Varför inte hjälpa en glödande själ?

Status
Ej öppen för fler svar.

morsan

Grinig gråhårig käring
Gick med
6 Sep 2006
Hoj
Honda FT 500
Hej Anders

Jag skänkte dig 500:- och ville inte skylta med det, efter det så PM:a jag dig om gåvan, har kollat med bank att överföringen " gått igenom ".

Dock har jag inte hört något från dig, då du inte svarar på PM får det bli forumet. Vill du inte ha pengarna så skicka tillbaka dom! Annars vore ett tack på sin plats.:tummenner
Det jag reagerade på var det som är markerat med fetstil. Mao Tacka mig eller skicka tillbaka pengarna

tocar

Vem orkar bry sig...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blade-08 Special Edition /helt ombyggd/ HRC-kit (1.delvis II), ny bakdel/grepp/rearsets/ quickshift, Digitalvarvräkn/växelindik/laptimer/ shiftlight(typ SBK)+Akraevolution, Dymag kolfiberfälgar. ÄR över 190 bhp.
Här säger Anders att han behöver 3000.- (2200+träning 800.-) sen tillkommer resor och annat sägs i tråden, med enkel mattematik när man läser vad folk skänker och verkar ha skänkt räcker inte pengarna på långa vägar, då han totalt verkar behöva mellan 4-5000:- . Jag söker honom för att kolla om jag ska skicka resten som behövs, men får inget svar.
Då anser folk att jag är skitstöveln:confused: I tråden(min första) märks att den är skriven för jag är besviken på den respons jag INTE fick tillbaka på att vilja hjälpa honom.

Visst skänk en 50 lapp och var kaxig, men skall du ge bort 2-3tusen kanske du vill ha kontakt först med killen.
Det är ju tur för Anders att ni andra varit så duktiga när han råkar ut för såna skitstövlar som mig:glömdet

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Här säger Anders att han behöver 3000.- (2200+träning 800.-) sen tillkommer resor och annat sägs i tråden, med enkel mattematik när man läser vad folk skänker och verkar ha skänkt räcker inte pengarna på långa vägar, då han totalt verkar behöva mellan 4-5000:- . Jag söker honom för att kolla om jag ska skicka resten som behövs, men får inget svar.
Då anser folk att jag är skitstöveln:confused: I tråden(min första) märks att den är skriven för jag är besviken på den respons jag INTE fick tillbaka på att vilja hjälpa honom.

Visst skänk en 50 lapp och var kaxig, men skall du ge bort 2-3tusen kanske du vill ha kontakt först med killen.
Det är ju tur för Anders att ni andra varit så duktiga när han råkar ut för såna skitstövlar som mig:glömdet
Fast det är ju inte riktigt så du lade fram det i ditt första inlägg i frågan eller hur?

Hej Anders

Jag skänkte dig 500:- och ville inte skylta med det, efter det så PM:a jag dig om gåvan, har kollat med bank att överföringen " gått igenom ".

Dock har jag inte hört något från dig, då du inte svarar på PM får det bli forumet. Vill du inte ha pengarna så skicka tillbaka dom! Annars vore ett tack på sin plats.:tummenner

MC Doktorn

Guest
Fast det är ju inte riktigt så du lade fram det i ditt första inlägg i frågan eller hur?

Jag undrar om inte Tocar är bitter över att hans namn inte fanns med på "cutsen".

Fast jag tycker det är imponerande att han så rakt och tveklöst spär ut sin bitterhet för att han inte fått ett erkännande.

Jag tycker Tocar borde vinna titeln the Indian Giver award 2010

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Vilken bitter eftersmak detta behjärtansvärda projekt fick....blä!

Henrik

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
1. RR:Benny
2. -JP-
3. Bullysmile (lägger över 5000kr, sen ska jag ha tillbaks dem)
4.

RedPower

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Hoj
Honda CBR 1000RR
1. RR:Benny
2. -JP-
3. Bullysmile (lägger över 5000kr, sen ska jag ha tillbaks dem)
4.

Jag behöver också pengar, har talang till det mesta men det jag inte har råd med så har jag inte.........
Pinsamt..........................................:mad:

morsan

Grinig gråhårig käring
Gick med
6 Sep 2006
Hoj
Honda FT 500

Hade du läst i tråden hade du sett att Anders skrev att han kunde betala in anmälningsavgiften efter 3 dagar. Du vet att du skickade 500:- och någonstans runt #37 har 3 pers skickat in tillsammans 1600:-. Tror du att vi andra skickade in 1:- per skalle eller????

Du kan försöka förklara dig i evighet, det hjälper inte upp ditt första inlägg!

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jag undrar om inte Tocar är bitter över att hans namn inte fanns med på "cutsen".

Fast jag tycker det är imponerande att han så rakt och tveklöst spär ut sin bitterhet för att han inte fått ett erkännande.

Jag tycker Tocar borde vinna titeln the Indian Giver award 2010

Äh. Tocar har ju faktiskt gett bort 500.- till en kille han inte känner. Jag tycker det är ädelt gjort och skulle faktiskt själv förvänta mig ett tack tillbaka.

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Äh. Tocar har ju faktiskt gett bort 500.- till en kille han inte känner. Jag tycker det är ädelt gjort och skulle faktiskt själv förvänta mig ett tack tillbaka.

Jo,men att från det faktumet faktiskt gå ut och kräva det?

Känns som företagen som slåss om obskyr konst på tv4-galorna för att synas enligt mig....

Henrik

bullysmile

Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra

Inte fel i det, men sättet att lägga fram det gjorde att man hellre hade varit utan dessa 500kr.

Spelar ingen roll, blir så irriterad fast än man startar nåt av välvilja ska det alltid komma nån som ska sprida pest över det hela. Orka liksom, bara låta livet rulla på vidare och inte göra samma sak ifall man inte fick det man hade förväntat sig.

Nu fick tocar svar varför anders inte svarat, men oavsett så är glädjen förpestad på ett eller annat sätt.

Alla jäkla haters alltså, bara för man hjälp nån genom eget val och ingen kontakt som helst med personen i fråga och kommit överens om en viss kompensation innan, väljer ändå att fucka up meningen med hela denna tråd får en förbannad på riktigt.

Tocar pm över ditt konto nr ska du få tillbaks dina 500kr och nån admin kan radera alla inlägg ang. detta jävla gnäll.

axelsson_vpg

Guest
att ni bara orkar? hör/läser ni inte vad han säger? han tänkte höra om han ville ha mer stålars. bättre än så kan de ju inte bli för killen i fråga.

verkar vara en mycket ädel kille... ett: "tack för att ja fick 500 spänn av dig fast att ja inte känner dig och kmr förmodligen aldrig träffa dig" hade ju varit på sin platts. :D

iof var de ju ett stort tack att ha allas namn med på hojen, men om han vill ha ett enskillt tack samtidigt som han vill erbjuda han mer spons så varför vara griniga? :brinnerup :glömdet

bullysmile

Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
att ni bara orkar? hör/läser ni inte vad han säger? han tänkte höra om han ville ha mer stålars. bättre än så kan de ju inte bli för killen i fråga.

verkar vara en mycket ädel kille... ett: "tack för att ja fick 500 spänn av dig fast att ja inte känner dig och kmr förmodligen aldrig träffa dig" hade ju varit på sin platts. :D

iof var de ju ett stort tack att ha allas namn med på hojen, men om han vill ha ett enskillt tack samtidigt som han vill erbjuda han mer spons så varför vara griniga? :brinnerup :glömdet

lätt att komma med sådana erbjudanden i efterhand när man nödlandat på en öde-ö

axelsson_vpg

Guest
Vad vet vi om det? Och han har ju uppenbarligen skjutit till me 500pix? Ajja ska inte lägga mig i något mer, tyckte bara de var lite fel av er att klaga som SATAN på någon som faktiskt bidrog med relativt mkt pengar för någon som man aldrig sett/hört talas om.

:tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Tack Anders!

Jag har haft en riktigt jävla usel dag. Vettig början men slut åt helvete.

Så kommer jag hem sent, loggar in för att skicka ett par måste-mail och ger mig själv några minuter på SH.

Där får jag se en uppsnyggad race-hoj, mitt eget nick på en dekal på hojen ifråga och bilder från ett race med samma hoj och en glad förare.

Nu skall jag gå och lägga mig, nöjd som fan. Jävlar vad snyggt att du tog dig tid att få dit namnen, Anders. Hade jag inte väntat mig och jag hade inte trott att jag skulle bry mig heller, men det var faktiskt skitkul. :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj