Idag? nej ja har inte vart i några snuskkvarter idag, för en gångs skull :
Menar du att jag bor i ett snuskkvarter?
Idag? nej ja har inte vart i några snuskkvarter idag, för en gångs skull :
Va bor du där? ja måste hälsa på dig oftare3092326Menar du att jag bor i ett snuskkvarter?
Va bor du där? ja måste hälsa på dig oftare
Jepp vi är "många" SH'are som bor i snuskkvarteren
Den helvita bladen borde ha varit Zajtar. Om den blå-gula hojen var en 954:a och ingen yamma så vet jag nog vem det var, vet inte om hans finns med här på SH dock .
snuskkvarter .det var det grövsta säga så om vårat hood .
synd dem skall riva dessa 2 fina "dans ställen"
talibanklubben ovanför harley shoppen kvittar väl men dem andra 2 femstjärniga klubbarna som lyfter hela området till gräddhylle nivå borde vara kvar
Ska det rivas?
Då får jag ta mig dit ngn kväll så man har varit där iaf...
Någon härifrån som hade en rendez-vouz me mcpolisen vid bohus city igår 18,30 ungefär? Hoppas de gick bra iaf
Vem var det som kom och parkerade precis efter mig vid PV-porten på volvo...på en ORDENTLIGT VÅLDTAGEN CBR 600/1000RR???
Vem har Krachat ute vid konhals imose efterr smitning från polisen? man i 30 års åldern...
Tänkte höra om det var några härifrån som var ute å brände med sina motarder på Freeportparkeringen nu under kvällen!?
Tänkte höra om det var några härifrån som var ute å brände med sina motarder på Freeportparkeringen nu under kvällen!?
Vadå våldtagen??? Det var det fräckaste! Jag behandlar min älskling på det mjukaste sätt.
Ska du säga förresten med din regplåt som ser ut som du försökt slå in den i svingen med en slägga...
/Marcus
Yes box! Den är numera "märkt" ala supermoto style (sladd spår)
Vi hade superkul!!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |