Varför denna hetsjakt mot No1?

Status
Ej öppen för fler svar.

IronMike

Guest
Jag förstår inte att folk orkar klaga/moralpredika på andra. Vad tjänar det till? Folk får väl göra precis vad dom vill..man behöver inte köpa eller se en film som innehåller höga farter, för att sedan smutskasta förare osv.

Kan inte alla moraltanter bara ta och hålla igen lite, så skulle det bli ett trevligare forum? ..det är ju ändå ingen som tar åt sig.

Har själv råkat ut för en del sneseglare som klankat ner på mina berättelser. Herregud, är väl bara att låta bli att läsa .. jag går inte ens in å kikar i vissa trådar där jag vet att jag kanske blir upprörd av gällande subjekt..

:tomten
 

chrilla

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Röd Firestorm -98, Santa Cruz Chameleon "tramp-bike"
IronMike skrev:
Jag förstår inte att folk orkar klaga/moralpredika på andra. Vad tjänar det till? Folk får väl göra precis vad dom vill..man behöver inte köpa eller se en film som innehåller höga farter, för att sedan smutskasta förare osv.

Kan inte alla moraltanter bara ta och hålla igen lite, så skulle det bli ett trevligare forum? ..det är ju ändå ingen som tar åt sig.

Har själv råkat ut för en del sneseglare som klankat ner på mina berättelser. Herregud, är väl bara att låta bli att läsa .. jag går inte ens in å kikar i vissa trådar där jag vet att jag kanske blir upprörd av gällande subjekt..

:tomten

Vad blir det för diskussionsforum om man inte får uttrycka en avvikande åsikt?

Alla har ju en egen moral och egna värderingar, då är det väl naturligt att man står upp för dem? Borde fler göra...
 

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
IronMike skrev:
Jag förstår inte att folk orkar klaga/moralpredika på andra. Vad tjänar det till? Folk får väl göra precis vad dom vill..man behöver inte köpa eller se en film som innehåller höga farter, för att sedan smutskasta förare osv.

Kan inte alla moraltanter bara ta och hålla igen lite, så skulle det bli ett trevligare forum? ..det är ju ändå ingen som tar åt sig.

Har själv råkat ut för en del sneseglare som klankat ner på mina berättelser. Herregud, är väl bara att låta bli att läsa .. jag går inte ens in å kikar i vissa trådar där jag vet att jag kanske blir upprörd av gällande subjekt..

:tomten

Förstår du inte vad vi snackar om?
Om "ni" utgör en trafikfara, för mig, min familj, mina vänner....så får ni fan INTE göra som ni vill!!! :fatta!
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
RG500-Johannes skrev:
Heh, 10 poäng av 10 möjliga på det citatet.

Trots att inläggsräknaren är borta så fortsätter folk att posta dynga. Kan det vara för att synas? Vem vet, jävligt trött blir man när intressanta diskussioner späs ut av popcornsmileys och nya medlemmar som inte har koll på bakgrunden som ger sig rakt in i hetluften. Aja, det här har diskuterats förr...

/J

:corn
 

Fixxxer

Ofarlig och alldeles normal
Gick med
19 Apr 2005
Ort
Nykvarn
Hoj
-
Varför inte ha någon av moderatorerna att låsa denna tråden? Det här är ju ett solklart fall av något som inte efterföljs av reglerna som jag precis läst igenom.
 

Fixxxer

Ofarlig och alldeles normal
Gick med
19 Apr 2005
Ort
Nykvarn
Hoj
-
No1 skrev:
Hej på dig...

Anledningen är enkel till varför denna tråd inte är låst och det är för att jag själv bett Swedie att INTE låsa den förränn jag fått en chans att besvara diverse påhopp och lögner som förekommer i denna tråd...

Patrik,
SWT Racing...

Iofs så är även någon av moderatorerna inte heller så bra på det här att följa reglerna så... :arsele

På det här forumet får man ta jävligt mycket skit på grund av sina åsikter, som varken är farliga, rasistiska eller felaktiga. Jag tycker att fenomenet är mycket märkligt. Stå på dig...
 

Rundningsmärke

%#(/&_;!"#^¨
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bålsta
Hoj
R1 ver 2.0
No1 skrev:
Du är i mina mfl ögon bara en sorglig person som inte har något annat för dig än att klanka ned på andra och som en dag kommer att gå på fel person/personer och då få ta den reaktionen som garanterat kommer att komma och jag lovar- vi är ett stort antal personer som den dagen kommer att gå ut att fira ordentligt över vad som hänt utan att skämmas en enda sekund!! :tummenupp
Vilket trevligt inlägg, jag är mållös.

/A
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
No1 skrev:
Paolo Roberto LEKER INTE helylleskille i dag, han är EN vare sig du tycker det eller ej!!

Vad han sen har gjort när han var ung och dum har han nog fått äta upp mer än en gång i både det ena och det andra samanhanget men du DATAFUCKO som gömmer dig bakom ett tangentbord/dataskärm kanske vet mer än alla andra rörande det mesta och att du därför enkom klankar ned på personer hej villt utan att tänka dig för vad DU säger/skriver!!

Du är i mina mfl ögon bara en sorglig person som inte har något annat för dig än att klanka ned på andra och som en dag kommer att gå på fel person/personer och då få ta den reaktionen som garanterat kommer att komma och jag lovar- vi är ett stort antal personer som den dagen kommer att gå ut att fira ordentligt över vad som hänt utan att skämmas en enda sekund!! :tummenupp

Patrik,
SWT Racing...
Jag vet nog mycket om dig, iallafall.

Paolo hellylle? Visst, ända tills någon journalist ställer obehagliga frågor om hans misshandelsoffer. Då visar sig den riktigt Paolo.
 

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
No1 skrev:
Helt OK fråga-

Det gick förbaskat snabbt både i bil och mc, speciellt mc med den nya GSX-R1000 turbon som var en dröm att köra på ringen!! :tummenupp

Standard Subaru Impreza STI förutom fjädring, 8.27...

GSX-R1000 Turbo, snabbt, mycket snabbt!!;)
(låååååångt under 8.15)

Patrik,
SWT Racing...

Ps! Lyckades dock med bedriften att vurpa GSX-R1000 turbon i den fatala hastigheten av 5-10km/h genom att köra i glykol eller något liknande... :lol Ds!

coolt, sitter och kikar på en ringen film med nån tysk som påstår sig ha rekord, iaf skitkul med komentatorspår när det gäller bankörning, tycker jag absolut du ska snacka in ett till den uppkommande "filmen" :tummenupp

trist med vurpan.. men hoppas den kom med på film :D
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
tickar mot sina sista sekunder snart. Säg det sista och få det gjort så låser jag tråden.
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
No1 skrev:
Men varje dag borde Valmers tacka min son för att han finns då jag vet hur mitt liv i dag annars skulle se ut utan han... :huvet

Patrik,
SWT Racing...

Berätta? Skulle du sitta i fängelse för misshandel?
Misshandel av vemdå?
Eller vad menar du egentligen?
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
No1, ja.. jag sa att jag väntar på dom sista svaren så att därmed FÅR säga allt du har och säga om allt och alla. Jag förstår du är arg, men bli inte arg på mig oxå.
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
No1 skrev:
Sista varningen Valmers!!

Håll dig borta i från mig!!

Patrik,
SWT Racing...
Du har varnat mig "sista gången" ungefär tjugo gånger. Det är möjligt att den typen av patetiska hot funkar i din kriminella värld, men du ska ge fan i att hota mig och andra som fattar vad du håller på med. Jag sparar allt du skickar.
 

tobbeviking

Sporthojsnörd
Gick med
15 Mar 2003
Ort
märsta
Hoj
09, Yamaha FZ1-N
No1 skrev:
Berätta för mig som verkar ha glömt- vad för pris har jag glömt att ge dig!!?? :va

Väldigt nyfiken!!!

Patrik,
SWT Racing...
Det som utlovades i GT4 tävlingen....eller har jag drömt att du ens hade den?
Kan du tala om varför du blev så tyst i den tråden så fort tävlingen var över?
MÅNGA frågade saker till dig i den tråden men till synes ignorerades detta.
För online har du varit.
Jag var en av dom 15 snabbaste på listan, klart som fan att folk undrar vad man ska få för pris i en tävling som avgörs i maj.
Tycker du det är konstigt?
Ett publikt svar i tråden hade besparat dig mkt "gnäll".
//Tobbe
 

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Skåne
Hoj
Mille
No1 skrev:
Tolka det hur fan du vill då jag inte längre bryr mig!!

Förbannad!!?? DET KAN DU GE DIG FAN PÅ då ingen har fått mig mer förbannad än vad jag är nu, sen om det var ditt mål så grattis Valmers!!

Med risk att vara jubelåsna tre så undrar jag om inte dem två meningarna är lite svåra att kombinera!?
Ett allmänt lästips: Den grekiska myten om Narcissus är förresten en kul liten historia!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top