Var det du???

Skrot

Medlem
Gick med
24 Jul 2007
Hoj
Drömmer om CB1000R
Var det zajtar och hans vita honda jag såg idag vid rondellen mitt emot mcdonals i partille (på andra sidan av e20 dvs), och bara några minuter senare i rondellen vid björndammen? Själv körde jag bil dock

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Blåvit GRSXR600 06-07(?) med LeoVinceburk och en Yamaha R6 Rossi vid Jaegerdorffsplatsen runt 17?

Den är så galet snygg den där Suckan! :drool

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Var det zajtar och hans vita honda jag såg idag vid rondellen mitt emot mcdonals i partille (på andra sidan av e20 dvs), och bara några minuter senare i rondellen vid björndammen? Själv körde jag bil dock

Jo fan det va jag .. hade lite tid över så man hälsa på en vän där uppe.. jävlar va blött det va bara ehhehe...
:yoparty

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Jag ser en ducce 916 titt som tätt i Krokslätt, har för mig att jag sett SH-tröja på föraren vid nåt tillfälle dessutom. Var det du?

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Blåvit GRSXR600 06-07(?) med LeoVinceburk och en Yamaha R6 Rossi vid Jaegerdorffsplatsen runt 17?

Den är så galet snygg den där Suckan! :drool

killarna e inte medlemmar här ,, men dom bor i hisingen ..
ska hälsa att du tyckte hojarna va fina :tummenupp

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
du var på avenyn runt 14 också måste varit dig jag såg viiit moppe ;) jag satt på hardrock å åt lite mat.

Jo det va jag .
va påväg till gp skulle köra ..
blev en liten rund sen kom ju regnet ..

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer
Jo det va jag .
va påväg till gp skulle köra ..
blev en liten rund sen kom ju regnet ..

då undvek ni aldrig regnet igår, kom in 1800 på GP men stannade kvar då jag hade dejt med två andra triplar, vi höll oss på hisingen igår kväll och klarade oss utmärkt från regn, medans brorsan blev som en dränkt katt uppåt bollebygd.

Konstateras kan att vädret inte är ostadigt, utan snarare stadigt ostadigt.:gnissla

Men nu nalkas min semester så ni kan ta fram solskyddet, nu kommer solen.
:tummenupp

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Krompråm med ett däck runt "sissyn" och en blå R1 (99-01) med rödklädd Dainesepilot + jeans igår (12.00?) mellan Götatunneln-45an-Marieholmsmotet-SKF-Bellevue-Kviberg-Kortedala. Jag försökte hänga på med Golphen, men det var svårt...

killarna e inte medlemmar här ,, men dom bor i hisingen ..
ska hälsa att du tyckte hojarna va fina :tummenupp
Ja, iallafall Suzukin! R6 (alla innan 06) är världens fulaste hoj. Lätt. :hihi

Last edited:

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
då undvek ni aldrig regnet igår, kom in 1800 på GP men stannade kvar då jag hade dejt med två andra triplar, vi höll oss på hisingen igår kväll och klarade oss utmärkt från regn

Tjena, det var jag som stannade med volvon och akut tömde blåsan vid arendal igår... det var ju bara så att det var FEL hojar jag stannade brevid :D

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring