Varför denna hetsjakt mot No1?

Status
Ej öppen för fler svar.

BadToy

www.assistancekaren.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm=Täby
Hoj
GSX-R K6. Rattar även Nikon D3
No:1 är på g hem & kommer att svara i tråden i morgon...

Snacka just med han i telefon :tummenupp

//Simon
 

tobbeviking

Sporthojsnörd
Gick med
15 Mar 2003
Ort
märsta
Hoj
09, Yamaha FZ1-N
pogo skrev:
Jaha, så när dyker No1 själv upp i tråden då?
Han och den okände vinnaren i GT4-tävlingen är nere på ringen nu.
Jag kommer vänta tills jag får mitt utlovade pris.
För ingen utlyser väl tävlingar och smiter undan på SH?
Ngn som minns vad det blev av Pricer-kungen? :va
//Tobbe
 

avatar

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Ort
-
Hoj
Spritt ny
skoteridioten skrev:
I Tyskland, på nurburgring antagligen.. Om du har missat det så har han under våren/sommaren haft en tävling här på SH, där man genom att spela GT4 kunde en resa dit tillsammans med No1..priset var resa dit samt åka lite hoj och bil.

Datumen för när den här resan skulle vara är just nu.

Men om det blev nån resa vet jag inte, då jag själv skulle få åka dit..
Men eftersom jag inte fick nåt svar av No1 på typ en månad då jag ville ha info om resan, så gav jag upp och orkade inte engagera mig för att ta ledig från jobb för en resa som jag inte visste nånting om.

Jag PM:ade den andra killen här på forumet som oxå skulle åka. Han hade ringt No1 angående tävlingen.
Då fick han svar att No1 skulle ringa upp. Men han ringde inte upp..och när den här killen sen igen ringde upp No1, då var det ingen som svarade..
Om han senare fick tag på honom, det vet jag inte.

Typ sånt här..samt att No1 är lite av en dubbelmoralens mästare, kan nog ha å göra med att folk är lite buttra mot honom i vissa trådar.

Jo dom femton snabbaste skulle ju få pris från början.
Såhär skrev han i tråden: "Dom 15 snabbaste förarna den sista maj i år kommer att vinna ett ballt pris, och den absolut snabbaste kommer att få följa med oss gratis under en helg till Nürburg ring/Tyskland där han/hon kommer att få åka med en MYCKET häftig bil samt mc mm..."

Sen blev det ändrat till att vinnaren + en till som skulle lottas ut bland de femton snabbaste (skoteridioten) skulle få åka.

Sen blev det ingenting.

Personligen kvalade jag aldrig in bland de femton så jag skiter i det men jag kan förstå att dom andra är lite sura, det är ju några timmar man sänkt på den där banan alltså :lol
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
drömen skrev:
Skrev du i varenda tråd när du reggade dig här?
jag är nyreggad och skriver endast då jag har en åsikt om nåt. stör det dig?

varför tog du åt dig? :D

skämt osidå, det såg skumt ut bara.
de måste tom du se.
även om de nu inte e så kanske.
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
SWT Racing utmanar er ALLA som gillar GT4 att göra ert bästa på Nürburg ring och därigenom ha chansen att vinna fina priser!!!

Förutsättningar:
*Spel- Arcade mode...
*Bil- Subaru Impreza "Cusco"...
*Power- 373bhp (max)...
*Weight- 990kg (minimum)...
*Toppspeed- Free...
*Transmission- Free...
*Tyre type- Free...

OBS!! OBS!! OBS!! OBS!! OBS!! OBS!!
*ÅLDERSGRÄNS- 18år!!

Dom 15 snabbaste förarna den sista maj i år kommer att vinna ett ballt pris, och den absolut snabbaste kommer att få följa med oss gratis under en helg till Nürburg ring/Tyskland där han/hon kommer att få åka med en MYCKET häftig bil samt mc mm...

OBS!! OBS!! OBS!! OBS!! OBS!! OBS!!
Om det visar sig att den som har den snabbaste tiden FUSKAR genom att gena, och då menar jag inte med att köra med ena hjulparet utanför bankanten, jag menar med att köra helt utanför banan för att förbättra sina tider så kommer den tiden INTE att gälla...

Boys and girls, start your engines and have fun!!!

OBS!!
För att era tider skall gälla MÅSTE ni tillsammans med eran tid lägga in ett foto eller spara resultatet i ett minne som bevis på prestationen i denna tråd...

Patrik,
SWT Racing...


Skoteridioten och Vässmar vann väl tävlingen.Den sistnämda var online den 3é Aug så han lär knappast vart med den 2'a när resan skulle gå av stapeln.Om han inte körde från en dator i tyskland dvs:=)
 

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Ort
Malmö
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
twinner skrev:
Den sistnämda var online den 3é Aug så han lär knappast vart med den 2'a när resan skulle gå av stapeln.Om han inte körde från en dator i tyskland dvs:=)
Enligt obekräftade källor så har Tyskland nyligen anslutits till Internet :hihi
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Varför kan vi inte skapa trådar om alla som "sticker" ut på forumet.
Låt oss alla prata ut om NN,XX,FF,DD i varsin egen tråd.
Eller kan inte hela sporthoj åka till doktor filling och få utrett om den ena eller andra lider av någon personlighetsstörning.
För fan folk, ge er någon gång.
 

Trött

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2005
Ort
sthlm
Hoj
R1
drömen skrev:
oj oj oj jag tror jag råkade kliva på en öm tå.
jag har aldrig påstått att jag är nån expert men en del erfarenhet har jag och dessutom gått en hel del utbildningar och även sett koncekvenserna på nära håll.
Jag utryckte bara MIN personliga åsikt och en del fakta.
Varför tar du åt dig för?
kolla vad jag kan köra fort mellan sthlm och uppsala tex..oj va ballt.
rensa en sträcka som är kurvig utan trafik och utan att riskera folks liv..så visst.
Sen finns det naturligvis massor med hojåkare som kör både fort och dumdristigare men dom går ju inte ut på nätet och skryter om det och gör film om det osv.
Jag vet folk som har åkt med honom i bil tex..hans resonemang är..kör vi av så dör vi..ni väljer själva om ni vill åka med.
sånt resonemang är det vettigt tycker du

Fråga folk som bärgar bilar och motorcyklar hur dom ser ut efter krocker..fråga dom hur en bil ser ut efter en hoj kört in i den i 250+..och sen jämför med en bil som fått en hoj i 180 i sidan..så ser du min poäng.
men går man in och försvarar sånt här då förnekar man nog det mesta som är verklighet iallafall baksidan av allt flashit..
Öm tå, nja kanske vad gäller att jag ogillar självgodhet,(jag är duktig kör baara 200, gr kör minsann 250+)Men om han kör in i en bil i den hastigheten på motorvägen som går i 120+ och du gör det på en stillastående bil i dina ok 200, vade skillnaden? Aha, just det, du gör inte det när det KAN HÄNDA OFÖRUTSEDDA händelser, oförutsedda händelser är ju lite kluriga, jamenar dom e ju oförutsedda oavsett hastighet, dvs dina 110 på motorväg med mobiler och skrikande barn skrämmer mig mer en nån nisse som vill toppa sin hoj, han är åtminstånde focuserad på vad han gör! sen försvarar jag inte gr eller ens ser upp till honom, kan bara inte låta bli reta mig på att många vet bäst när det e ok att köra fort, kan tillägga att jag e 36 arbetat i trafiken i 15 år, sett mina olyckor, och alla har skett genom oförutsedda händelser, eller klantarslen med mobiler o ungar som inte fattar att bil, mc körning är aktiv handling, man kan inte säga sorry du dog men det ringde faktiskt,,,oavsett hastighet :huvet
 

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
HD Custom 02
Kommer det en ny filmsnart efterssom reklamkampanjen är igång?
 

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
SvartR1a skrev:
En icon och förebild för alla som ser spännigen med att köra motorcykel. Större långfinger än hans får nog polisen leta efter. Det som är mest beundransvärt är att killen fortfarande har lite moraliska betänkligheter beträffande det han gör. Utan detta skulle han nog inte vara bland oss längre.

Var glad att vi har en sporthojs icon här som lever livet ut med galenskaperna som vi får se på :tummenupp

Länge leve GR :yoparty

Du har inte alla indianer i kanoten va?
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Denna tråd är inte MC-relaterat på rätt sätt. Därmed flyttas till OT.

No1 har sagt att han ska komma och besvara allt. Han är i Nurburenring o halkar runt på sin kolfibermoppe.

En reflektion från mig. Gör man inte samma idag, som man gjorde förr (för att förtjäna sitt rykte) så borde de nya personer som man/han lär känna inte som inte "varit med om förr" börja hackla på personen i fråga. eller?
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Swedie skrev:
En reflektion från mig. Gör man inte samma idag, som man gjorde förr (för att förtjäna sitt rykte) så borde de nya personer som man/han lär känna inte som inte "varit med om förr" börja hackla på personen i fråga. eller?
Omformulera? :va
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Swedie skrev:
Gör man inte samma idag, som man gjorde förr (för att förtjäna sitt rykte) så borde de nya personer som man/han lär känna inte som inte "varit med om förr" börja hackla på personen i fråga. eller?

Är du packad Swedie-boy, på en söndag och allt? :rofl :fyllisar
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
RedBaron skrev:
Enligt obekräftade källor så har Tyskland nyligen anslutits till Internet :hihi


Jaha :va Haha!! du försöker lura mig va :huvet Snart säger du säkert att öst och väst inte längre finns :rofl :rofl

Elller att muren fallit :hihi
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
ja tänk ett sånt helgon, han vill bara väl men blir så missföstådd.
Varför inte skicka lite hot PM eller nåt?

Folk som sticker ut hakan och påstår saker kan få på käften, det gäller i högsta grad No1 och det tror jag han fattar själv.

Det är ju knappast så att vi jagar honom och försöker få stopp på honom utanför forumet (tror jag), så vad är det farliga?
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
Chris Ash skrev:
När man tror att det inte kan bli roligare så kommer detta.... :lol :lol :lol
Förledda fånar som läst 2 inlägg ungefär.
Vi som varit med ett tag vet ju hur det har låtit i trådar som försvunnit i glömskan för länge sen.

Jag har även lagt märke till att folk som fört fram att No1 inte skött sin del av olika utlovade priser och tävlingar, alltid blir nedtystade, jag vet ju inte vad för sanning det ligger i de sakerna, men det käns konstigt att folk ser upp till sånna fasoner.

Likaså när folk har velat få svar på rent grundläggande frågor så blir det väldigt hätskt från no1's sida, detta reflekterar heller inte de blinda över.

Finns väl inte mycket mer att säga om saken, men om man nu inte tycker varken bu eller bä om saken så ska man ju inte starta sånna här löjliga trådar, bryr man sig inte så kan man ju fortsätta med det och inte skriva inlägg i trådar om No1 eller GR.
Sanningen är att ni bryr er jävligt mycket, ni står på motsatta sidan helt enkelt, ni är anhängare även om ni låtsas att ni inte byr er.
När jag inte bryr mig om en sak har jag inte ett skit att säga heller och menar inte att folk som gör det måste hålla käften.

Forumet ger ju en möjlighet att snacka om sånt här, hur tror du det skulle bli om vi träfades personligen allihopa, ja inte fan kom det fram samma saker då.
 
Last edited:

RG500-Johannes

Telefonstolpe vs Johannes 1-0
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RG500 "Aim and squirt" + Aprilia SXV550 "Slide and burn"
Silwer skrev:
När jag inte bryr mig om en sak har jag inte ett skit att säga heller

Heh, 10 poäng av 10 möjliga på det citatet.

Trots att inläggsräknaren är borta så fortsätter folk att posta dynga. Kan det vara för att synas? Vem vet, jävligt trött blir man när intressanta diskussioner späs ut av popcornsmileys och nya medlemmar som inte har koll på bakgrunden som ger sig rakt in i hetluften. Aja, det här har diskuterats förr...

/J
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top