som stog i vägrenen och tog igen dig när jag och Limstift (Röd Bmw R1100s och en Blå FZR 1000) brassade förbi på väg från Ubbhult mot Kungsbacka nånstans i närheten av korsningen till Hjälm?
Du satt på en kåplös hoj av något slag...
Det var moi + 2 polare. Hej-hej!![]()
Vem är du med en KTM 950 SM som har den stående olåst bakom Mölndals stads hus?
Du har ju mussepipp öronen på jue....
Jaja man vart iaf sugen att ut och piska husan lite när man sprang förbi den ett par gånger idag.
bra att skriva på nätet var en stöldbegärlig hoj brukar stå olåst på nätet...
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |