BadToy
www.assistancekaren.se
No:1 är på g hem & kommer att svara i tråden i morgon...
Snacka just med han i telefon
//Simon
Snacka just med han i telefon
//Simon
Jag vet, därför den e så perfekt!Neutral skrev:Pissväg med massor av kameror
Han och den okände vinnaren i GT4-tävlingen är nere på ringen nu.pogo skrev:Jaha, så när dyker No1 själv upp i tråden då?
skoteridioten skrev:I Tyskland, på nurburgring antagligen.. Om du har missat det så har han under våren/sommaren haft en tävling här på SH, där man genom att spela GT4 kunde en resa dit tillsammans med No1..priset var resa dit samt åka lite hoj och bil.
Datumen för när den här resan skulle vara är just nu.
Men om det blev nån resa vet jag inte, då jag själv skulle få åka dit..
Men eftersom jag inte fick nåt svar av No1 på typ en månad då jag ville ha info om resan, så gav jag upp och orkade inte engagera mig för att ta ledig från jobb för en resa som jag inte visste nånting om.
Jag PM:ade den andra killen här på forumet som oxå skulle åka. Han hade ringt No1 angående tävlingen.
Då fick han svar att No1 skulle ringa upp. Men han ringde inte upp..och när den här killen sen igen ringde upp No1, då var det ingen som svarade..
Om han senare fick tag på honom, det vet jag inte.
Typ sånt här..samt att No1 är lite av en dubbelmoralens mästare, kan nog ha å göra med att folk är lite buttra mot honom i vissa trådar.
drömen skrev:Skrev du i varenda tråd när du reggade dig här?
jag är nyreggad och skriver endast då jag har en åsikt om nåt. stör det dig?
:corn :corn :corn :cornOlleR skrev:Jag tänker spela in en film där jag kör lagligt mellan Skellefteå å Umeå, verkar som om det finns en marknad för en sån film.
Enligt obekräftade källor så har Tyskland nyligen anslutits till Internettwinner skrev:Den sistnämda var online den 3é Aug så han lär knappast vart med den 2'a när resan skulle gå av stapeln.Om han inte körde från en dator i tyskland dvs:=)
Öm tå, nja kanske vad gäller att jag ogillar självgodhet,(jag är duktig kör baara 200, gr kör minsann 250+)Men om han kör in i en bil i den hastigheten på motorvägen som går i 120+ och du gör det på en stillastående bil i dina ok 200, vade skillnaden? Aha, just det, du gör inte det när det KAN HÄNDA OFÖRUTSEDDA händelser, oförutsedda händelser är ju lite kluriga, jamenar dom e ju oförutsedda oavsett hastighet, dvs dina 110 på motorväg med mobiler och skrikande barn skrämmer mig mer en nån nisse som vill toppa sin hoj, han är åtminstånde focuserad på vad han gör! sen försvarar jag inte gr eller ens ser upp till honom, kan bara inte låta bli reta mig på att många vet bäst när det e ok att köra fort, kan tillägga att jag e 36 arbetat i trafiken i 15 år, sett mina olyckor, och alla har skett genom oförutsedda händelser, eller klantarslen med mobiler o ungar som inte fattar att bil, mc körning är aktiv handling, man kan inte säga sorry du dog men det ringde faktiskt,,,oavsett hastighetdrömen skrev:oj oj oj jag tror jag råkade kliva på en öm tå.
jag har aldrig påstått att jag är nån expert men en del erfarenhet har jag och dessutom gått en hel del utbildningar och även sett koncekvenserna på nära håll.
Jag utryckte bara MIN personliga åsikt och en del fakta.
Varför tar du åt dig för?
kolla vad jag kan köra fort mellan sthlm och uppsala tex..oj va ballt.
rensa en sträcka som är kurvig utan trafik och utan att riskera folks liv..så visst.
Sen finns det naturligvis massor med hojåkare som kör både fort och dumdristigare men dom går ju inte ut på nätet och skryter om det och gör film om det osv.
Jag vet folk som har åkt med honom i bil tex..hans resonemang är..kör vi av så dör vi..ni väljer själva om ni vill åka med.
sånt resonemang är det vettigt tycker du
Fråga folk som bärgar bilar och motorcyklar hur dom ser ut efter krocker..fråga dom hur en bil ser ut efter en hoj kört in i den i 250+..och sen jämför med en bil som fått en hoj i 180 i sidan..så ser du min poäng.
men går man in och försvarar sånt här då förnekar man nog det mesta som är verklighet iallafall baksidan av allt flashit..
SvartR1a skrev:En icon och förebild för alla som ser spännigen med att köra motorcykel. Större långfinger än hans får nog polisen leta efter. Det som är mest beundransvärt är att killen fortfarande har lite moraliska betänkligheter beträffande det han gör. Utan detta skulle han nog inte vara bland oss längre.
Var glad att vi har en sporthojs icon här som lever livet ut med galenskaperna som vi får se på
Länge leve GR
Omformulera?Swedie skrev:En reflektion från mig. Gör man inte samma idag, som man gjorde förr (för att förtjäna sitt rykte) så borde de nya personer som man/han lär känna inte som inte "varit med om förr" börja hackla på personen i fråga. eller?
Swedie skrev:Gör man inte samma idag, som man gjorde förr (för att förtjäna sitt rykte) så borde de nya personer som man/han lär känna inte som inte "varit med om förr" börja hackla på personen i fråga. eller?
RedBaron skrev:Enligt obekräftade källor så har Tyskland nyligen anslutits till Internet
Förledda fånar som läst 2 inlägg ungefär.Chris Ash skrev:När man tror att det inte kan bli roligare så kommer detta....
Silwer skrev:När jag inte bryr mig om en sak har jag inte ett skit att säga heller
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|