Var det du???

Glenn K

Mr wheelie
Gick med
4 May 2007
Hoj
BMW K 1300 GS -24, KTM950, Husa450
KTM Motard i billdal! Vem!?

Billdal...Ah! hemma vatten, kan ha varit Stefan (svart 640 SM), hörde han klämde av en testrepa....:tummenupp

Sällan man ser nån motard här....eh ja, förutom jag och Stefan som dagligen kör då....
Annars kan du ju alltid droppa förbi på en fika så slipper du jaga ikapp:tummenupp

/G...

Ässet76

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2007
Hoj
R1 -00 (såld), R1 -08 och en CB 900F Bol Dor -81
Vit Fireblade 1000/600 sakta rullandes utanför Backa 1 på Backaplan, idag kl 14.14. Var det du? Skitfin hoj!:tummenupp

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Billdal...Ah! hemma vatten, kan ha varit Stefan (svart 640 SM), hörde han klämde av en testrepa....:tummenupp

Sällan man ser nån motard här....eh ja, förutom jag och Stefan som dagligen kör då....
Annars kan du ju alltid droppa förbi på en fika så slipper du jaga ikapp:tummenupp

/G...

Hmm liknade mer en orange racekittad 525a om jag minns rätt.
He he, har inte vågat mig bort så långt hemifrån innan eftersom hojen är skrotig och har körförbud, annars låter det trevligt :hihi

Tink

Live it, Love it, Ride it!
Gick med
15 Oct 2010
Hoj
XT660X -08, WR250X -08
Runt 16.00 Kopparmärra
Vit Streetfighter och en sporthoj.

Stannade av snuten av någon outgrundlig anledning?

Var de du å va ville dom blåvita svinen?

Ramses

Get rich or Die tryi'n
Gick med
6 Oct 2009
Hoj
kawa zx6r Såld, kawa z750 Såld, HD nightrod spec Såld, honda cbr954 Såld.Nu:Triumph Speed triple -10
Runt 16.00 Kopparmärra
Vit Streetfighter och en sporthoj.

Stannade av snuten av någon outgrundlig anledning?

Var de du å va ville dom blåvita svinen?

:tuttar D va jag o min polare! blev tydligen förföljda från hisingsbacka till kopparmärra:va vi hade tydligen sicksackat oss fram i rusningstrafiken plötsligt va de tätt bakom o bad oss om körkort, alkotest samt kollade upp försäkring o vem hojjarna tillhörde :D fast de ville främst titta på hojjarna o den ena snuten var sugen på att ta mc-kortet så vi kom undan me en tillsägelse :krama
d va nära den här gången.

d96angl

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2009
Hoj
Triumph Daytona 675 - 07
:tuttar D va jag o min polare! blev tydligen förföljda från hisingsbacka till kopparmärra:va vi hade tydligen sicksackat oss fram i rusningstrafiken plötsligt va de tätt bakom o bad oss om körkort, alkotest samt kollade upp försäkring o vem hojjarna tillhörde :D fast de ville främst titta på hojjarna o den ena snuten var sugen på att ta mc-kortet så vi kom undan me en tillsägelse :krama

Ingen högre puls där inte va? :eek:

//Andreas

BoBGunnar

Turn and burn
Gick med
18 Sep 2008
Hoj
Just nu:Gixxer 1000 k7
Aprilia Motard (SXV 4.5?) som kom ikapp mig innan sahlgrenska. Kryssade fram mellan bilarna. Jag körde om dig lite senare på dag hammarskjöldleden. Snygg hoj o lät gött som fan :yoparty Var det du?

Tink

Live it, Love it, Ride it!
Gick med
15 Oct 2010
Hoj
XT660X -08, WR250X -08

Gött att dom va lite snälla då å de inte kostade apa....
Jag satt å drack kaffe mossan å försökte förklara för henne att Poliser minsann är onda... de va lite problematiskt... hon höll inte med :p

men ni kom jäkligt lägligt för att jag skulle få "prove a point" mitt i diskussionen :p
När ni gled fram snyggt å prydligt å sen blev stannade :banana

Ramses

Get rich or Die tryi'n
Gick med
6 Oct 2009
Hoj
kawa zx6r Såld, kawa z750 Såld, HD nightrod spec Såld, honda cbr954 Såld.Nu:Triumph Speed triple -10
Ingen högre puls där inte va? :eek:

//Andreas

:D vi va hur coola som helst tills de sa att de hade hängt på sen brunnsbo då tänkte jag faaan hur snabbt hinner man boka teori o uppkörning i år?? :Bugar

[QUOTE=Odio
Gött att dom va lite snälla då å de inte kostade apa....
Jag satt å drack kaffe mossan å försökte förklara för henne att Poliser minsann är onda... de va lite problematiskt... hon höll inte med :p

men ni kom jäkligt lägligt för att jag skulle få "prove a point" mitt i diskussionen :p
När ni gled fram snyggt å prydligt å sen blev stannade

D kunde ha kostat fläsk :gnissla polisen ville va me o leka :tuttar han skulle oxå ta mc-kortet i år då kommer han nog oxå att glömma trafikreglerna då o då. vi hade tur iaf :glömdet

Tivook

Ny medlem
Gick med
17 May 2009
Hoj
Svart FZ1-S

Frågan e ju hur polisen kunde följa efter er i den trafikstockningen som var inne i stan utan att ni märkte av dom? Va de civilare lr? :va

koop

Sinnessjuk
Gick med
27 Oct 2003
Hoj
Honda XR600 Motard -90, Suzuki GS500E -93
Mötte en KTM på södra tagenevägen nu vid 15:22, pilot i blått STRställ.
Var det du?

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...