Körde i 70 på 50 väg !
Blev 2;a ggn gillt för mig !!!
Men Jonte da... så får det inte gå till
Körde i 70 på 50 väg !
Blev 2;a ggn gillt för mig !!!
är det ingen som har blivit kuggad över ett riktigt hjärnsläpp?gjort ngt riktigt idiotiskt på uppkörningen ?
När du kör upp så ska du vara färdig att vistas ute i trafiken själv. Med andra ord ska inte uppkörningsgubben agera lärare åt dig, du ska redan kunna vad som behövs för att bli godkänd. Kan du inte det så blir du kuggad.skulle vara att han påpekade 'felet' och skulle jag fortfarande köra såsom jag gjorde hade det varit helt ok att inte godkänna mig eftersom jag uppenbarligen inte hade hajjat hans input.
När du kör upp så ska du vara färdig att vistas ute i trafiken själv. Med andra ord ska inte uppkörningsgubben agera lärare åt dig, du ska redan kunna vad som behövs för att bli godkänd. Kan du inte det så blir du kuggad.
När du kör upp nästa gång så kan du se till att vara nästan övertydlig i det du gör. Placeringar, vrida på huvudet för att se i korsningar och när du kontrollerar dödavinkeln vid t.ex. filbyte, stanna ordentligt vid stopplikt etc.
Första: för ojämn 90 bromsning...
Andra: För jämn körning på grusväg!
Tredje: Olla!!
Andra gången körde jag på en kurvig grusväg i ca 50 för att sedan komma ut på en raka med två åkrar på sidorna. Jag höll konstant fart, ca 50 på rakan och sedan in i ett bostadsområde. Jag skulle ökat farten till 70 för att bli godkänd på rakan!
Tredje: Olla!!
Hemligheten är att låtsas använda den o ha foten på den
Jag, det kan bli dyrt annars.
Körde för långsamsamt i villaområde med lekande barn på vägen...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|