Var det du???

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Får erkänna att det var jag på väg hem ifrån Utby iförd T-shirt och shorts! :dummer Orkade inte ta på mig hela munderingen för att åka å äta lite Pizza. Tackar för komplimangen :tummenupp

jadu din hoj har man dreglat över.. såg att Johans Mc hade en likadan..:yoparty

Förresten så såg jag Mark wheeeliandes utanför 421
 

krillee_83

-Born to be Me-
Gick med
3 May 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690SMC R
Får erkänna att det var jag på väg hem ifrån Utby iförd T-shirt och shorts! :dummer Orkade inte ta på mig hela munderingen för att åka å äta lite Pizza. Tackar för komplimangen :tummenupp

Förstår dig.. stog själv vid rödljuset innan rebergsplatsen (mitt i backen) iförd två tröjor och allvädersbyxor.. Kan tillägga att de var rätt varmt..
Så det var en speed triple du körde?
 

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Ort
Djefvulsön
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Får erkänna att det var jag på väg hem ifrån Utby iförd T-shirt och shorts! :dummer Orkade inte ta på mig hela munderingen för att åka å äta lite Pizza. Tackar för komplimangen :tummenupp

Utan bilder har det inte hänt, eller hur var det?
 

Rick

The silver bullet since 1978
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Sävedalen
Hoj
KTM 690 Enduro R -13
Förstår dig.. stog själv vid rödljuset innan rebergsplatsen (mitt i backen) iförd två tröjor och allvädersbyxor.. Kan tillägga att de var rätt varmt..
Så det var en speed triple du körde?

Jepp en -06 något rensad både bak å fram, personligen tycker jag hojen är ful original!
01.JPG
02.JPG
Men smacken är som baken :arsele ..delad!


Utan bilder har det inte hänt, eller hur var det?

:D Så länge det inte handlar om fängelse, böter eller av med lappen så kan jag erkänna. ;)
 

Dust Buster

IBA #53252
Gick med
30 Jun 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 S Adventure -08
Från polisens hemsida - Olycka - Lördag - GBG

Lördag

09.54 Göteborg, trafikolycka
På Europaväg 6 vid Ullevimotet inträffade en singelolycka med en motorcykel. Föraren fördes med ambulans till Sahlgrenska sjukhuset. Olyckan påverkade endast de trafikanter som skulle köra söderut vid Ullevimotet.

Nån härifrån forumet?
 

Dropdead

Guest
Det var du...

Jag såg Tintin rasta hunden idag vid 9.30-tiden utanför smådjursakuten. Skulle dit med min katt när jag såg sporthojjackan. Gillade sloganen. :tummenupp
 
Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Två st. SuperDuke på 45an imorse, södergående vid Surte. En st. dito åt andra hållet efter fem.

Var det du?
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Mötte en Aprilia mille idag vid tranemo i riktning mot Anderstorp vid 17-tiden, på väg till kvällskörningen? Du marchade nog över 200 iallafall :) Var det du?

Blev omkörd av en cbr1000 en bit innan borås, det ylade gött, var det du? :)

Åka bil är tråkigt i de lägena :näsblod
 

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Vimlade av ducce monster idag. Såg först ett på 45:an nästan framme vid trollhättan vid 17-tiden. Sen ett svart monster o en person med icon-jacka i surte vid 18-ish. Sedan ett monster utanför byggmax vid bäckebol vid 19-ish. Såg ett monster till någonstans men glömt bort vart, borde ha vart mellan gamlestan och byggmax vid 18-19-tiden.

Var det ni?
 

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
MTS 1200 S
Vimlade av ducce monster idag. Såg först ett på 45:an nästan framme vid trollhättan vid 17-tiden. Sen ett svart monster o en person med icon-jacka i surte vid 18-ish. Sedan ett monster utanför byggmax vid bäckebol vid 19-ish. Såg ett monster till någonstans men glömt bort vart, borde ha vart mellan gamlestan och byggmax vid 18-19-tiden.

Var det ni?

:(
Fan vad det kliar efter att köra lite igen!
 

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
HD Custom 02
Vem va flanen som vinglade ut framför mig i säve (Mån ca 14.45)Pickup med hästtransport som fick bromsa duktigt för dig svart hoj din polare körde en orange Z1000 (hade vett på att vänta) ni kom ut från vägverket i säve.

va glad att du åkte åt fel håll
 
Last edited:
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top