Rasorblade
Ny medlem
svart/orange Duke idag vid McD södeleden?! ngn?
Mark skrev:2053595
Mötte även Gottis samma dag. Hade du exxet/frugan med dig?
Är minsann inte lätt att vara hemlig i den här stan![]()
Thunder skrev:2053763Nej, jag var inte någon av de gråmännen som hämtade slitna calzone-pizzor. Jag har bara jobbat som pizzabagare 1994. Men jag hade en ganska utmärkande klädsel.![]()
JonaZ skrev:2057283hade du bananer i pyjamas dräkt på eller e du polis...det e väl dom enda utmärkande kläderna som finns..eller..??
Mahti skrev:2059727Någon på motard (?) vinkade rätt så friskt med hela armen idag nära "blå staden" när jag skulle ur rondellen från tagenevägen.. fick mig på bätter humör iaf![]()
PacMan skrev:2059824Med hela armen...? Hörde du om han gapade något på tyska samtidigt?![]()
![]()
Mahti skrev:2059727Någon på motard (?) vinkade rätt så friskt med hela armen idag nära "blå staden" när jag skulle ur rondellen från tagenevägen.. fick mig på bätter humör iaf![]()
Mögel skrev:2060185Var hojen röd och vit?
Mahti skrev:2061974röd kommer jag inte ihåg om den vad, vit var den delvis.. känner du dig träffad
När ska du köpa 17tumsfälgar till Xt´n??Mögel skrev:2062254Nja. Kanske men isåfall var det ingen motad utan en offroad! Vad hade föraren för kläder på sig då?![]()
Mögel skrev:2062254Nja. Kanske men isåfall var det ingen motad utan en offroad! Vad hade föraren för kläder på sig då?![]()
Rasorblade skrev:2062260När ska du köpa 17tumsfälgar till Xt´n??![]()
Mahti skrev:2062276kommer faktist inte ihågdu kanske kommer ihåg något av vad jag hade på mig? för isåfall var det ju du
![]()
Mögel skrev:Nja det var en blå vit sporthoj, Jag vinkade med HELA handenOch han vinkade med huvudet.
![]()
Mahti skrev:2062691Det var nog jag detbara så du vet så tog du min "mc-vinknings-oskuld" när du vinkade till mig.. det var andra turen för mig sen jag fick mitt kort förra säsongen, och även andra turen på min första hoj. så jag vågade inte släppa styret i rondellen
![]()
Mögel skrev:2062722coolt.. Du va dock inte min första vinkning för i år det var en glidare, Dan efter ny år!..
![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand