Idag? nej ja har inte vart i några snuskkvarter idag, för en gångs skull:
Menar du att jag bor i ett snuskkvarter?
Idag? nej ja har inte vart i några snuskkvarter idag, för en gångs skull:
Va bor du där? ja måste hälsa på dig oftare3092326Menar du att jag bor i ett snuskkvarter?
Va bor du där? ja måste hälsa på dig oftare![]()
Jepp vi är "många" SH'are som bor i snuskkvarteren![]()
Den helvita bladen borde ha varit Zajtar. Om den blå-gula hojen var en 954:a och ingen yamma så vet jag nog vem det var, vet inte om hans finns med här på SH dock.
snuskkvarter .det var det grövstasäga så om vårat hood .
synd dem skall riva dessa 2 fina "dans ställen"
talibanklubben ovanför harley shoppen kvittar väl men dem andra 2 femstjärniga klubbarna som lyfter hela området till gräddhylle nivå borde vara kvar![]()
Ska det rivas?
Då får jag ta mig dit ngn kväll så man har varit där iaf...
Någon härifrån som hade en rendez-vouz me mcpolisen vid bohus city igår 18,30 ungefär? Hoppas de gick bra iaf
Vem var det som kom och parkerade precis efter mig vid PV-porten på volvo...på en ORDENTLIGT VÅLDTAGEN CBR 600/1000RR???
Vem har Krachat ute vid konhals imose efterr smitning från polisen?man i 30 års åldern...
Tänkte höra om det var några härifrån som var ute å brände med sina motarder på Freeportparkeringen nu under kvällen!?![]()
Tänkte höra om det var några härifrån som var ute å brände med sina motarder på Freeportparkeringen nu under kvällen!?![]()
Vadå våldtagen???Det var det fräckaste! Jag behandlar min älskling på det mjukaste sätt.
Ska du säga förresten med din regplåt som ser ut som du försökt slå in den i svingen med en slägga...![]()
/Marcus
Yes box! Den är numera "märkt" ala supermoto style (sladd spår)![]()
Vi hade superkul!!
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |