mángi
Medlem
Kan väl bjuda på ett par bilder jag också. Så får vi se att skönheten även sträcker sig till andra modeller.
Och så tar vi väl en på min förra också.
[/QUOT
grymt läckra
Kan väl bjuda på ett par bilder jag också. Så får vi se att skönheten även sträcker sig till andra modeller.
Och så tar vi väl en på min förra också.
[/QUOT
grymt läckra
Ja herre gud, snyggare hoj finns inte! Årsmodell, pris?
Som jag skrev lite ovan, finns det någon här som har erfarenhet att att importera från Tyskland men speciellt från Italien? Kan man göra ett klipp kan det ju vara värt att bränna ned en vecka och får en fin tur hem!
Uppvisning av aprilior?
Här min ena;
Vacker, minst sagt! Englan är ju faktiskt bättre än Tyskland på ett sätt men sämre på ett annat, hur gör du med framlyset som och mätarställningen (miles och vänstertrafik)?Den på bilderna är en -08 factory men de ser i princip likadana ut alla år förutom färgerna.
Jag hämtade min från England, priserna där är verkligen kanon just nu. Kolla på ebay.co.uk.
Snygg
Miles eller km/h ställer du om enkelt i displayen...Vacker, minst sagt! Englan är ju faktiskt bättre än Tyskland på ett sätt men sämre på ett annat, hur gör du med framlyset som och mätarställningen (miles och vänstertrafik)?
Känns som det krånglar till det hela lite?
Vacker, minst sagt! Englan är ju faktiskt bättre än Tyskland på ett sätt men sämre på ett annat, hur gör du med framlyset som och mätarställningen (miles och vänstertrafik)?
Känns som det krånglar till det hela lite?
Satte just in en blänkare på ett byte. Min zx10:a mot en Rsv Mille.
Gilla på den!
Sweet att det är så enkelt med mätare och lampor då! Kollar lite på Ebay.co.uk men priserna är inte - bra direkt. Hur var prutmånen när du väl var på plats?
Hur är prutmånen generellt när man tjackar båge tex i Tyskland och England?
På tuonon jag nyss importerade från UK satt det symmetriska framlampor, tror att dessa är OK i Svedala
Idag har man varit ute och små-rastat Tuonon. Powerwheelie på 1-2-3-4-5-(och 6:an med lite knix)
1127 eller?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |