Spikade teoriprovet och klarade uppköringen första gången.
me 2
Spikade teoriprovet och klarade uppköringen första gången.
va gjorde din mamma med kontrollanten?gick med bredsladd genom en kurva på grusväg (70 väg) (körskolans gsx750)
körde ifrån kontrollanten på en motorvägspåfart (jag hamnade framför en lastbil & kontrollanten bakom lastbilen)
kommer tillbaka till VV & ber kontrollanten om ursäkt för det som hände, gubben säger
"vadå ? du hanterade ju kurvan fint & man ska gasa på lite när man kör ut på motorvägen"
när jag körde upp för bil (1992) så kuggade jag första gången, då jag STANNAT vid lämna företräde (fast det vad skymd sikt)
andra gången satt samma kontrollant & snackade med morsan i baksätet, såg inte framåt en enda gång. missade min fortkörning + ett "gult ljus"
gick med bredsladd genom en kurva på grusväg (70 väg) (körskolans gsx750)
körde ifrån kontrollanten på en motorvägspåfart (jag hamnade framför en lastbil & kontrollanten bakom lastbilen)
kommer tillbaka till VV & ber kontrollanten om ursäkt för det som hände, gubben säger
"vadå ? du hanterade ju kurvan fint & man ska gasa på lite när man kör ut på motorvägen"
när jag körde upp för bil (1992) så kuggade jag första gången, då jag STANNAT vid lämna företräde (fast det vad skymd sikt)
andra gången satt samma kontrollant & snackade med morsan i baksätet, såg inte framåt en enda gång. missade min fortkörning + ett "gult ljus"
Jag trodde verkligen jag hade fetkuggat o jag sa det även te han innan han skrev på lappen. "Jasså, jag kanske inte ska skriva godkänt då om du nu tycker du gjorde så mkt fel"..aah, neej asså jag mena, hmm.. neee
Jag ska köra upp på torsdag, privatist.. är det någon som har länk till hur konbanorna ser ut? kriterier? också är det ju den här säkerhetskontrollen, va är det nu som ingår där? har för mig att de vill att man ska kolla vissa saker på ett visst sätt!? finns där någon gudie/instruktioner?
(har tagit A1 och A begränsat innan, men glömmer lätt)
hade varit intressant och höra varför folk blev kuggade på uppkörningen.
seså skäms inte nu..berätta sanningen
är dessutom bra för de som ska köra upp i år...så man vet hur man INTE ska göra
Tack
Tack
Söker fortfarande lite info om den här säkerhetsgenomgången....
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|