tocar
Vem orkar bry sig...
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Blade-08 Special Edition /helt ombyggd/ HRC-kit (1.delvis II), ny bakdel/grepp/rearsets/ quickshift, Digitalvarvräkn/växelindik/laptimer/ shiftlight(typ SBK)+Akraevolution, Dymag kolfiberfälgar. ÄR över 190 bhp.
Först: ett stort tack till bullysmile för att du startade tråden annars hade jag missat att ge Anders en slant till det sista racet här i Sverige. Han är väl värd den för alla bilder mm som han förgyller min pensionärstillvaro med
Men sedan då, detta är troligen bland det snålaste jag sett, ge med ena handen och ta tillbaka med den andra
Dra på trissor! Är du inte läskunnig???? Han har tackat ALLA som satte in en slant.
Du skulle kanske skrivit i ditt PM att du förväntade dig ett personligt tack och att om du inte fick det kunde han skicia tillbaka pengarna!
Jag hoppas att det han fick ihop här täckte alla kostnader han hade i samband med racet och att gänget kanske tom fick sig en brakmiddag tillsammans.
Ville inte skylta med, du kunde du hållit tyst nu också
Samma här jag har velat komma i kontakt med honom och han svarar inte, de det jag tyck vara dålig stil, inte tacket i sig, men bryr man sig inte att svara någon som hjälpt honom, DET reagerar jag på!
Att tacka alla, har inte egentligen med saken att göra utan nonchalansen att inte höra av sig, det retar mig. Är du villig att få en dialog att han inte behöver något mer, han kanske är helt pank efter detta och kunde behöva en femhundring till för att kunna käka tills lönen kommer, men inget svar
Nu går jag inte in här mer på ett tag, då Svensk roadracing säger att de inte får sponsorer, de förtjänar förmodligen inte mer än de få de får!
Last edited: