Rasorblade
Ny medlem
Mötte nya R6:an röd/vit idag ute vid Tuve Airport
Vit bil med svarta ränder..kan det varit en renaultThunder skrev:2051480Svart mössa med eldsflammor, kebabtallrik med stark sås, vitbil med svarta ränder, Jungfruplatsens pizzeria ungefär klockan 12:10 idag.
Jag har ju inte träffat så många här, men tror jag ändå att jag kände igen denna person från vissa festfoton på denna sida. Kan det stämma?
Och isåfall: Var var bågen denna ljumma vårdag?
Ja om det va stark sås va det garanterat Mark...Långa farbron skrev:
Thunder skrev:2051480Svart mössa med eldsflammor, kebabtallrik med stark sås, vitbil med svarta ränder, Jungfruplatsens pizzeria ungefär klockan 12:10 idag.
Var nog mig du såg, startade säsongen tidigt iårLawner skrev:2012574såg bakdelen och sliponet på en blå hornet 600 när jag lunchade på gibraltargatan i dag blev lite avis!
Thunder skrev:2051480Svart mössa med eldsflammor, kebabtallrik med stark sås, vitbil med svarta ränder, Jungfruplatsens pizzeria ungefär klockan 12:10 idag.
Jag har ju inte träffat så många här, men tror jag ändå att jag kände igen denna person från vissa festfoton på denna sida. Kan det stämma?
Och isåfall: Var var bågen denna ljumma vårdag?
Mark skrev:2053595Haha, stark sås/vitlökssås var det faktiskt
Kom och säg hej nästa gång
Thunder skrev:2053629Attans, men när du säger det så stämmer det. Du åt lite pizza också om jag inte minns fel.
Nästa gång jag är säker på vem jag träffar så skall jag hälsa. Den svenska hiss-mentaliteten du vet
Då har du en nysvabbad lägenhet nu i alla fall
Mark skrev:2053712Inatt vid tvåtiden var det en gul sportis som körde på norra hamngatan. Jag höll mig i en stolpe och försökte vinka på ett sätt som måste sett ganska patetiskt ut
Är du en stalker?
Var satt du nånstans i pizzerian?
Nej nej, han fick minsann spy i sin egen lägenhet. Det luktade lite sunkigt i den kan jag hälsa om du undrar
Thunder skrev:2053734Jag antar att du har en ny ringsignal på mobilen också!
Jag var där för att hämta mat i stora lass. Vi brukar äta Göteborgs bästa kebab åtminstone en lördag per månad.
Nu bore du listat ut vem jag var.
Mark skrev:2053742Jag tror att du uppmärksammade mig mer än vad jag la märke till dig.
Du kanske stod vid dörren och väntade på att din mat skulle bli klar?
Kommer inte ihåg så mkt om nån annan på stället.
Om du nu inte va nån av pizzabagarna?
Det ringer ingen klocka.Thunder skrev:2053763Nej, jag var inte någon av de gråmännen som hämtade slitna calzone-pizzor. Jag har bara jobbat som pizzabagare 1994. Men jag hade en ganska utmärkande klädsel.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|