Hurricane600
Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Nysse skrev:Joo, de kan jag väl hålla med om....men det är inga klågomål på dom nya Alforna när det gäller kvalitet och det samma kan man väl säga om Duccen är att dom är välsignat roliga att köra men dom kräver ett visst underhåll och att kvalitén är bättre idag.
Negativa uttalande är mest en massa "min kompis och jag har hört" istället för att komma med egna erfarenheter och fakta.
/N
Kul att du drar upp det där med "kompis /har hört" för en kompis hade nämnligen en alfa romeo 156 2.0jts 2002 just året 2002. Den hade väl gått en 200 mil när jag satte mig i den första gången...
redan då stod det något i stil med "check computer" när man startade den...nåväl, mjukvarufel kan alla bilar ha!
däremot så skulle man öppna tanklocket med tanklocksöppnarhejohåarmen...men...det gick ju faktist inte... fick gå ut o bända o hålla på...stolsvärmen var det lite si och så med också den gjorde väl som den ville,ena gången funkade det o andra gången inte...
hörde han knysta om lite småfel då och då också, och det är väl inte fullt så accepterbart för en modern bil?
Men...vilken motor
![Kärlek :kär :kär](/img/smilies/love.gif)
men en sak ska jag ge alfa plus för, och det är samma som Ducati får ett stort plus för och det är känsla och design!
![Kärlek :kär :kär](/img/smilies/love.gif)
men tills jag har råd att låta känslorna styra så blir det nog funktion före känsla tyvärr