abethebabe
hungarianstallion
- Gick med
- 15 Jan 2006
- Hoj
- GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
fan va gött att man har beställt en NISSAN dåra

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du kan ju annars få en bmw 525 ungefär samma årsm 15k mil för samma pengar ..min brukis är en E34 525 sv såld 13000 mil, ingen rost, inga missljud, 2 ägare, känns som ny. Kostade mig 15,000:- nybes + nyskattad.stoffer skrev:2528872Jag vet att man inte ska köpa sig en Ford, men det är ju klart lockande när priserna är som de är..
Varför är Mondeo så billig?
http://www.blocket.se/vi/9681204.htm?ca=23_11_s
Hur gick det för japan i kriget då?BYAKIN skrev:2529120Sämre bil existerar knappt!? Lite off-topic men va och kolla på en golf gti 02 och bröt ihop fullständigt när jag såg hur lika den hitlerkälken var min gamla gti från 90, snacka om skit! Mondeo är nog ett hyffsat köp eftersom du kan köpa 3 st till priset av vilket annat märke som helst. bmw vettifaan om det är värt att spara pengar till, överreklamerad smörja från ingenjörer som vägrar inse att dom faktiskt förlorade kriget. En japan är nog ett säkert kort.
BYAKIN skrev:2529120Sämre bil existerar knappt!? Lite off-topic men va och kolla på en golf gti 02 och bröt ihop fullständigt när jag såg hur lika den hitlerkälken var min gamla gti från 90,
IronMike skrev:2529255Du kan ju annars få en bmw 525 ungefär samma årsm 15k mil för samma pengar ..min brukis är en E34 525 sv såld 13000 mil, ingen rost, inga missljud, 2 ägare, känns som ny. Kostade mig 15,000:- nybes + nyskattad.
Kommer rulla 10k mil till, dvs ca 5 vinterhalvår, med 5 oljebyten (ca 2000 spänn), samt 200 kr per mån i trafikförsäkring.
Dessutom bakhjulsdrift, kul när snön kommer![]()
Bättre köp än ford.
zopilote skrev:2529297...
Skulle inte rekommendera fårrrd tyvärr, om du inte kan få tag på en Taunus från -79, det var bra bilar![]()
abethebabe skrev:2528962NISSAN da, vad gtycker ni om dom, jag snackar typ -03 å uppåt
Erik_G skrev:2529288Precis vad jag menar. Alla med någon som helst insikt i bilvärlden väljer denna bil främst när det kommer till den prisklassen. Allt annat framstr som dinky-toys, blabla..
Jag har en hel lådaDark_Messenger skrev:2529369![]()
Dålig jämförelse. Dinkyleksaker är rariteter idag och kostar multum i fint skick. Samlarobjekt.![]()
stoffer skrev:2528945Hmm.. vem ska man tro på?
stoffer skrev:2528945Hmm.. vem ska man tro på?
Hur många i tråden har ägt en Mondeo, eller har erfarenhet av någon nära som ägt en?
Badger skrev:2529528
- Trumbromsar på vissa modeller
juha01 skrev:2529530Det är väl en av dom positiva sakerna! (om du inte ska kapa tider på gelleråsen förståss)
juha01 skrev:2529530Det är väl en av dom positiva sakerna! (om du inte ska kapa tider på gelleråsen förståss)
Mr_Turbo skrev:2529261Hur gick det för japan i kriget då?![]()
Ljunghusen skrev:2529533Ja trumbroms är kanonbra om man är ute efter en billig bil
Chrille skrev:2529299Jag har en -82 till salu.... Är den inge bra alltså??
Allvarligt talat är det här med skitbilar en rätt lustig grej. I mina gamla hemtrakter på västkusten är det Citroen som gör skrattretande upprörda, medan Volvo och Saab är starka kort om man inte vill bli utskrattad.
I min nya hembygd, västra värmlands mörka skogar, är det Audi som ALLA ska ha medan små bilar i allmänhet blir utskrattade på stan.
Märkligt att olika bilar är olika bra i landet??![]()
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning