varför försöka??

Status
Ej öppen för fler svar.

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
MrTL skrev:
jag vet inte va ni har vart med om men senaste åren har mina kompisar å ja själv har blivit rånade av svartingar eller va man nu ska säga....i lilla köping

nåra bl snodde min sons leksaker bla.playstation å spel.......
saker som jag jobbat ihop å vill ge min son....

jag har en vännina som cykla omkull å bröt lårbenet.......hon låg å bad om hjälp för hon kunde inte resa sig...tre utomjordingar kom fram å skulle hjälpa henne trodde hon.........istället robba dom henne på mobil å plånbok

allting som händer här i stan är pga svartskallar....å jag skiter i vad ni blatteälskare säger för nåt.......dom är bara ohyra....det måste bli nån jävla ordning i vårt land........
Det föds en varje dag..... :rolleyes:

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Den brann upp för länge sen och nån ny blev det inte
MrTL skrev:
jag vet inte va ni har vart med om men senaste åren har mina kompisar å ja själv har blivit rånade av svartingar eller va man nu ska säga....i lilla köping

nåra bl snodde min sons leksaker bla.playstation å spel.......
saker som jag jobbat ihop å vill ge min son....

jag har en vännina som cykla omkull å bröt lårbenet.......hon låg å bad om hjälp för hon kunde inte resa sig...tre utomjordingar kom fram å skulle hjälpa henne trodde hon.........istället robba dom henne på mobil å plånbok

allting som händer här i stan är pga svartskallar....å jag skiter i vad ni blatteälskare säger för nåt.......dom är bara ohyra....det måste bli nån jävla ordning i vårt land........

Det är ju en jävla tur att det inte var svenskar som gjorde det för då hade du hatat dig själv.........nej just det ja , svenskar beter sig inte så , det glömde jag..

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
MrTL skrev:
ja tyvärr....å alla är inprentade att suga ur vårt system......GE MIG...........
Och alla som kommer hit har inbyggt i generna att roffa åt sej? Vilken gen är det som styr det? Samma som talar om vilken hudfärg man har?

Förresten, vad är det du vill att vi ska ge dej? :confused:

MrTL

To old for this shit
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Harley & Husqvarna TC450
Ken Keniff skrev:
Det är ju en jävla tur att det inte var svenskar som gjorde det för då hade du hatat dig själv.........nej just det ja , svenskar beter sig inte så , det glömde jag..

ÄHH....lägg av....folk med respekt beter sig ine så....................är du sv ....................................er

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MrTL skrev:
ja tyvärr....å alla är inprentade att suga ur vårt system......GE MIG...........

Vadå ALLA.......är din mamma och pappa syskon och sitter på altan och spelar banjo ? Du är den felande länken?..........

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MrTL skrev:
ÄHH....lägg av....folk med respekt beter sig ine så....................är du sv ....................................er
Jag är jävligt svensk , det ska du ha klart för dig , men du har för fan inte alla hästarna i stallet.......

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MrTL skrev:
skicka din address så ska jag köpa en bok du kan läsa och lära dig lite om hur sverige var FÖRE invandringen , så får vi se din förklaring om respekt och brottslighet och skötsamma svenskar ....

Mang0

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2004
Hoj
-
Ken Keniff skrev:
skicka din address så ska jag köpa en bok du kan läsa och lära dig lite om hur sverige var FÖRE invandringen , så får vi se din förklaring om respekt och brottslighet och skötsamma svenskar ....

Med tanke på killens färdigheter i svenska så är jag tveksam på att han fixar att läsa en bok. Eller..................vad ..rlrt.........tror du........... ?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Tråden är nu stängd pga ovan... rasistiska åsikter är emot regler och orsakar tumult.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept