Mahti skrev:2062981Han måste ha haft kraftig pansarpung efter den färdenvarför var du inte ute med ninjan då? det var ju fiiint väder
edit: bor du ute vid blå stan?
Nja ninjan är inte ihop satt än. Men den är nog klar nästa vecka!
Blå stan?
![Va?? :va :va](/img/smilies/nya/confused.gif)
Mahti skrev:2062981Han måste ha haft kraftig pansarpung efter den färdenvarför var du inte ute med ninjan då? det var ju fiiint väder
edit: bor du ute vid blå stan?
Mögel skrev:2063188Nja ninjan är inte ihop satt än. Men den är nog klar nästa vecka!
Blå stan?Jag bor i ale!
Mahti skrev:2063294okok.. det var iaf från "blå stan" hållet du kom ifrån. Området med de blå höghusen kallas tydligen "blå stan" har jag lärt mig.
Då är vi 3 ninjas in town iaf om du hänger med mig o polaren nån dag![]()
Mahti skrev:2063294okok.. det var iaf från "blå stan" hållet du kom ifrån. Området med de blå höghusen kallas tydligen "blå stan" har jag lärt mig.
Då är vi 3 ninjas in town iaf om du hänger med mig o polaren nån dag![]()
Såg denna gixxer med idag.. Kan det vara Johnny? (Granted79)Långa farbron skrev:2067393Vem var Gixxern (silver/grå/svart) som hjulade så fint på E6 i Kållered när polisen stog i motsatt körfält med blåljus![]()
Hultan skrev:2067422Såg denna gixxer med idag.. Kan det vara Johnny? (Granted79)
Långa farbron skrev:2067393Vem var Gixxern (silver/grå/svart) som hjulade så fint på E6 i Kållered när polisen stog i motsatt körfält med blåljus![]()
Backblade skrev:2075258jag såg långa fabrorn på preem ullevi idag. Han tankade och jag körde iväg och höll på att ramla innan honom. Hoppas det inte märktes![]()
General E skrev:2077584Idag puttrade en oragne lambo, en röd ferrari samt en svartgul motard på backhjulet förbi heden.![]()
Vem var det?
Blev det några rödljusrace?
Och vem vann isf?
fogerty skrev:2077764Såg nog zajtar idag när jag spelade boll på heden![]()
Såg dessutom en ktm som gled bakom en lamborghini och en ferrari som var ute och luftade sig, nån som känner igen sig där??
Vaffan, spelade du också boll ?![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand