sleven skrev:Det som kostar är den suveräna kvaliteten...
O ja det är ju hur vanligt som helst, särsklit på de cyklar som man servar rätt och kollar så att alla skruvar är rätt åtdragna
sleven skrev:Det som kostar är den suveräna kvaliteten...
aci skrev:O ja det är ju hur vanligt som helst, särsklit på de cyklar som man servar rätt och kollar så att alla skruvar är rätt åtdragna
Ja, just det! Livsstilar köpta på avbetalning är de bästaaci skrev:Eller som en ducatiförsäljare sa i en monter. Vem vill ha en framspottad honda när man kan välja en livsstil.
Bingo skrev:Kan vi inte bara enas om att R1 egentligen är den optimala bågen och att alla egentligen borde ha en sån? V-twinnar, , Honda
Egentligen alltså.
sleven skrev:748:a -02 2800 mil alltid servad på märkesverkstad och pedandtiskt skött utav en Ducatist
På mina japanare har jag aldrig behövt dra några skruvar
yonsson skrev:Man kan lika gärna fråga varför Volvo är dyrare än skoda.
Typ samma fråga
Bingo skrev:Ja, just det! Livsstilar köpta på avbetalning är de bästa
Il Mostro skrev:Även solen har sina fläckar. Detta fenomen är inte vanligt och kan inte heller i mitt tycke användas som argument mot den generella kvalitén på hojarna.
Har en ram aldrig spruckit på någon japs?
Superbee skrev:FIAT/ALFA ROMEO kan nog däremot räknas vara bilvärldens Ducati
Nysse skrev:Vad va de få kul med de?
/N
Nysse skrev:Vad va de få kul med de?
/N
Fel fel fel, Det gjorde Tamburini för länge sedan på Bimota.P@trik skrev:Om jag inte har helt fel så var det honda som var först med det...
print_screen skrev:Fel fel fel, Det gjorde Tamburini för länge sedan på Bimota.
sleven skrev:Han bytte även båda topparna efter tusen mil eftersom dom läckte olja.
Superbee skrev:Mjae det roliga är väl det att ducce brukar väl jämställas med Ferarri av sina ägare. (Ta inte detta ordagrant nu....)
Det roliga var den dråpliga liknelsen med ett bilmärke som Fiat eller Alfa. I viss mån väldesignade och roliga bilar, men kvalitén är det ju lite si och så med.
sleven skrev:Han bytte även båda topparna efter tusen mil eftersom dom läckte olja.
Superbee skrev:Mjae det roliga är väl det att ducce brukar väl jämställas med Ferarri av sina ägare. (Ta inte detta ordagrant nu....)
Det roliga var den dråpliga liknelsen med ett bilmärke som Fiat eller Alfa. I viss mån väldesignade och roliga bilar, men kvalitén är det ju lite si och så med.
Jag är ledsen över att behöva krossa dina illusioner. Bingos inlägg kanske är skämtsamt i tonen men det är sant. Man kan inte bli någon annan än den man är genom att omge sig med materiella ting (typ, du är det du gör), inte ens om du betalar för det (typ, du är det du har råd med). Sånt prat kläcker marknadsavdelningar världen över ur sig och lurar människor till att tro att det går att köpa sig en identitet.aci skrev:Eller som en ducatiförsäljare sa i en monter. Vem vill ha en framspottad honda när man kan välja en livsstil.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|