jasså du bor uppöver där, får ta kryckorna å komma å fika nån da suger å sitta hemma nu
Länge sen man såg dig nu...
Var håller du hus?
jasså du bor uppöver där, får ta kryckorna å komma å fika nån da suger å sitta hemma nu
Såg en massa duccar på avenyn igår kväll vid 20:30, ngn härifrån?
Den går gubbgött! Den låter snabb iallafall...3074069Den verkade gå helgött iaf...
Var det zajtar och hans vita honda jag såg idag vid rondellen mitt emot mcdonals i partille (på andra sidan av e20 dvs), och bara några minuter senare i rondellen vid björndammen? Själv körde jag bil dock
Vinkade på en silvrig erretta på E20 i stora svängen precis där den blir E6 ?
Massa motards vid GP nyss fast som stod vid nån kiosk där?
/Martin
Jo fan det va jag .. hade lite tid över så man hälsa på en vän där uppe.. jävlar va blött det va bara ehhehe...
Länge sen man såg dig nu...
Var håller du hus?
Tjenare! Nää suttit hemma å tyckt synd om mig själv, men nu börjar ja bli rörlig, ska ta mig till gp nästa helg å kolla lite tänkte ja mig.
Vi hade en ligist som körde hemma på gatan och varvade med sin offroadmotorcykel
Blåvit GRSXR600 06-07(?) med LeoVinceburk och en Yamaha R6 Rossi vid Jaegerdorffsplatsen runt 17?
Den är så galet snygg den där Suckan!
du var på avenyn runt 14 också måste varit dig jag såg viiit moppe jag satt på hardrock å åt lite mat.
Jo det va jag .
va påväg till gp skulle köra ..
blev en liten rund sen kom ju regnet ..
Så du känner han med Rossi replican? ja såg den härromdagen jag med den är nice nästan så det rinner till.....3079613killarna e inte medlemmar här ,, men dom bor i hisingen ..
ska hälsa att du tyckte hojarna va fina
Ja, iallafall Suzukin! R6 (alla innan 06) är världens fulaste hoj. Lätt.killarna e inte medlemmar här ,, men dom bor i hisingen ..
ska hälsa att du tyckte hojarna va fina
då undvek ni aldrig regnet igår, kom in 1800 på GP men stannade kvar då jag hade dejt med två andra triplar, vi höll oss på hisingen igår kväll och klarade oss utmärkt från regn
Vad har hänt?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |