Var det du???

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
fogerty skrev:
2077764 Såg nog zajtar idag när jag spelade boll på heden :tummenupp

det stämmer skulle äta lite mat innan vi skulle möta upp hultan.,
LÄT DET BRA :7peta ;)

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
fogerty skrev:
2079535 Ja den lät la fränt för å vara radfyra :tungan :)

hahahah hur säger man nu igen smaken e som baken :p :hihi

Marron

Med mellanhoj..
Gick med
9 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC -05
KTM som körde om mig på Tuvevägen vid 12:45, gjorde sedan en snygg wheelie och stack sedan iväg i härlig fart?

Körde själv en KTM 625...

Thunder

Kan det inte vara sommar för evigt???
Gick med
21 Aug 2005
Söder om Kinnekulle, väster om Anderstorp, norr om
Hoj
R6 -08, dotterns cross och minimoto
Jag tror att jag såg Snigel på Säröleden. Precis framför honom låg en R1/R6 som gjorde ett snyggt bakhjulsåka, men en lite wobbligg landning precis utanför Kungsbacka golfklubb. Efter Snigel kom en vinröd båge med två på. Har jag rätt och vilka var dom andra?

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Thunder skrev:
2085657 Jag tror att jag såg Snigel på Säröleden. Precis framför honom låg en R1/R6 som gjorde ett snyggt bakhjulsåka, men en lite wobbligg landning precis utanför Kungsbacka golfklubb. Efter Snigel kom en vinröd båge med två på. Har jag rätt och vilka var dom andra?
Det var lätt Jonqas som uiila, dom bakom var hans päron på en ny FAZER tror jag det är!

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Jag och Mattzzon mötte och såg en massa sporthojar idag bl.a. i närheten av Landvetter och vid macken i Hällingsjö (tror jag det heter). Jag körde grön ZXR, och Mattzzon vit Fireblade. Var det någon härifrån vi mötte? :)

JONQAS

The one and only...
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
Silver R1-04 & Svart-lila R6 -04
Thunder skrev:
2085657 Jag tror att jag såg Snigel på Säröleden. Precis framför honom låg en R1/R6 som gjorde ett snyggt bakhjulsåka, men en lite wobbligg landning precis utanför Kungsbacka golfklubb. Efter Snigel kom en vinröd båge med två på. Har jag rätt och vilka var dom andra?
Hehe... :)
De va jag på R1:an följ av Snigel å päronen på den skjutsande bågen. :tummenupp

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
PacMan skrev:
2085771 Jag och Mattzzon mötte och såg en massa sporthojar idag bl.a. i närheten av Landvetter och vid macken i Hällingsjö (tror jag det heter). Jag körde grön ZXR, och Mattzzon vit Fireblade. Var det någon härifrån vi mötte? :)

japp det kan ha varit vi ..

Coola Ola

Guest
Såg ett gäng sporthojar nånstans (uppe vid ubbhult?) på vägen mellan kungsbacka och macken i hällingsjö. Ehh, en blå och en gul, tror jag... Sen höll jag på att köra av vägen i nästa kurva när jag skulle vara tuff och gasa på ordentligt!

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Coola Ola skrev:
2087497 Såg ett gäng sporthojar nånstans (uppe vid ubbhult?) på vägen mellan kungsbacka och macken i hällingsjö. Ehh, en blå och en gul, tror jag... Sen höll jag på att köra av vägen i nästa kurva när jag skulle vara tuff och gasa på ordentligt!
Jag var en av dom som stod där.. Vinke vink :hej

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Tre hojar vid Hjalmar Bratningsplatsen / Kville igår vid 19,45 som ropade "Era räkor" till brewden och hennes polare. Någon som tar åt sig? :hihi

(Det kan säkerligen lika gärna varit moppar, eftersom era supermoppar ser likadana ut i de där brewdarnas ögon. :hihi)

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
hållundan skrev:
2090117 Tre hojar vid Hjalmar Bratningsplatsen / Kville igår vid 19,45 som ropade "Era räkor" till brewden och hennes polare. Någon som tar åt sig? :hihi

(Det kan säkerligen lika gärna varit moppar, eftersom era supermoppar ser likadana ut i de där brewdarnas ögon. :hihi)

Det var inte jag iaf,även om min supermoppe varit hel så hade jag inte roppat -era räkor utan istället vrålat -kom hit skall ni få

Poppler

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
660 SMC
Vilka var det som stod och tittade fundersamt på sina hojar mellan Hindås och Härskogen? Var det något som hade gått sönder?

Det var jag på den gröna zx6r:an

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Poppler skrev:
2090157 Vilka var det som stod och tittade fundersamt på sina hojar mellan Hindås och Härskogen? Var det något som hade gått sönder?

Det var jag på den gröna zx6r:an
Det var jag Tony och Niklas, Tonys hoj hade spottat av sin kedja.. Ja se Hondor.. :hihi

Men vi meckade i hop den med hjälp av en snäll farbror som stannade och sen åkte och hämtade kedjelås o grejer.. :tummenupp

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
hållundan skrev:
2090117 Tre hojar vid Hjalmar Bratningsplatsen / Kville igår vid 19,45 som ropade "Era räkor" till brewden och hennes polare. Någon som tar åt sig? :hihi

hahha det va vi , men det va nicklas som ropade det

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...