Var det du???

ToneBank

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
Sv-1000S
R1 vid delsjön runt 19

Var 2 personer med grå r1 vid delsjön som hade kört innanför bommen till sjön. När jag kom stod polisen och hade precis pratat med dessa killar. Troligtvis hade de sagt att de hade rullat in hojen dit (endast gångtrafik och moped). Taskiga som de var stod poliserna med varsin kopp kaffe i handen och väntade på att killarna skulle köra ut :mad:. fter 5-10 min när jag var vid bilen hör jag hojen komma körandes där och då ser man poliserna stiga ur bilen och påbörja sin rutin. När jag såg poliserna vid bommen kände jag för att springa tillbaka och varna killarna, men lat som jag är gjorde jag inte de. Vilket jag ångrar. Hoppas de gick bra, hörde nått om att den var oskattad också i farten. Var det nån någon här känner?

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Hoj
D675R
Var det du som stannade o bytte några ord med mig i trafikljuset efter poliskontrollen vid Kulturmuseet/Universeum?

kabo

Ny medlem
Gick med
16 May 2007
Hoj
Suzuki GSX 750 ES -83 + Honda XR600 -93
KTM 990 SM på E20 med ljusblå ryggsäck, körde från olskroksmotet till partille. Jag körde bakom och lyssnade på det härliga ljudet. :D

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Två pojkar med varsin KTM mötte upp tre andra pojkar som oxå hade motard (fast med endurohjul). Var det du?

Moppepojke utan framlyse som blev rejält schtekt av dom tre ovanstående hojarna, var det du?

:hojsmilie

Fradz

Medlem
Gick med
6 Oct 2008
Hoj
WR250F -02
Vilka var det som stanna vid statoil i åby klockan 21:00 ikväll? det är jag som åkte efter er med moped när ni åkte vid ikea och till balltorp / åby!

Två pojkar med varsin KTM mötte upp tre andra pojkar som oxå hade motard (fast med endurohjul). Var det du?

Moppepojke utan framlyse som blev rejält schtekt av dom tre ovanstående hojarna, var det du?

:hojsmilie

haha det var jag! ;D men vadå stekt? typ 500 kubik mindre än er ? tar er annars! mohaha!

Last edited:

Brynad

Steechk
Gick med
14 May 2010
Hoj
KTM 690 SMC -10, KTM 525 EXC -07, Yamaha WR 125 R -09
Två äldre sporthojar som jag mötte på vägen mot Sthlm precis utanför Gbg med polis efter sig? Kul att veta hur det gick?:)

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Guldfärgad 675:a i allén runt kl 16 igår? Vi slog följe genom stan, vidare ut mot Askim, var det du?

En Svart Kawa ER-6 (tror jag iaf) som igår guidade mig genom Gamlestan upp mot Kortedala runt kl 22.30?

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!