-TLM-
Ny medlem
Är man så dum så man sätter sig bakom Olle på en hoj får man skylla sig själv om man blir överkörd!
Är man så dum så man sätter sig bakom Olle på en hoj får man skylla sig själv om man blir överkörd!
Visst helt klart får man skylla sig själv, det förstår väl alla.. Men dum.. nja jag vet inte..
Skulle inte du vilja ha en flickvän som litar på dig i samma utsräckning??
Visst helt klart får man skylla sig själv, det förstår väl alla.. Men dum.. nja jag vet inte..
det känns som det är lite farligt i mina ögon.. inte så kul för den som kör över henne när du fått lite mycket sladd och hon har ramlat av...
Snörde på ett par fotpinnar och skjutsade runt tjejjen lite på gokartbanan
Man blir lite impad, hur i h-e..? Själv vågar jag knappt åka bil med någon annan.
Du kanske inte är i skick?
Dom som gnäller är bara avis på att du är mycket tuffare än dom...
Hellre lyssna på en som är sträng, än att aldrig spänna på sin båge.....
Sen så får då ramla av några gånger så kommer nog ditt ställ att se ut så här med....
Min flickvän skrek när jag lyft framhjulet lite första gången... När hon slutat med det , så började jag växla på slangen. Då fick jag njurslag ! ... Nu känner man bara att hon tar tag lite extra när vi slangar.... Tar man det i etapper , så lär dom sig !
Men allvar....Jag hade ALDRIG åkt med där !!! Hade inte ens HUNNIT med.....
Snyggt kört o snyggt åkt !
Inte så kul för den tradarchaffisen som ligger bakom dig och tjejen när ni vurpar ute på landsvägen heller. Bäst att inte stiga upp imorn.
Till trådskaparen: Du har hittat dröm- , slarva inte bort henne!
Fick du ligga sen?
Grymt svängt, hatten av.
/A - som blev stekt av ngn på en motard med skjuts på bulten förra helgen.
Dom som gnäller är bara avis på att du är mycket tuffare än dom...
Hellre lyssna på en som är sträng, än att aldrig spänna på sin båge.....
Sen så får då ramla av några gånger så kommer nog ditt ställ att se ut så här med....
Hehe, ser ju kul ut de där
Vare du som va på mittsverige när nordimotor hade körning där i fjol? isf tror jag at ajg vet vem du är
Haha
Vad är det riktigt du åker på för något?
Jag håller på med 50cc racing med moderna maskiner och classic racing.
Tävlar på alla typer av banor från kartbanor till stora som Sachen Ring med flera i hela Europa.
Både med egna men många gånger med andras maskiner som vill att jag ska köra deras grejor.
Skitfränt!
Det skulle jag vilja prova på också
Vad kostar en vettig race-moppe att börja med?
Tror du missade lite av ironin i mitt inlägg! Jag såg hur väl tilltagna marginaler Olle hade när du satt bakom! Och ja, jag har en tjej som litar på mig till 100% när hon sitter bakom. Hon är förresten den enda tjejjen som blev överkörd på banan på Åland, och det fixade hon alldeles själv!
när man racar får man ju räkna med att man kan bli överkörd ibland.. och inte så kul att köra över en passagerare det är min uppfatning och du lär ju aldrig få skjusa nån på en svensk bana tex örebro..
Tror inte att jag missade ironin, lite kanske.. Har blivigt så fruktansvärt dumförklarad från alla håll..
Roligt, det glädjer mig.. för jag är lite utanför här bland mina egna vänner, dom fattar inte grejen med att vara i garaget och åka/köra hoj..
tänkte precis fråga om du sitter bakpå jämt lr om du har eget du kan köra me
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |