pageer
-
Trango_B skrev:Förmodligen snyggare än dom allra flesta andra lösningar som fanns vid samma tidpunkt
Japp, jag säger inte att den är ful. Den är tvärtom, en ruskigt fin hoj.. i övrigt.
Vill ha!
Trango_B skrev:Förmodligen snyggare än dom allra flesta andra lösningar som fanns vid samma tidpunkt
pageer skrev:Japp, jag säger inte att den är ful. Den är tvärtom, en ruskigt fin hoj.. i övrigt.
Vill ha!
yonsson skrev:Man kan lika gärna fråga varför Volvo är dyrare än skoda.
Typ samma fråga
Felix skrev:Jag kör japan för att jag tycker det är exklusivt och för att det är en underbar känsla. Ducati känns mer som ett dussinhoj, tycker det står ett monster i varje gathörn.
Hade jag köpt med hjärnan hade jag nog köpt en ducce, tjejer gillar ju röda hojar och det är bra när man hänger vid mojjen och posar...
Färnbo skrev:Alla som jobbat/varit i kontakt med Italienska prylar vet väl att kvaliteten inte är den bästa.
RedTop skrev:För 225 000 kr får du en -02:ans 998R (jag gissar att du sett den som är ute på Blocket)
Det känns inte riktigt rätt att jämföra den, som i det närmaste är att betrakta som fabriksracer, med standard R1, Gixxer osv.
Vill du komma billigt undan köper du en vurpad 999 för €7500 i Tyskland!
/RedTop
Zee skrev:[inside-info]
Vi Ducatister ingår i Ducati-sekten där vi ägnar oss ut inbördes beundran med plenty ryggdunk, och ber till Ducati-gudarna EzzEzz, hans brorsa EzzPiEzz och the allmighty Dezmobub i mörka grottor på helgerna. Vi offrar desmoventiler och allehanda Ducatiprylar till dem för att gudarna ska ge oss tröst och tro i Ducati-bågarnas magnefism (det är ett ord!.. kanske..). Under ytan tipsar vi varandra om "de dära andra" som åker "vanliga dödliga" jappshojar o trajor och svär åt dem innanför visiret när vi möter dem i trafiken. Flerfärgade hojar är helt obegripligt för oss, det ska vara helt blodrött lack i Dezmobubz namn, halleluja! Eller var det Dezmobob?..
[/inside-info]
Så nu vet ni.. Men schh..!
Felix skrev:Jag kör japan för att jag tycker det är exklusivt och för att det är en underbar känsla. Ducati känns mer som ett dussinhoj, tycker det står ett monster i varje gathörn.
/F
Nä de håller jag med om.Keihin skrev:Monster är ingen riktig Ducce.
/K
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |