twinner skrev:Ha!! blev ni blåsta alltså? Hoppas en skaplig PUBLIK ursäkt samt fet kompensation utelas.
pogo skrev:Kan någon sammanfatta?
Vad gör No1 som är så illa? Är No1 GR?
Jag är helt lost!
valmers skrev:Dessutom har jag personligen inte blivit hotad av No1 på telefon, dock ett flertal gånger på PM.
spectre skrev:Kostade det pengar att vara med i den där tävlingen?
skoteridioten skrev:Typ sånt här..
Bikerbitch skrev:Du menar att köra rakt fram skitfort? Det kan väl ungefär alla.
Trött skrev:oj oj oj jag tror jag råkade kliva på en öm tå.
jag har aldrig påstått att jag är nån expert men en del erfarenhet har jag och dessutom gått en hel del utbildningar och även sett koncekvenserna på nära håll.
Jag utryckte bara MIN personliga åsikt och en del fakta.
Varför tar du åt dig för?
det är väl aldrig riktigt lugnt att köra i 250+ vilket jag aldrig har påstått men om man gör det för att filma och regelbundet för att tjäna pengar och visa sig på styva linan för det är vad filmerna går ut på om vi ska vara tråkiga men realistiska.
kolla vad jag kan köra fort mellan sthlm och uppsala tex..oj va ballt.
rensa en sträcka som är kurvig utan trafik och utan att riskera folks liv..så visst.
Sen finns det naturligvis massor med hojåkare som kör både fort och dumdristigare men dom går ju inte ut på nätet och skryter om det och gör film om det osv.
Jag vet folk som har åkt med honom i bil tex..hans resonemang är..kör vi av så dör vi..ni väljer själva om ni vill åka med.
sånt resonemang är det vettigt tycker du?
om man medvetet sätter sig på en hoj eller i en bil och spenderar en jääävla massa timmar i tät trafikoch i höga hastigheter bara för att tjäna pengar och köra som ett svin och kanske råka ta livet av nån annan när man själv antagligen dör vid en ev olycka..den människan är så jävla egenkär och egocentrerad så det finns inte..han skiter ju totalt i om nån dör pga hans jävla filmer.
Har han nån respekt för andra trafikanter?
inte för polisen det säger jag inget om..men alla andra som INTE valt att finnas där när han kommer farandes?
i mina ögon är han som vill bli berömd oavsett om nån annan får betala priset eller till och med sitt liv på kuppen.
Går man ut och blåser upp sig och vill visa sig på styva linan då får man också ta kritiken så är det.
sen är kanske inte all kritik så rolig..men man väljer vad man gör.
en sak som du kanske kan svara på..varför försvarar så många det han gör?
Om ni tycker det är så jävla ballt osv..träna upp er och kör också då..i era ögon så är det ju helt ok att folk gör så här..på bana utan trafik då är det skicklighet i trafiken..då är det inte bara skicklighet utan en jääävla stor dos med tur..för man kan inte styra vad andra människor gör bakom ratten det vet jag av egen erfarenhet.
det är nästan så att ni som försvarar folk som sysslar med sånt här för pengar och för att vara balla...borde råka ut för nåt i samband med en sån här inspelning så är ni nog inte så kaxiga sen..då står ni nog inte och klappar såna personer på ryggen längre..
Fråga folk som bärgar bilar och motorcyklar hur dom ser ut efter krocker..fråga dom hur en bil ser ut efter en hoj kört in i den i 250+..och sen jämför med en bil som fått en hoj i 180 i sidan..så ser du min poäng.
men går man in och försvarar sånt här då förnekar man nog det mesta som är verklighet iallafall baksidan av allt flashit..
andersbrink skrev:Sök lite på gamla SH-inlägg från ett och två år tillbaka så ser du att det är fler som saknar sina utlovade priser från olika arrangemang som No1 anordnat.
Nej, det är jag som är Neutral.ozeo skrev:jag e neutral
Neutral skrev:Nej, det är jag som är Neutral.
No1 är väl och testkör F1 eller något.
ozeo skrev:inge svar från no1 men många fina från en viss som e ny o har bara svarat i denna tråd nånsin..
ahh vad vet jag..
jag e neutral
Neutral skrev:Nej, det är jag som är Neutral.
No1 är väl och testkör F1 eller något.
Vem är förvånad?Markus skrev:Plötsligt blev det här det mest intressanta i tråden - om allt var bluff. Det var väl någon annan som gnällde om utebliven vinst från någon mässa också?
Bluff är alltid kul, lite Nigeriabrev liksom.
Pissväg med massor av kamerorOlleR skrev:mellan Skellefteå å Umeå
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |