Im-2-fast-4-u
Ny medlem
Det är en sak jag inte fattar man kan få nästa en sprillan ny r1,gsx-r,cbr för kanske 100-110 lax varför får man en 02a ducati för 225 lax? är det motorcycklarnas " Rolls roys?" vad är det som kostar?
Im-2-fast-4-u skrev:Det är en sak jag inte fattar man kan få nästa en sprillan ny r1,gsx-r,cbr för kanske 100-110 lax varför får man en 02a ducati för 225 lax? är det motorcycklarnas " Rolls roys?" vad är det som kostar?
Im-2-fast-4-u skrev:Det är en sak jag inte fattar man kan få nästa en sprillan ny r1,gsx-r,cbr för kanske 100-110 lax varför får man en 02a ducati för 225 lax? är det motorcycklarnas " Rolls roys?" vad är det som kostar?
Im-2-fast-4-u skrev:okej tackar för snabbt svar! men ere värt o lägga ut 100 kex till?
HönaPower skrev:För att dom är sååå unika...& för att ägarna tycker det är roligt att lämna in dom på reparation hela tiden...
Japsarna har vad jag vet ganska bra betalt för att skruva ihop bilar och mc.Josafan skrev:Ingen underbetalad japan som satt ihop den?
MackanNSB skrev:Det är väl kul/tur "för Ducati" att det finns folk som vill betala dubbelt så mkt för nåt som inte ens är hälften så bra
skövde_pöjk skrev:Ducati är och förblir en motorcykel med karaktär!
hmmm undrar varför dom flesta jappstillverkarna börjar dra rören under cutsen? hmm
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|