Och när vi ändå kastar skit på Comhem, i samma ämne:
Skaffade VIASAT Motor ganska omgående när kanalen startade. F1 säsongen skulle följas från början. För att täcka in loppen i Asien som går grisatidigt införskaffades ett s.k. tvillingabonnemang och en extra box för att kunna bevaka fredagsträningarna från sängen. Räck upp en hand alla som tror det funkade....
Nä just det, icke sa nicke eftersom "extra kanaler" inte visas med tvillingkortet. Så då fick man hålla på med att byta kort mellan boxarna när så var påkallat. En dag funkade det inte heller och efter att ha fått förklara mitt ärende för en imbecill på deras kundtjänst blev jag vidarekopplad till arsle nr 2. Då kryper det fram att dom infört nåt nytt där varje kort knyts till en specifik box (inte heller det berättade man i förväg) vilket medför att jag nu får flytta omkring boxjäveln i huset när fria träningarna i Korea, Japan och Kina ska bevakas. Comhems patenterade lösning var att jag skulle teckna ytterligare ett VIASAT abonnemang för tvillingkortet och då hela sportpaketet eftersom dom hade ett jättebra pris för de 6 första månaderna... men för fan alltså.....
Jag ger upp.......